Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Gaan we morgen nog binnen vliegen trouwens?

Wij hebben een barbecook bij ranzijn gekocht trouwens, maar dit ter zijde ;)

Posted via Mobile Device

@BYM,

Als het goed is heb je mail ontvangen m.b.t. het indoorvliegen.
Morgen gaan we niet indoor vliegen. We beginnen volgende week
weer. Dit komt beter uit m.b.t. bepaalde activiteieten en shows en vaderdag en de rest.

Laat even weten of je de mail ontvangen hebt. Jullie krijgen ook nog een nieuwe agenda. Hoop deze nu toch eens vanavond te mailen.

@Junkie stuur mij even een mail ivm jou mailadres

GrTz Jasper

Laatst bewerkt:
Ik kon het niet laten kijk em es effetjes snorren.
2q8q0oy.jpg

20sdqhx.jpg

10wqs5h.jpg

Als dit niet geil is weet ik het niet meer.
Gooi mij ook maar op mailing

Laatst bewerkt:
Bij de FMS vloog die Kelly toch een stuk rapper. ;) Zonde want ik vind het een gaaf kistje. Alsof ARF niet zou deugen... :?

En uh, niet echt handig om emailadressen zo op het MBF te zetten, tenzij je binnen enkele dagen veel extra spam wilt hebben. :nooo:

Posted via Mobile Device

En uh, niet echt handig om emailadressen zo op het MBF te zetten, tenzij je binnen enkele dagen veel extra spam wilt hebben. :nooo:

@GorbatJov,

Haal dat adres maar weg ik heb hem er al tussen staan.

Neem aan dat junkie die van mij ook gelezen heeft?
Haal hem nu weg.

GrTz Jasper

Bij de FMS vloog die Kelly toch een stuk rapper. ;) Zonde want ik vind het een gaaf kistje. Alsof ARF niet zou deugen... :?

Posted via Mobile Device

tja echt zonde , ik vond het ook een zeer gaaf kistje .

die kelly zal ongetwijfeld harder kunnen , mijn funjet ook ;) ligt aan de setup die je erin stopt

jasper; ik pb mijn e-mail wel ff naar je toe.
ik wil best af en toe indoor fladderen ,maar niet zo frequent als jullie ;)

zo lekker ge-bbq'd op de campif, het is hier echt super :yes:
zonde van die kist van look, en gelukkig kwam er geen fietser langs 8O. Maar nu weer lekker een pilsje opentrekken en het voer van de tuincrematorium laten zakken
Posted via Mobile Device

zo lekker ge-bbq'd op de campif, het is hier echt super :yes:
zonde van die kist van look, en gelukkig kwam er geen fietser langs 8O. Maar nu weer lekker een pilsje opentrekken en het voer van de tuincrematorium laten zakken
Posted via Mobile Device

klinkt saai en burgerlijk , maar ik moet ook maar is aan de bbq ;)

kom je maandag weer gezellig vliegen ,of zit je dan nog hutje mutje op de camping ?
zal ik je eens een echte speed zwever laten zien :cool: het beestje heeft een naam ....blizzard !!!! :worship:

veel plezier daar ;)

En hoppa,ook weer thuis van een heerlijke 6 uur durende BBQ XXL :-)

Morgen maar weer even vliegen,wat zou je anders moeten doen op je vrije dag ;-)

Posted via Mobile Device

Zo ga zo lekker naar bed hou ik me handjes thuis en dan morgenmidag zeg ik neu... of vliegen.
Wedden dat ze zegt heb je genoeg brandstof en veel plezier.

