marcelsiggery
Forum veteraan
:shock:, het is toch altijd gezellig op het veld / ACH of HT2![]()
* gaat rustig verder met prutsen aan de yak *![]()
Al nieuwe schroeven gehaald Ronald

Zachtjes aandraaien nu he,anders breken ze weer af

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
:shock:, het is toch altijd gezellig op het veld / ACH of HT2![]()
* gaat rustig verder met prutsen aan de yak *![]()
Al nieuwe schroeven gehaald Ronald
Zachtjes aandraaien nu he,anders breken ze weer af![]()
![]()
Vrijdag proefritje maken
Ziet er goed uit die jakkes![]()
Wow, ik zou deze foto was censureren. Als Silly dit ziet dan mag Siggy voortaan zijn eigen overhemdjes strijken (hoewel ik al eens gehoord had dat hij dat sowieso al moest doen dus dat verklaart ook waarom het hem zo goed af gaatNog even wat foto's van gisteren op de ACH
![]()
Zoals in de Hi-reclame: "Ja..... En nou?". :?Heb een lift in een bussie nodig, hij past nie in de auto nie.... :nooo:
Zoals in de Hi-reclame: "Ja..... En nou?". :?
Koopt-ie twee enorme vliegers waarvan hij eigenlijk al wist dat-ie ze niet mee kon nemen. Dus zaterdag geen tijd en eerst kijken voor een station? 8O :lol:
Koopt-ie twee enorme vliegers waarvan hij eigenlijk al wist dat-ie ze niet mee kon nemen. Dus zaterdag geen tijd en eerst kijken voor een station? 8O :lol:
Of voor een:
![]()
:rolling::rolling::rolling::rolling::rolling:
Ik heb het nooit over mijn hart kunnen krijgen deze weg te gooien omdat ik de schade destijds al te beperkt vond.
Zo ligt-ie er nu bij... :?
![]()
Ik heb er al een paar keer mee gevlogen (dat is duidelijk te zienIn mijn YAK bouwdoos zitten minder parts..:rolling:
Moet je niet Windows 7 RC1 downloaden en proberen (die laatste zijn beren die overal voor zijn, je hebt ook antiberen en die zijn dus overal tegenNou de rust mannen, ik ben von schlafenstein.
Nou de rust mannen, ik ben von schlafenstein.
Tsja, als jullie allemaal gaan porren, dan ik ook maar :rolling:
Net de vloer even gedeeltelijk in de olie gezet, was tijd die ik ook aan de Spit had kunnen besteden![]()