Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi Marcel,

Zoals ik zei moet je het natuurlijk helemaal zelf weten of je de baja inruilt voor een berg gecrashte vliegers.

Hangt natuurlijk ook nog een beetje af van het geldbedrag wat je toe krijgt :D

De meeste aangeboden vliegtuigen zijn,zoals ik ze op de foto kan zien,niet van kwalitatief hoogstaande merken.

Uiteraard maken jouw handen alles wat krom is weer recht,daar heb jij jezelf wel in bewezen.

Aan de andere kant zou ik zeggen,kijk eens rond naar een vlieger die je "echt " heel erg graag wil hebben ipv naar zo'n stapel schroot die je op moet lappen ;-) en weer moet gaan voorzien van dure ontvangers etc.

Maargoed,jij vraagt hier om een mening en bij deze heb je die van mij gekregen.
Wat je ermee doet moet je zoals ik al eerder zei natuurlijk helemaal zelf weten.
Het gaat hier tenslotte om jouw geld en spullen :D

Grtz.the Siggy man :cool:

Advies is altijd welkom ;-)

Ik hoef ook niet alle vliegers ,alleen de nette exemplaren, verder heeft hij ook de gewensde servo's en 6 vette lipo's ,regelaars enz .,en ik ga het natuurlijk eerst even goed bekijkken .
Als hij de funjet erbij doet ,word het nog interesanter ,
Ik zie wel

Posted via Mobile Device

Ziet er leuk uit. Afhankelijk of je tevreden bent met de deal. Als dat zo is dan moet je het doen.

Het gaat in dit soort gevallen niet zozeer om waarde maar wat je wilt en of je er tevreden mee bent. Als je een paar leuke delen en vliegtuigen kan krijgen en nog geld toe dan moet je de afweging maken.

Die bouwdoos P51D Mustang is ook erg leuk (mooie ruil tegen twee borstelloze motoren en twee ESC's ;)) (hint en tip tegelijk) :mrgreen:

Zo weer heerlijk gereden met Dre en Barrel,1,5 tank lekker rustig ingereden af en toe vol gas.Dre jr heeft foto's gemaakt en hij zou ze alle 100 plaatsen :mrgreen:

Tsja,het is een afweging natuurlijk maar ik zou het niet doen Junkie ;)

Uiteraard aan jou zelf de beslissing :-D
+1 Als die verkreukelde vliegers hebben weinig waarde en herstellen van houtbouw is heel tijdorvend. Meer dan even piepschuim PORren. :yes:

waarom niet ?
krijg ook geld toe

baja of ander rijdend spul doet me weinig tot niets meer :?
Maar je wilt toch wel iets naar waarde terug. Hij blij dat die vliegers weg zijn. Eigenlijk hoorden ze al in de container maar hij heeft nu toch een gek gevonden die zich blind staart op een berg schroot. :D ;)

Ziet er leuk uit. Afhankelijk of je tevreden bent met de deal. Als dat zo is dan moet je het doen.

Het gaat in dit soort gevallen niet zozeer om waarde maar wat je wilt en of je er tevreden mee bent. Als je een paar leuke delen en vliegtuigen kan krijgen en nog geld toe dan moet je de afweging maken.
Zie onderschrift. ;) :lol:

Rc Bigscale Hpi Baja & Fg & Nitro.

@ Tja dit was weer gezellie ik en de jongste, snoeksel en zijn broer,,,,,,,,,,en nou de foto's ( want die zegge meer dan 1000 worden :mrgreen:) gr.Dr.Dre.

021-3.jpg

016-2.jpg

062-2.jpg

011-3.jpg

083.jpg

092-2.jpg

096.jpg

099-1.jpg

009-3.jpg

030-2.jpg

033.jpg

085-1.jpg

006-3.jpg

@ Was een Top middag lekkere koffie en stroopwafels en mooi weer !!!, volgende keer weer en je kan erook lekker vliegen BOYS,,,,,,,,,,,latersss gr.Dr.Dre.;)

@Junkie:

Voor mijn huiselijke vrede is het beter dat je de afspraak die we vorige week maakten,bent vergeten...:thumbsup:

Volgens mij was er sprake van dat ik je voortuin zou regelen in ruil voor je Baja en alle spare parts. :shock:

Gelukkig ben je dat al weer vergeten en ben ik er achteraf ook blij om...
Vandaag de hele dag buiten op de tuintafel zitten knutselen aan mijn "(Paas)Kadett" :lol:"
Geen enkel commentaar vanaf het thuisfront...sterker nog: zo nu en dan werd zelfs een helpend handje toegestoken. :)
Bijna gereed en het fine-tunen moet nog gebeuren,evenals het verstevigen van de motorsteun en het samenvoegen van de vleugels met Z-Poxy.

Dus...