Zo ga zo lekker naar bed hou ik me handjes thuis en dan morgenmidag zeg ik neu... of vliegen.
Wedden dat ze zegt heb je genoeg brandstof en veel plezier.

dat zou ik ook zeggen ,als ik haar was 8-O :mrgreen: ;)

Siggy ; jij vies goor vliegbeest !! :bad-words: :p

bym; je schijnt er toch erg mooi op thermiek mee te kunnen zweven , en ja ,ook erg hard voorbij schieten :cool: , zonder dat je veel lawaai hoort , maar dat komt weer doordat de vleugels zo glad zijn ,dus geen gefluit ,maar een mooie zoem .

morgen hoop ik er weer netjes mee te kunnen vliegen , heb er zin an :D

heeft iemand nog een 60A+ regelaar te koop ? ...gaarne :p

bym; je schijnt er toch erg mooi op thermiek mee te kunnen zweven , en ja ,ook erg hard voorbij schieten :cool: , zonder dat je veel lawaai hoort , maar dat komt weer doordat de vleugels zo glad zijn ,dus geen gefluit ,maar een mooie zoem .
Dat zweven kan wel maar dan wel met 350 gram inder gewicht. Dat zweven heet dynamisch zweven, ofwel snoeihard heen en weer over/door de thermiek. ;) Je krijgt adn ook zo'n mooi suizend geluid van de wind langs je vleugels. 8O

Geen Blizzard maar om je een idee te geven hoe kickûh zweven kan zijn...

(overigens moet je hun meetmethode met een korrel zout nemen want ze meten onder een schuine hoek en niet statisch recht vooruit)

Laatst bewerkt door een moderator:
djeeezes :shock: wat heeft junkie een heftig vliegertje .

dat gaat wel erg snel , en vergt wel wat concentratie:mrgreen:

gave fimpjes , maar dat duurt nog wel een maandje voordat ik er zo mee vlieg :worship:

hallo allemaal.

De koffieautomaat pruttelt weer lekker :-)

Zijn er vandaag nog vliegeniers op het veld ?

Van de ACH mannen zouden Nickos en Look ook weer komen.

Leuke filmpjes. Gisteren de trailer en Zodiac in elkaar gezet en nog even gevaren. Vandaag ook even op pad met de familie en wat vrienden. Vliegen misschien vanavond wel. Morgen ook goed.

@Junkie, een advies, sla de vorige adviezen in de wind en koop een fatsoenlijke BBQ. Ik heb de kogel van Weber gekocht vorig jaar en geen moment spijt van gehad. Neem dan die wat grotere waarbij een opvangbakje voor het as onderin zit. Ding heeft wieltjes en is met 5 minuten schoon en ziet er dan weer uit als nieuw. Kost een paar centen maar echt een top ding :thumbsup: (anders even bij mij komen kijken)

Deze heb ik alleen dan zonder die thermometer (gebruik je toch niet) Was iets van 200 eypo. (Kampeerwinkel)

One-Touch-57-cm-Gold-A.1.jpg

/edit
Weber one touch gold bbq - one touch gold bbq. Is incl afdekhoes dus blijft hij echt mooi. Gaat niet roesten dus jaren lang plezier. En bij deze link voor 200 thuis bezorgd.

Laatst bewerkt:
hier nog een zeer gaaf funjet filmpje :p, had sleur geplaatst op het achforum , dus gejat en hier gezet ;)

dit is wat ik graag zou doen met mede funjet vliegeniers , de ez die je ziet ,dat zou dan siggy moeten zijn :p

0L6Zj8C8W1s[/media] - funjet the clone wars

burp ; ziet er idd goed uit die bbq , denkt verder ..

vanavond vliegen is ook leuk , even kijken of er animo is voor vanavond , fly blizzard !!:p

siggy ,veel plezier ,er staat nu echt een siggy windje ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Vanavond lijkt me leuk.

Voordeel van deze bbq is het as wat er simpel uitvalt in het bakje, maak je los en gooit het leeg. Boven de put een beetje water in de bak en een sponsje er dorheen en helemaal schoon. Hoesje erover en weer opbergen. Top ding (en 10 jaar garantie maar wat moet je daar mee ;))

Goeie smorgensssssssssss allemaal .
Zo ff een bakkie pleur naar binnen keilen en hop naar de bouw schuur.
Gaan er nog stoere nitro boys naar het veld vandaag?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back