Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hahaha, philliams twee weken in de natuur en volledig afgekickt. 8O

Ik heb de radar gun in de auto gelegd, weten we straks misschien hoe langzaam/snel de FunJets gaan. 8)

Posted via Mobile Device

Ben nu op het veld , wk 4/5 ,met de funjet geen probleem .

Waren net een paar vliegers ,maar ben nu alleen , misschien ga ik ff naar rct en dan weer terug naar het veld.

Of zijn er nu vliegers onderweg ?

Posted via Mobile Device

4-5 is te hard voor de Velox dus dan alleen de Funjet en de Junior mee. Ik ben er ook tegen 14:00u denk ik.

Die heb ik denk ik wel bij me .
Ben nog niet naar rct omdat corby er net aankwam .
Flinke woei ,superleuk met de funjet fladderen
We kijken zo wel. :thumbsup:

Komt mijn BananaJet met 3S wel tegen de wind in dan? 8O :? :lol: Straks even snelheidsmetingen doen, leuk, leuk, leuk... 8)

Boodschappen gedaan, even koffie zetten (kunnen jullie echte koffie proeven :rolling:) en dan naar het veld. Ben er om 15:00u. Niet alles voor mij opvliegen he, laat voor mij ook nog wat over ;)

Raad het object

Het is geel en ....
ioitzs.jpg

Rara wat was het?
vqs5js.jpg

Ehhh, toen ik hem net achter in je auto zag liggen was hij ook wat defect maar dit is echt niet meer fatsoenlijk te repareren :rolling:

Verder lekker gevlogen, ik heb twee crashes gemist hoorde ik, die hierboven en de (tevens gele) bananajet van Sleur. Wat was je snel weg, Schaamte? :mrgreen:

De Junior ging met deze wind prima, ondanks de negatieve adviezen van Erik3D dat het te hard waaide, maar echte Hoogtijers trekken zich daar niets van aan en door mijn stoutmoedigheid ging ook Phil mee de lucht in. Beide weer heel naar beneden :thumbsup:

Daarna even de gele Funjet van mij gevlogen wederom tegen de adviezen in omdat er al twee gele down waren gegaan. Ik moest natuurlijk bewijzen dat dat lag aan de piloot en niet aan de kleur van de vlieger :rolling: (gelukt uiteraard)

Eigenlijk wel wat teveel wind om echt lekker te vliegen, hopenlijk krijgen we na 2 maanden harde wind nu een periode met rustige middagen en avonden :yes:

Laatst bewerkt:
Inderdaad een hoop woei vandaag. Twee crashes meegemaakt :( Hier de foto's (hij zat idd beter inelkaar Gorby) Filmpje van de Funjet crashsite komt later wel, BBQ staat te fikken :thumbsup:

SNC00461.jpg

SNC00462.jpg

En die geile Junkie met zijn 201 km/u :thumbsup:
SNC00466.jpg

SNC00467.jpg

SNC00469.jpg

ja,ja,ja,ja,jaha dat was weer gezellig !

veel gefunjettert , en veel geblizzard !! , laatst genoemde begin ik aardig onder de knie te krijgen , funjet is gewoon ouwe leipe shit ;)

sleur heeft nog een lasergun meeting gedaan bij mijn funjet op 4s lipolie , en dat gaf een aardig resultaat :mrgreen: ,de snelheid word vast per foto geplaatst ;)

ik kan wel verklappen dat de blizzard 140 kmpu deed :p

verder nog een joehoe binnen , de speedyet heet geloof ik F 108 (impeller), en die ga ik even voorzien van een flinke setup , zodat hij flink kan meekomen mit der funjets :cool:

ik zeg ; nickos ,bedankt !! :thumbsup:, en je mag hem uiteraard even invliegen ;)

verder dorsten de dames na veel zeuren ook te vliegen met de juniors :mrgreen:
Jullie zijn geweldige vliegers ;)

later nog even de funjet verlost v/d vleugeltips , 3 s lipo erin 7x4 prop erop ,en dat ging dus vrij rap ,net zo snel als burp's funjet met 4s :mrgreen:

dus dat word nog spannend bij de volgende meting en nieuwe setup , dat zal worden ;

80 Amp regelaar
3700kv motor
4s lipo
7x4 prop
En andere zeer krachtige servo's

let's beat the old record !!:cool:

en de restanten van sleurnofunjet :(
S60MlyKMR2U[/media] - funjet after crash

plaatjes;

IMG_1046.jpg

IMG_1039.jpg

IMG_1038.jpg

IMG_1035.jpg

IMG_1036.jpg

IMG_1048-1.jpg

IMG_1040.jpg

[URL="
[/URL]

Laatst bewerkt door een moderator:
Zooooo,

De workaholic is ook weer thuis.

Schatkist is weer tot de rand aan toe gevuld :-)

(dat dan weer wel:quote gorby)

Die focking wind begint nu echt vervelend te worden,er zit nu op iedere plek van mijn lichaam ZAND !!!!!!!!!!!!

Maargoed,was wel weer een gezellige dag met mijn maatje:-)

@ Sleur

Ik had je nog zo gewaarschuwd ouwe gek ;-)
Weg is MIJN Fuckjet :-(
Whahaha,geeft niks hoor Minimagmaatje ;-)
Ik hou evengoed nog van je en ben superblij met mijn Deppie.

Hoop dat het morgen even droog is en dat het iets minder waait,ik wil weten hoe hij vliegt :-)

Hoop dat het morgen even droog is en dat het iets minder waait,ik wil weten hoe hij vliegt :-)

WIND :confused: , das een kwestie van wennen :mrgreen: , het lijkt idd niet meer op te houden :mad: , vliegen gaat prima ,maar de hele tijd die wind in je porum en langs je oren stoort mij meer .

zo , al een beetje de nieuwe aanwinst aan het besnuffelen , en erachter komen dat er weer flink besteld moet worden :)
zoals sterkere servo's ,of zouden de hitec hs -55 sterk genoeg zijn ?
verder een paar flinke regelaars , en 3700 kv motor ,maar die heb ik gelukkig nog te goed van bym :p

ben benieuwd hoe ,en hoe hard dit straks gaat vliegennnnnnnnnn :D

* plukt de twinstar kaal voor de F 108 , dwz tiny -s servo's en ontvanger *

Laatst bewerkt:
hallo , even voorstellen, ik ben junkie rc en vind vliegen ook wel leuk , ik zie dat jullie ook veel vliegen , in groep verband vliegen spreekt mij ook wel aan , dus ik zal jullie gauw eens opzoeken :-D
ik ben net als jullie ook homofiel ,dus het lijkt me erg gezellig :cool:

maar ik heb een technische vraag ;

bij de meeste servo's word de trek/stel kracht aangegeven , maar bij de multiplex tiny-s staat er bij torque 6V 41.4 oz in :confused: wat is de trekkracht dan ?

deze wil ik in de nieuwe aanwinst stoppen ,hopend dat ze sterker zijn dan 1,6 kg

liefs van junkie ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back