Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Kijkt op de klok en constateert dat het bijna weekend is :D

Gaat snel naar huis om de Dep. helemaal vliegklaar te maken.
Ontvangertje erin hangen en de boel inregelen,KLAAR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zo, net even afgereden voor E achter B. En?.... geslaagd natuurlijk :banana:

Even eten en dan naar Lynx om te zien of ik daar wielen en kapjes kan krijgen voor de Velox. Anders wat glasmatjes halen om de huidige kapjes te repareren. Ik hoop dat er iets grotere wielen in kunnen. Dan ook de motor een beetje side trust geven waardoor het rudder ook rechter afgesteld kan worden. Moet hij nog beter van gaan vliegen.

Verder vandaag niks. Als de Velox klaar is dan is alles weer vliegend.

Gratuliert Burpmans ;-)

Is altijd handig als wij binnenkort met hele grote vliegtuigen gaan vliegen :-)

De Depdart is klaar,wel met een 7 kanaals fullrange R617FS ontvanger,maar dit moet toch lukken dacht ik?

En even bij Sleur een bakkie gedronken. Prima koffie :thumbsup:

Spulletjes bij Lynx gehaald, grotere wielen en de kapjes gaan er gewoon vanaf. Ook 2mm draad en linkjes gehaald zodat ik deze ook mooi en strak kan maken.

DSC_0010.jpg

DSC_0009.jpg

DSC_0008.jpg

DSC_0011.jpg

DSC_0012.jpg

Stanu bij ABCOUDE stil. zwaar ongeluk bebeurt. Moet nog naar Wormer. Even een etentje aan het zwet. Als ik zie hoeveel hulpdiensten er uitrukken dan kan het nogwel even duren......

grtz Jasper

Stanu bij ABCOUDE stil. zwaar ongeluk bebeurt. Moet nog naar Wormer. Even een etentje aan het zwet. Als ik zie hoeveel hulpdiensten er uitrukken dan kan het nogwel even duren......

grtz Jasper

Het is en blijft toch een "wereld dorp"" he :p
Je kunt er indoor -vliegen en nog heerlijk eten ook.

Feitelijk kun je zeggen dat "het" in Wormer gebeurt :rolling:

Even de maiden van de Depdart Jasper :cool:

En even bij Sleur een bakkie gedronken. Prima koffie :thumbsup:
Echt? :? Ben ik zeker thuis teveel verwend. ;) Het is op kantoor bruin, warm, nat, geeft vlekken en ruikt wel als koffie maar om nou te spreken van prima koffie... :morning: :lol:

Posted via Mobile Device

Echt? :? Ben ik zeker thuis teveel verwend. ;) Het is op kantoor bruin, warm, nat, geeft vlekken en ruikt wel als koffie maar om nou te spreken van prima koffie... :morning: :lol:

Posted via Mobile Device

Tsja,over smaak valt dus zeker wel te twisten.

Of het zegt iets over de kwaliteit van de koffie in huize Burp :rolling:

Ik ga de Dep. morgen even proberen Jeroen,ben erg benieuwd.

Koffie moet nat en heet zijn. Verder is de koffie thuis altijd het best maar de automatenkoffie bij jullie is prima te drinken hoor.

Is je vlieger weer heel Gorby? De Junior is er weer klaar voor :yes:

De Velox is voorzien van nieuwe wielen, ipv de 45mm zitten er nu 65mm wielen op en het smoelt ook nog prima. Motor heeft ook wat side trust gekregen dus afstellen moet weer gebeuren.

zo ,weer lekker thuis .

eerst gewerkt tot 1500u ,daarna even een paar uurtjes gefladderd in de jungle ,daarna heerlijk uit eten ,om de file wat te laten oplossen :razz: , maar wat was het evengoed nog druk op de weg zeg :o

phil ; zou jij de volgende keer willen meekomen naar onze amsterdamse vliegplaats , er moet nodig gesnoeid worden :shock: , zie filmpje :rolling:

[URL="
- voyager rc[/URL]

morgen het rijk alleen , floor bij oma , maris naar het werk = junkie vrij :banana: dus weer naar het veld met de blizzard ,en weer verder oefenen :p
in de regel is het altijd wel gezellig op zaterdag , ik zie wel wie er komt ;)

ps ; siggy ; mooi gebouwd die Depfart , complimentjes :cool:

Laatst bewerkt door een moderator:
Als ik morgen even tijd heb (volgens mij wel) dan kom ik ook wel naar het veld. Velox weer afregelen en de Junior weer de lucht in, daar waar hij hoort. Komt Gorby ook? :rolling:

Nou die 26cc pum-boot heeft gevaren ....
Gaat de waterpomp stuk .....

Morgen weer even verder aan de Hummel.
Vandaag al even de geknakte gaskabel gefixed, morgen weer verder en dan misschien eens een keertje DE maiden :p
vntm ....

Posted via Mobile Device

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back