Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Binnen vliegen vanavond was weer helemaal top!

35MHZ is alleen wel zoooooo 2005 ......
Een beetje een onweersbui en sommige mensen hebben ineens last van vliegtuigen die niet meer doen wat hun denken te commanderen op de zender .....
:rolling:

Anuway, de index 2.2 tijgervelletjesprint is ook niet meer, dinsdag neemt Sleur de mallen mee voor de Epilepsia, MAN wat een wereld van verschil, veel fijner te vliegen :yes:

Thanks voor het proberen vanavond Sleur, en alvast bedankt voor dinsdag :)
Ik zal depron, goede moed, en scherpe mesjes en uhu por meenemen, en activator, en de index gecleand ....
Lijkt me heerlijk een pakklare indoorvlieger te hebben die prettig vliegt :yes:
Dan maar grijze haren :p )

jij begint een steeds groter bekkie te krijgen ...

idd heb ik ergens hier een blizzard liggen ,volledig gebouwd ,maar met veel te zwakke servo's , flinke klus om die te vervangen ,omdat alles verlijmd is en de bedrading door de hele body lopen ,dus het komt er niet van , maar moet er idd wel een keer mee a/d slag .

verder is het met de ez lastiger hard vliegen ,omdat rond de 80 a 100kmpu de besturing vast komt te staan , en de funjet gewoon bestuurbaar blijft ,daar is hij ook voor gemaakt .

*knutseld verder aan de twinstar*
Waar je mee omgaat(af en toe)wordt je mee besmet ;)
Dat is nog wel een projektje dan de blizzard,mooi voor de wintermaandjes.
Maar die fuckjet van Burp blijft te gek om te zien(eigenlijk van de zotte).Wat betreft de EZ,wil je ook niet dat alles vast komt te staan in de lucht.Ik houdt het wel bij rijden,ben blij dat de baja het weer doet

Nog ff lachen, vlak voor het slapen gaan .....

2mjjba.jpg

2r62k43.jpg

2qavj7n.jpg

Ja, de Epilepsia vloog heerlijk. Op zicht getrimd en tijdens de eerste vlucht helemaal niets daaraan hoeven veranderen. Zelf vind ik hem lekkerder dan de Nexus vliegen. Ietsje zwaarder maar rolt wel makkelijker. Philliams heeft er ook nog een paar minuten mee gevlogen en vond het ook een goede vlieger.

Na afloop nog even met Erik 3D en Jasper buiten gevlogen. Mijn Disc verloor zijn richtingsroer en de halve bovenkant bleek los te zittsn. :? Jasper vloog met de Holidep zonded verlichting. 8O dat werd uiteindelijk een verkorte versie van de kleine Holidep. ;)

Posted via Mobile Device

Ja en ben mijn kristal ook nog verloren. Ben nog e ven terug gewest om te zoeken, maar kon niets vinden. Zaterdag maar even kijken.

Ben nog even met de heli bezig geweest maar heb het probleem nog niet gevonden. Motor gemeten maar blijkt geod te zijn.

Ga nu slapen. later weer verder

GrTz Jasper

:morning:

Goedemorgen! ;)
Het is inderdaad weer belachelijk vroeg...:?

Eerst maar even maar even tot de levenden komen met een bakkie pleur.:lol:
Daarna nog even een stuk gereedschap inladen en dan zijn we er weer klaar voor!

AL43S.jpg

Waar je mee omgaat(af en toe)wordt je mee besmet ;)
Dat is nog wel een projektje dan de blizzard,mooi voor de wintermaandjes.
Maar die fuckjet van Burp blijft te gek om te zien(eigenlijk van de zotte).Wat betreft de EZ,wil je ook niet dat alles vast komt te staan in de lucht.Ik houdt het wel bij rijden,ben blij dat de baja het weer doet

nee, de blizzard gaat uiteraard wel deze zomer de lucht in , maar dan eerst op het veld .
eerst maar even voor 120 E servo's bestellen :mad: ,en een paar uur knutselen , goed uitbalanceren en afstellen .

de funjet is op zich leuk , maar ergens ook saai, lekker hard en laag in strakke lijnen voorbij schieten ,daar zijn ze goed voor :-D

komt vanzelf wel een funjet , ik wacht tot er een leuk 2e handsje op mijn pad komt :mrgreen:

siggy/bart ; werkse , ik ga zo ook maar weer schilderen thuis :), leverd weinig op ,maar word wel weer netjes .

