Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo, vandaag lekker doorgesleuteld aan de Yak en de Extra :yes: , de laatste staat nu zo goed als klaar..
nog ff de ontstekingaccu een plekje geven en gaan....

* kijkt naar buiten en ziet het nog steeds regenen * :twisted:

Vanavond ben ik op de club. Nog meer?

Gaat tevens de xtra even bewonderen en omdat ik er dan toch toevallig ben ook maar een klein biertje drinken :)

Vannavond nog clubmensen?
Vanavond ben ik op de club. Nog meer?
Ja ik ga zo ook naar de club
Hahaha, eindelijk hebben jullie rust. Ik schitter door afwezigheid vanavond. Illegaal pokertoernooi op kantoor en de hoogste baas/compagnon gaat zijn BMW 530i inzetten als-ie bij de beste 3 zit (redelijk kansloos dat-ie zo ver komt want veel meer dan kwartetten kan-ie niet). :lol:

Net nog even de Monsun aan de haak gehangen. 2148 gram AUW. :thumbsup: Viel mij nog mee. :yes:

ACH, als je iedereen de zakken hebt leeggeklopt dan kom je alsnog een biertje pakken rond 21:30u toch? :rolling:

Ik kom ook naar ons cluppie.... eerst nog mensen naar het veld? :confused: :( :nooo:

Tis wel vies weer hoor Phil.
Het miezert hier nog steeds.
Ik neem de lazy bee even mee,even kijken of het richtingsroer nog recht te krijgen is.

Schijnt met een folieboutje wel te lukken.
Hoelaat is de tent open?

Posted via Mobile Device

Hahaha, eindelijk hebben jullie rust. Ik schitter door afwezigheid vanavond. Illegaal pokertoernooi op kantoor en de hoogste baas/compagnon gaat zijn BMW 530i inzetten als-ie bij de beste 3 zit (redelijk kansloos dat-ie zo ver komt want veel meer dan kwartetten kan-ie niet). :lol:

Net nog even de Monsun aan de haak gehangen. 2148 gram AUW. :thumbsup: Viel mij nog mee. :yes:

Wat moet je voor die Bimmer hebben man? Motor en servo's mag je laten zitten hoor :rolling:

Net mijn hapje binnen gewerkt en thuis even de hummel ophalen. ....
Dan kom ik zo naar de Drossel toe .....

Posted via Mobile Device

Ik kleed me even om en ga ook zo op weg.

Neem geen vliegers mee maar wel mijn gezellige en altijd vrolijke persoonlijkheid ;)

ACH, als je iedereen de zakken hebt leeggeklopt dan kom je alsnog een biertje pakken rond 21:30u toch? :rolling:
Kans op een BMW 530i is verkeken. De baas is geklopt op de bubble (4e valt net buiten de prijzen). Dus nog 2 concurrenten. 8) Ik denk dat ik het wel ga redden voor 23:00 uur maar dan zal alles daar wel al dicht zijn. :?

Posted via Mobile Device

Kans op een BMW 530i is verkeken. De baas is geklopt op de bubble (4e valt net buiten de prijzen). Dus nog 2 concurrenten. 8) Ik denk dat ik het wel ga redden voor 23:00 uur maar dan zal alles daar wel al dicht zijn. :?

Posted via Mobile Device

Ik snap niet dat ze hem een klein beetje hebben laten winnen tot hij de 3e plaats zou kunnen behalen :rolling:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back