Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
die kan jij helemaal niet meer betalen! :rolling:

morgen denk ik ook maar even fladderen. mischien zelfs even naar het veld??? ligt eraan. of phill komt. (mx12 en omdat het een schatje is)
en ofdat iemand de *ez en/of de holiday even wil voorvliegen:D.

ook even kijken ofdat me meisje nog plannen heeft.:rolleyes:

maar ik heb er wel weer super zin an.:cool:

Gewoon komen Sjoerd,we zijn toch allemaal skatjuhs ;)

Nee, ik ben er dit weekend niet bij :nooo: :mrgreen: Ik sta dit weekend op de camping met veels te mooi weer :celebrate:
Morgenavond maar even de tuincrematorium aansteken :p en lekker pilsen. Ook nog maar even kijken of ik de junior ergens in de auto kan proppen, dan kan ik evengoed ff lekker vliegen ;)

@ Junkie: voor deze keer veranderen de plannen niet
@ Sjoerd: Ik ben er dus niet, MX-12 moeten we dan maar een andere keer doen.

Nee, ik ben er dit weekend niet bij :nooo: :mrgreen: Ik sta dit weekend op de camping met veels te mooi weer :celebrate:
Morgenavond maar even de tuincrematorium aansteken :p en lekker pilsen. Ook nog maar even kijken of ik de junior ergens in de auto kan proppen, dan kan ik evengoed ff lekker vliegen ;)

@ Junkie: voor deze keer veranderen de plannen niet
@ Sjoerd: Ik ben er dus niet, MX-12 moeten we dan maar een andere keer doen.

Is altijd wel lekker hoor zo'n camping om de hoek.
Kun je indien noodzakelijk altijd even naar huis rijden mocht je iets vergeten zijn ;)

ik zal het zo even overleggen of ik kom.

iemand anders nog ervaring met de mx12?

de ez doet het wel y-kabeltje.

maar met de roloeren had ik hem graag voorgevlogen.

als ik kom... hoelaat zullen de dames er zijn ?
groetjes sjoerd

Staat wel weer een hoop wind vandaag. Gaat mij niet
tegen houden hoor. Als alles mee zit ben ik om 13:00
op het veld.

Groeten en goedemorgen allemaal

Jasper

Is altijd wel lekker hoor zo'n camping om de hoek.
Kun je indien noodzakelijk altijd even naar huis rijden mocht je iets vergeten zijn ;)

Idd, dit is ook om de vouwwagen uit te proberen voor de grote vakantie en toevallig staan we nu ook dicht bij het sprookjesbos..... leuk voor de kinderen :yes:

ik zal het zo even overleggen of ik kom.

iemand anders nog ervaring met de mx12?

Vast wel, Jasper is er ook ;)

Staat wel weer een hoop wind vandaag. Gaat mij niet
tegen houden hoor. Als alles mee zit ben ik om 13:00
op het veld.

Groeten en goedemorgen allemaal

Jasper

Veel plezier voor iedereen die gaat vliegen

goedgesmoggeld

dag beste vliegbeesten :p

mooi weertje , gelukkig een lekkere wind ,zodat het vliegen wat aangenamer word , en de blizzard houd wel van wat wind :cool:

zo nog een beetje uittrimmen en dan klaar voor de maiden .

eerst nog ff een kappertje pakken ,daarna naar het veld :p

@ Sleur: welke propjes haal jij uit HongKong (Slowfly) ik kan de link niet echt vinden
Ja, dat weet ik. Ik heb ondertussen ruim 50 items in de Wish List staan. Alstublaft gekloonde GWS 8x4,3SF propjes. Zelfs het logo is gekloond. 8O :?

toevallig staan we nu ook dicht bij het sprookjesbos..... leuk voor de kinderen :yes:
Jaja, ik zie het al voor me: "Sorry kids, papa gaat vandaag naar het sprookjesbos, gaan jullie maar naar de speeltuin of je moeder lastig vallen". :rolling: ;)

Goede 's morgens beste vliegvrienden.

Het zonnetje staat al weer flink te schijnen :-)

Zometeen eerst even naar zaandam om een bandje wisselen.

De pappa van Siggy begint echt oud te worden want hij heeft nog nooit iets aan mij gevraagd.

De hele vliegerij ligt nog in de auto en alle lipo's zijn weer volgepompt.

Denk dat ik rond 12.00 uur op het veld zou kunnen zijn.

@ Burp

Kom je vandaag ook?
Staat wel veel wind hoor ;-)

ZO,EN NU EERST KOFFIE !!!!!

Ja, dat weet ik. Ik heb ondertussen ruim 50 items in de Wish List staan. Alstublaft gekloonde GWS 8x4,3SF propjes. Zelfs het logo is gekloond. 8O :?

