Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo jammer dat als alcohol in de man is sommige mensen zich niet kunnen gedragen.
Of zich als lompe boer gedragen.

Mijn zender koffer, en de silent mite zijn weer schoon, hopenlijk stinken ze niet naar bier.

Verder wel leuk geweest, maar had geen zin meer.
Opkomst was erg mager vergeleken bij gisteren....

Zo jammer dat als alcohol in de man is sommige mensen zich niet kunnen gedragen.
Of zich als lompe boer gedragen.

Mijn zender koffer, en de silent mite zijn weer schoon, hopenlijk stinken ze niet naar bier.

Verder wel leuk geweest, maar had geen zin meer.
Opkomst was erg mager vergeleken bij gisteren....

Verklaar je nader Mike,een iets minder leuke ervaring gehad :confused:

Er hing toch een vrij relaxed sfeertje dacht ik :-D

Verklaar je nader Mike,een iets minder leuke ervaring gehad :confused:

Er hing toch een vrij relaxed sfeertje dacht ik :-D

Als mensen een blikje bier omgooien, en zich al even lomp gedragen, en dat dan afdoen met een stomme opmerking en vervolgens nonchalant weglopen ...
Het werd tijd dat ik een rondje ging lopen.

Goede morgen !!!!

De organisatie van de FMS treft het met weer,de sun is shining again :-)

Even lekker een bakkie koffie zetten en de lipo's hangen alweer aan de tiet.

Wie gaan er vandaag nog meer op het ACH veld vlieeeguhn ?

Gisteravond op de SIM een paar rondjes gevlogen met de super dimona.
Dus mocht je hulp nodig hebben Sleur ;-)

's Moggels.... :sleepy: :morning:

Ik lag al om 23:00 uur in mijn nest zeg. Totaal vergaard. 8O Maar.... Vandaag weer lekker fris en fruitig dus we kunnen er tegenaan. Ik ga vanmiddag wel even naar het veld (ACH) om te fladderen. Zeker omdat Burp zijn Urinoir gaat ontmaagden, toch? ;) Dat gebeuren bij de FMS heb ik nu wel gezien. :D

Nu eerst even weer de wekelijkse ontbijttafel gereed zetten en volvreten. :thumbsup:

Helaas Sleur, de maiden zal volgende week zijn. Vandaag vrijwel geen tijd. Zo het bootje naar A'dam varen en vanmiddag op de club 16kg schaap verbranden/verkopen met wat turks brood en sla en saus. Shoarma noemen ze het geloof ik :mrgreen:

Daarbij moeten van de urinoir de aileronservo's nog worden geplaatst.

goede morge

ikke ook eerst gezins dingetjes doen :)

vanavond kan ik evt wel vliegen ,indien er meerdere komen ;)

even de funjet testen

voor de gezinsontvluchters ; veel vlieg plezierrrrrrrrrrrrrrrrr !

Siggy gaat zometeen een broodje maken en zodra de lipo's vol zijn rij ik richting het veld.

Vandaag even flink met de minimag aan de gang ;-)

Tot vervelends aan toe landen en stijgen oefenen :-)
Volgende week de lipo's van de Calmato binnen,dus dan volgt er weer een maiden :-)

Veel plezier Burpmans,je gaat weer een dag missen.

(vraagt zich af of Burp z'n brevet inmiddels al niet over de houdbaarheidsdatum is)

Siggy gaat zometeen een broodje maken en zodra de lipo's vol zijn rij ik richting het veld.

Vandaag even flink met de minimag aan de gang ;-)

Tot vervelends aan toe landen en stijgen oefenen :-)
Volgende week de lipo's van de Calmato binnen,dus dan volgt er weer een maiden :-)

Veel plezier Burpmans,je gaat weer een dag missen.

