Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
wel weer een hele stevige woei.
ik lees dat er toch een hoop andere plannen hebben.
dus sjoerdje blijft ook maar thuis.
ik ga straks een mooi railtje aan de muur van de hobby kamer hangen voor de vliegers.
en de savage lekker onderhanden nemen.
dus heren veel plezier!
Ja, vanavond zo rond 20:00/20:15 uur bij de ACH want ik kan nu nACHtvliegen met de MiniNacht. Tot het donker(der) wordt even DepDarten en MiniMaggen zonder verlichting. 8)Zijn er vanavond nog piloten die gaan vliegen en waar gaat dat eventueel gebeuren?
Echt? 8O Binnen de club komt toch echt een tweedeling: Elektromo's en nitronichten. En binnen die eerste groep heb je dan ook nog tot overmaat van ramp de foamo's. Tsja, best vervelend dat je snelle nitrobak met te dikke brommer geklopt wordt door een stuk piepschuim met gillende windmolen achterop. Vliegen met A-label gaat het helemaal worden in 2009.Jamer dat look zijn kist aan vellen vloog ,maar hij had al de pest in omdat ie werd ingehaald door een electro junk funjet.
Echt? 8O Binnen de club komt toch echt een tweedeling: Elektromo's en nitronichten. En binnen die eerste groep heb je dan ook nog tot overmaat van ramp de foamo's. Tsja, best vervelend dat je snelle nitrobak met te dikke brommer geklopt wordt door een stuk piepschuim met gillende windmolen achterop. Vliegen met A-label gaat het helemaal worden in 2009.![]()
Zo'n goedkope van 12 euro, kun je gewoon buiten laten staan en als-ie verrot is dan gooi je hem weg.morgen ff een bbq scoren ,ik hoor niets anders hier op het forum , nog tip's betreft de beste bbq koop /type ?
morgen ff een bbq scoren ,ik hoor niets anders hier op het forum , nog tip's betreft de beste bbq koop /type ?
Iemand nog vliegen zo? 8O
Posted via Mobile Device
Iemand nog vliegen zo? 8O
Okay, dan ga ik neu... Nee, de QuickBuilt 20 verder opknappen.Too much woei voor de MM en de Kadett![]()
:?