Goeiesmorgens op deze stralend mooie morgen.

Ik zit even te balen want er gaat niet gevlogen worden vanwege eerder gemaakte afspraken (werk bij klant, thuis de tuin). :evil: Anders had vandaag een mooie dag geweest om de grote Monsun de klei in te werken. 8O ;) :lol: Nou ja, er zullen wel meer van zulke dagen komen en parkeren bij het veld is momenteel toch een zware crisis (je moet met je hele zooi leuren vanaf de asfaltweg naar het veld tenzij je helemaal ingeparkeerd wilt worden).

Misschien vanavond even MiniMaggen op het strand.

@Bart: Uw voorraad wordt deze week weer aangevuld. :thumbsup:

Nou ja, er zullen wel meer van zulke dagen komen en parkeren bij het veld is momenteel toch een zware crisis (je moet met je hele zooi leuren vanaf de asfaltweg naar het veld tenzij je helemaal ingeparkeerd wilt worden).

Deze gedachte houd mij ook op de been vandaag, ik baal aan de ene kant dat ik niet mag/kan vliegen maar aan de andere kant zie ik die parkeercrisis niet echt zitten :(

Vandaag maar even de klapvouwsleurhutdingens openklappen :D

Goeiesmorgens op deze stralend mooie morgen.

Ik zit even te balen want er gaat niet gevlogen worden vanwege eerder gemaakte afspraken (werk bij klant, thuis de tuin). :evil: Anders had vandaag een mooie dag geweest om de grote Monsun de klei in te werken. 8O ;) :lol: Nou ja, er zullen wel meer van zulke dagen komen en parkeren bij het veld is momenteel toch een zware crisis (je moet met je hele zooi leuren vanaf de asfaltweg naar het veld tenzij je helemaal ingeparkeerd wilt worden).

Misschien vanavond even MiniMaggen op het strand.

@Bart: Uw voorraad wordt deze week weer aangevuld. :thumbsup:

Gelukkig hebben wij ht2 nog :p
komen ook steeds meer mensen v/d ach ;)

is idd mooi vliegweer , gelukkig ben ik vlieg gaar ,zodat het weer tijd word voor andere dingetjes ;)

*twinstar staat vrijwel vliegklaar op de plank *

burp; ik kan toch ook de 2 vleugel delen aan elkaar lijmen ?

als je spijt krijgt ,krijg je hem zo weer (heel) retour ,en anders word het onze camera vlieger ;)

Kl0te zon... Zit je in de tuin in je blote bast te knutselen aan vlieger nummer zoveel (Graupner Extra van Depron) en het zweet breekt al uit. Maar alleen nog een motorsteuntje knutselen voor de 1450kV brushless (standaard Speed 400Plus) en dan vliegt die ook. Als-ie lekker vliegt dan gaat de Silent Mite de deur uit/container in (na gestript te zijn). 8O Waarom? Omdat 10 (bijna) werkende vliegers wel genoeg is en ik niet meer modelgeheugens heb. :rolling:

*knutselt verder en schroeit langzaam weg* :zon: 8)

Kl0te zon... Zit je in de tuin in je blote bast te knutselen aan vlieger nummer zoveel (Graupner Extra van Depron) en het zweet breekt al uit. Maar alleen nog een motorsteuntje knutselen voor de 1450kV brushless (standaard Speed 400Plus) en dan vliegt die ook. Als-ie lekker vliegt dan gaat de Silent Mite de deur uit/container in (na gestript te zijn). 8O Waarom? Omdat 10 (bijna) werkende vliegers wel genoeg is en ik niet meer modelgeheugens heb. :rolling:

*knutselt verder en schroeit langzaam weg* :zon: 8)

Ik houd mij wederom aanbevolen voor de mite,geef ik hem aan dimitri ;-)
Drinkt weer verder ...
Posted via Mobile Device

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back