(vraagt zich af of Burp z'n brevet inmiddels al niet over de houdbaarheidsdatum is)

jaloerse mode aan :

moet jij niet eens 1 keertje iets met je lieve vriendin gaan doen ,ipv dat eeuwige gevlieg van je :mad:

mode uit ;

trut ,vlieg op en veel plezier ;)
komt er vanavond nog iemand naar het veld ????? :p

Vandaag geen vliegen voor mij... en nu echt :yes:

Straks op kinderverjaardag bij 18SSpeeddiggereggiddeepSS81, daarna de F1 in Monaco en als klap op de vuurpijl vanavond de Indy 500 :banana:

jaloerse mode aan :

moet jij niet eens 1 keertje iets met je lieve vriendin gaan doen ,ipv dat eeuwige gevlieg van je :mad:

mode uit ;

trut ,vlieg op en veel plezier ;)
komt er vanavond nog iemand naar het veld ????? :p
Zullen we bij de ACH als suggestie naar het bestuur doen dat ze een speeltuintje moeten maken bij het veld. Onze kids hebben zich toch erg goed vermaakt en vroegen vanmorgen of ik weer naar de FMS ging zodat ze konden spelen. 8O :? :lol: Ik zie hier toch enorme kansen om de vrouwtjes te verlossen van de oppas en wij kunnen toch lekker vliegen. Wat de vrouwtjes dan gaan doen is ons een biet, wij hebben aan de sociale verplichtingen voldaan. :thumbsup: :rolling: :yes:

Vandaag geen vliegen voor mij... en nu echt :yes:

Straks op kinderverjaardag bij 18SSpeeddiggereggiddeepSS81, daarna de F1 in Monaco en als klap op de vuurpijl vanavond de Indy 500 :banana:
Doe hem maar de groenten van mij. ;) En verder... Autorijden is zoooooo passé. :p :yes: Kip raken is veel hipper. 8)

hier 2 filmpjes van de extra van ronald
Goede morgen !!!!

Wie gaan er vandaag nog meer op het ACH veld vlieeeguhn ?

Yep, ben er ff na 13.00...
Ik ga vanmiddag wel even naar het veld (ACH) om te fladderen. Zeker omdat Burp zijn Urinoir gaat ontmaagden, toch?

en een Dimona? :confused: :-D
Okidoki dan, ik ben zo rond 12:00 uur op het veld (denk ik ;)).

Yep, gisteren de extra ingevlogen...,

FMS bleek achteraf toch een goede keuze, deze vlieger is op het ACH veld dus absoluut niet te landen...:nooo:
Wel een machtige kist, geluid en vlieggedrag zijn heel mooi, maar de landingsnelheid met z'n 8 KG ligt wel heel hoog.... ( zie film junkie)
Zelfs de 2e landing veraste deze kist niels nog :shock:, gelukkig bleef het bij een hoop gekraak, en geen verdere schade...:rolleyes:
Voor deze vlieger dus geen ACH veld :(

Laatst bewerkt door een moderator:
Zullen we bij de ACH als suggestie naar het bestuur doen dat ze een speeltuintje moeten maken bij het veld. Onze kids hebben zich toch erg goed vermaakt en vroegen vanmorgen of ik weer naar de FMS ging zodat ze konden spelen. 8O :? :lol: Ik zie hier toch enorme kansen om de vrouwtjes te verlossen van de oppas en wij kunnen toch lekker vliegen. Wat de vrouwtjes dan gaan doen is ons een biet, wij hebben aan de sociale verplichtingen voldaan. :thumbsup: :rolling: :yes:

Volgens mij waren die plannen er al.
Goede moggels allen ga zo ook fladderren bij AAP.

en een Dimona? :confused: :-D
Ligt (nog) achterin. Op het veld de quicklinks vervangen en dan zou het kunnen. :mrgreen: 8) :banana:

*propt de laatste elektronen in de gel* :yes:

*heeft een AR500-EDF ontvanger in de BananaJet geplakt* 8O ;)

Vandaag is een mooie dag voor foamo's* om wat stuk te vliegen. :rolling:
* Patent: Bart Groenstra

Laatst bewerkt:
yes , ben net ff op ht2 wezen testen ,en ben erg blij met de funjet prestaties !!!super snel en super geluid van de ram air, en koelt goed , heb helaas weinig tijd om naar het veld te rijden .
Posted via Mobile Device

Laatst bewerkt:
*heeft een AR500-EDF ontvanger in de BananaJet geplakt* 8O ;)

Vandaag is een mooie dag voor foamo's*

Toch wel grappig dat ik een eigen lijn heb weten te cre-eren bij Spektrum :rolling:

Foamo's

For Official And Minor Official situations?????

Ooohhwwwwww, een homo met foampie's :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back