VNTM

+1 Als die verkreukelde vliegers hebben weinig waarde en herstellen van houtbouw is heel tijdorvend. Meer dan even piepschuim PORren. :yes:

Maar je wilt toch wel iets naar waarde terug. Hij blij dat die vliegers weg zijn. Eigenlijk hoorden ze al in de container maar hij heeft nu toch een gek gevonden die zich blind staart op een berg schroot. :D ;)

hmm

dus maar lekker laten liggen .;)

ging mij meer om de cap 232, landing gestel plakken gaat wel lukken .

verder de zippy lipo's 4x 3300 en 4 x 4000 alles 3s en meer dan 25c (met 3 daarvan zo'n 8 x gevlogen naar zijn zeggen )
en 8 kleine duurdere servo's metal gear ,van die 30 e per stuk servo's .

regelaars en klein spul .

jullie weten dat dit ook allemaal geld kost ,zeker als je het nieuw koopt

dan nog 200 in het handje ,lijkt mij best .

@Junkie:

Voor mijn huiselijke vrede is het beter dat je de afspraak die we vorige week maakten,bent vergeten...:thumbsup:

Volgens mij was er sprake van dat ik je voortuin zou regelen in ruil voor je Baja en alle spare parts. :shock:

Gelukkig ben je dat al weer vergeten en ben ik er achteraf ook blij om...
Vandaag de hele dag buiten op de tuintafel zitten knutselen aan mijn "(Paas)Kadett" :lol:"
Geen enkel commentaar vanaf het thuisfront...sterker nog: zo nu en dan werd zelfs een helpend handje toegestoken. :)
Bijna gereed en het fine-tunen moet nog gebeuren,evenals het verstevigen van de motorsteun en het samenvoegen van de vleugels met Z-Poxy.

Dus...

VNTM

hmm, hebben we het idd over gehad :oops:, niet meer aan gedacht ...

dan heb je de baja ,en wil je hem toch weer kwijt :mrgreen:

maar als je hem echt wilt ,dan mag je hem hebben hoor , ik heb nog niets besloten .

@ Tja dit was weer gezellie ik en de jongste, snoeksel en zijn broer,,,,,,,,,,en nou de foto's ( want die zegge meer dan 1000 worden :mrgreen:) gr.Dr.Dre.

021-3.jpg

016-2.jpg

062-2.jpg

011-3.jpg

083.jpg

092-2.jpg

096.jpg

099-1.jpg

009-3.jpg

030-2.jpg

033.jpg

085-1.jpg

006-3.jpg

@ Was een Top middag lekkere koffie en stroopwafels en mooi weer !!!, volgende keer weer en je kan erook lekker vliegen BOYS,,,,,,,,,,,latersss gr.Dr.Dre.;)
Toppie foto's Dre,zeker weer voor herhaling vatbaar.Sorry dat ik je voorste draag arm stuk gereden heb :mrgreen:.Lekker gereden en een hoop bekijks

Dus...

VNTM
Ja, geinig is dat hè. De auto's werden altijd zo wat vervloekt (op de 1:18's na). En over de vliegtuigjes is het vrouwtje wel te sprekenen toch gematigd enthousiast. Gisteren al de vraag of de grote Monsun binnenkort ging vliegen en vanmorgen wanneer ik aan het Super Danoontje ging beginnen. 8O ;) Van de Extra zei ze al dat die niet bij mij past. :p Dus toch maar een nieuwe Mite plakken. :yes:

Posted via Mobile Device

hmm

dus maar lekker laten liggen .;)

ging mij meer om de cap 232, landing gestel plakken gaat wel lukken .

verder de zippy lipo's 4x 3300 en 4 x 4000 alles 3s en meer dan 25c (met 3 daarvan zo'n 8 x gevlogen naar zijn zeggen )
en 8 kleine duurdere servo's metal gear ,van die 30 e per stuk servo's .

regelaars en klein spul .

jullie weten dat dit ook allemaal geld kost ,zeker als je het nieuw koopt

dan nog 200 in het handje ,lijkt mij best .
Tsja, een gebruikte vlieger is ok maar dan wel schadevrij of goed gerepareerd. Gezien alle schades lijkt me dit geen bedreven piloot (kan het natuurlijk mis hebben). Mijn ervaring met gebruikte LiPo's zijn niet heel positief. Bij drie van de vier aankopen één of meerdere cellen die een flinke opdonder hebben gehad door te ver ontladen of verkeerd laden. Ik zou het niet doen maar dat is mijn mening. ;)

Posted via Mobile Device

Ja, geinig is dat hè. De auto's werden altijd zo wat vervloekt (op de 1:18's na). En over de vliegtuigjes is het vrouwtje wel te sprekenen toch gematigd enthousiast. Gisteren al de vraag of de grote Monsun binnenkort ging vliegen en vanmorgen wanneer ik aan het Super Danoontje ging beginnen. 8O ;) Van de Extra zei ze al dat die niet bij mij past. :p Dus toch maar een nieuwe Mite plakken. :yes:

Posted via Mobile Device
Zal wel te maken hebben dat het niet ruikt naar nitro of benzine :cool:Qua grote doet het Danoontje niet onder(volgens mij groter)dan da Baja.Maar ik heb er geen spijt van dat jij hem weg deed :mrgreen:.