Jaja, ik zie het al voor me: "Sorry kids, papa gaat vandaag naar het sprookjesbos, gaan jullie maar naar de speeltuin of je moeder lastig vallen". :rolling: ;)

Jammer, ze staan in backorder. Dan maar de zwarte besteld :(
Deze wel gelijk meebesteld :mrgreen:

Anemmometer.jpg

@Phil

Veel plezier met de kampeerdelarij man.
Het maakt voor die kinderen toch geen fluit uit waar je op een camping staat.

Zolang er maar andere kinderen zijn om mee te spelen is het ze al gauw goed toch :-)

Alcohol blaastester? 8O :rolling: ;) BYM heeft er ook een, je kunt er prima op zien dat het waait. Alleen of de gemeten snelheid klopt... :?

Windmeter:confused: Het is toch een animometer.... handig voor het plannen van een feestje o.i.d. Kun je mooi zien hoeveel mensen er komen :mrgreen:

Windmeter:confused: Het is toch een animometer.... handig voor het plannen van een feestje o.i.d. Kun je mooi zien hoeveel mensen er komen :mrgreen:
Ja LOL, de animometer is een heel ander ding. Dat noemen ze ook wel een interessepeiling. :D Het mooie van zo'n klein dingetje is dat zelfs bij een lege batterij je nog de windsnelheid en zelfs windrichting kunt bepalen. Kwestie van omhoog gooien. :rolling: Zo heb je ook nog potentiemeters, niet te verwarren met potentiometers. 8O

*gaat schuren, schuren, schuren en schuren met geautomatiseerd schuurpapier*

Goede 's morgens beste vliegvrienden.

Het zonnetje staat al weer flink te schijnen :-)

Zometeen eerst even naar zaandam om een bandje wisselen.

De pappa van Siggy begint echt oud te worden want hij heeft nog nooit iets aan mij gevraagd.

De hele vliegerij ligt nog in de auto en alle lipo's zijn weer volgepompt.

Denk dat ik rond 12.00 uur op het veld zou kunnen zijn.

@ Burp

Kom je vandaag ook?
Staat wel veel wind hoor ;-)

ZO,EN NU EERST KOFFIE !!!!!

junk!!

jij zou eigenlijk zelf moeten gaan kamperen , maar dan wel op het ach veld , kun je voortdurend vlieieiegennnnnnnnnnnnnn :mrgreen:

staat een flinke bries :-D ,dus junkie neemt al zijn modellen mee , vliegen zullen ze :worship:

heb er flink zin an ,en tot straks .

ik heb medelijden met diegene die met het vrouwtje meemoeten om te gaan kamperen ,of klusjes moeten doen in en om het huis :rolleyes: :mrgreen:

jij zou eigenlijk zelf moeten gaan kamperen , maar dan wel op het ach veld , kun je voortdurend vlieieiegennnnnnnnnnnnnn :mrgreen:
Had een optie geweest voor het Hemelvaartweekend bij de FMS. ;) En er zijn ook andere clubs waar dat kan. Zo vanuit je voortent je vlieger oplaten terwijl je aan het ontbijt zit tot aan dat je het helemaal spuugzat bent om te vliegen (zelfs 's nachts dus).

ik heb medelijden met diegene die met het vrouwtje meemoeten om te gaan kamperen ,of klusjes moeten doen in en om het huis :rolleyes: :mrgreen:
Hahaha, en dat zegt de meneer die de hele week zit te balen omdat hij zichzelf voorgenomen heeft alleen in het weekend te gaan vliegen terwijl de rest doordeweeks ongeveer elke middag/avond vliegt. Mij te zonnig op dat veld. Met die wind erbij verschroei je levend. Ik heb nog steeds een eerstegraads verbranding op mijn onderbeen als gevolg van het vliegen van vorige weekend (Sleur moet ook geen korte broeken dragen :nooo:). ;)

Had een optie geweest voor het Hemelvaartweekend bij de FMS. ;) En er zijn ook andere clubs waar dat kan. Zo vanuit je voortent je vlieger oplaten terwijl je aan het ontbijt zit tot aan dat je het helemaal spuugzat bent om te vliegen (zelfs 's nachts dus).

Hahaha, en dat zegt de meneer die de hele week zit te balen omdat hij zichzelf voorgenomen heeft alleen in het weekend te gaan vliegen terwijl de rest doordeweeks ongeveer elke middag/avond vliegt. Mij te zonnig op dat veld. Met die wind erbij verschroei je levend. Ik heb nog steeds een eerstegraads verbranding op mijn onderbeen als gevolg van het vliegen van vorige weekend (Sleur moet ook geen korte broeken dragen :nooo:). ;)

Korte boek staat je echt niet , niet doen dus ;-)
Ps ; ik heb v/d week ook gewoon gevlogen op ht2 met dimitri .

Volgende week werk ik vlak bij het amsterdamse bos ,dus veel vliegen na werktijd ;-)

Posted via Mobile Device

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back