Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
*Heeft het hoogteroer voorzien van mooie metalen linkjes en de servohevel aangepast*
Hij gebruikt nu vast zulke alu dingen als jij gisteren mee had maar hij schaamt zich ervoor. :rolling:*Heeft het hoogteroer voorzien van mooie metalen linkjes en de servohevel aangepast*![]()
Is je vlieger weer heel Gorby? De Junior is er weer klaar voor
Jaha, was wel even werk maar hij is weer heel, hoop morgen toch nog een pging te wagen anders leer ik het nooit.
Wat ga je weer proberen? Burp te raken? Wil je ook gratis bier of zo? 8O :?Jaha, was wel even werk maar hij is weer heel, hoop morgen toch nog een pging te wagen anders leer ik het nooit.
Wat ga je weer proberen? Burp te raken? Wil je ook gratis bier of zo? 8O :?![]()
Tsja, deze lag nog nieuw in doos sinds de Sinterklaas.mooie vlieger sleur , dat ding glimt gewoon ,de romp lijkt wel van plastic
ik kan het niet meer bijhouden bij jouw ,voor je het weet bouw je alweer wat anders
maar dat geld natuurlijk voor veel vliegeniers , eerst bouwen ,ff vliegen ,en klaar ,volgende exemplaar enz enz ..
-edit-
Net snel nog even wat in elkaar geknutseld. Alleen de aandrijving loopt nog niet synchroon en de besturing is niet optimaal. Morgen maar eens kijken waar dat aan ligt. :? :rolling:
![]()
Ja maar die wesp had een lege ontvangeraccu en kwakte zo uit de lucht. Repareren was na de crash niet meer mogelijk dus maar afgeschreven.Kijk DAT bedoelde ik nou gisterenavond met die wesp .....
Volgens mij hebben ze hele grote lol als ze vliegtuigje gaan spelen :rolling:
Er is een slootje nabij het veld, vraag maar aan Gorby. Die heeft zijn Disc er ook al in geparkeerd. 8O :?sleur; tja, jij weet wel wat leuk is
gaaf ding die polaris , jammer dat er geen mooi watertje langs het veld ligt
staat een leuk wk'tje 4 , ik ga zo rond 12;30 naar das velt
Er is een slootje nabij het veld, vraag maar aan Gorby. Die heeft zijn Disc er ook al in geparkeerd. 8O :?
Neem je vanmiddag de kleurstalen nog een keer mee alsjeblieft. Ik ben er rond 14:00 uur. Even FuckJetten.![]()
De DX6i is de zender die ik heb. Kost in Nederland officieel tussen de 169 en 189 eypo. Dan krijg je er een AR6200 full range ontvanger bij. En anders de duurdere DX7. Qua mix-mogelijkheden is de DX7 een betere keuze maar tot op heden heb ik daar nog geen behoefte aan (wel aan het extra 7e kanaal vanwege aanstaande remflappen).check
ik moet nodig er een zender bij hebben , de mx12 mag in dat zelfde slootje waar corby lande , snap geen reed van die zender .
dus wat is een betaalbare 2.4 zender van evt spectrum ? en welk type ?
straks ff funjetten = goed plan![]()