Zal wel te maken hebben dat het niet ruikt naar nitro of benzine :cool:Qua grote doet het Danoontje niet onder(volgens mij groter)dan da Baja.Maar ik heb er geen spijt van dat jij hem weg deed :mrgreen:.
Nee, ik heb ook genoeg elektro karretjes (gehad) en daar werd altijd over geklaagd: "Moet die zooi op tafel?" De vliegers nemen de hele tafel in beslag, zo lang we met z'n vieren plek hebben om te eten, mag de rest blijven liggen. 8O En na een middagje vliegen wordt er enthousiast gevraagd hoe het was. In de autotijd was er weinig interesse voor de dagbesteding. :?

En ik ben blij dat je plezier hebt met mijn Baja. Is-ie goed terecht gekomen en zie ik hem ook nog af en toe. :thumbsup:

Posted via Mobile Device

Nee, ik heb ook genoeg elektro karretjes (gehad) en daar werd altijd over geklaagd: "Moet die zooi op tafel?" De vliegers nemen de hele tafel in beslag, zo lang we met z'n vieren plek hebben om te eten, mag de rest blijven liggen. 8O En na een middagje vliegen wordt er enthousiast gevraagd hoe het was. In de autotijd was er weinig interesse voor de dagbesteding. :?

En ik ben blij dat je plezier hebt met mijn Baja. Is-ie goed terecht gekomen en zie ik hem ook nog af en toe. :thumbsup:

Posted via Mobile Device
Er wordt nog niet over geklaagd,en knutsel vaak in de woonkamer.Heb er zeker pelzier van,en laat hem regelmatig voorbij hobbelen,met of zonder problemen.Vind het knutselen eraan leuk om te doen.
@ Junkie volg je hart.Bij twijfel niet doen,heb je een goed gevoel erbij doen.Maar het moet niet ten kosten gaan van de Baja.Je moet het niet doen zo van dan ben ik lekker van die Baja af,en later denken van heb hem toch eigenlijk geruild tegen een berg afval.Je Baja kost je geen geld meer en je zal vast tegen nog wel iets aanlopen verkopen/ruilen waar je geen spijt van krijgt.Ik heb er geen verstand van,maar als het die berg van vanmiddag was zou ik het niet doen,zonde van de Baja.Maar nogmaals volg je hart,voor de Ovlov had je ook geen advies nodig zat ook al in je hart ;)

Tsja, een gebruikte vlieger is ok maar dan wel schadevrij of goed gerepareerd. Gezien alle schades lijkt me dit geen bedreven piloot (kan het natuurlijk mis hebben). Mijn ervaring met gebruikte LiPo's zijn niet heel positief. Bij drie van de vier aankopen één of meerdere cellen die een flinke opdonder hebben gehad door te ver ontladen of verkeerd laden. Ik zou het niet doen maar dat is mijn mening. ;)

Posted via Mobile Device

precies , het is ook afgeblazen ;)

op zich had ik wel interesse in 1 vlieger en wat andere spulletjes , maar hij wou het liefst alles ruilen tegen mijn baja .

dus hij probeert nu alles in 1 koop te slijten aan iemand ,en dan mijn baja te kopen ,mits bart hem dan al heeft ;)

ik dacht eraan om morgen van 11;00u tot 13;30 u lekker op ht te vliegen :p daarna naar de kinderboerderij met het gezin :o;)

wie nog meer ?

ps snoek ; je hebt gelijk hoor ;)

leuke plaatjes trouwens :-D

jullie hebben je prima vermaakt ;)

Laatst bewerkt:
Ik ga met 10 minuten nog even een LiPootje legen op het veld met de MiniMACH. Lekker weer het aanvliegen oefenen. ;) Want die Monsun gaat nu echt kriebelen. :yes: 8) Ik moet me redelijk inhouden om die niet mee te nemen en dan maar zelf in te vliegen. :?

top_logo.gif

Ik heb je berichtje niet goed gelezen..."op het veld"
Bij de ACH dus ...

Geen zin meer om daar heen te rijden.
Dus wordt het vliegen uitgesteld tot morgen ;)

Toppie foto's Dre,zeker weer voor herhaling vatbaar.Sorry dat ik je voorste draag arm stuk gereden heb :mrgreen:.Lekker gereden en een hoop bekijks

@ Tja ken gebeuren gabbertje (tis opgelost :thumbsup: ),enne volgende keer komt er nog een BaHa rijder bij ( dan heeft ie een nieuwe accu, onze siggery :cool: )en kunne we ff lekker bashen snoeksel ,gr.Dr.Dre.;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back