Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo net lekker gevlogen op het veld. Best druk voor een
electromaandagavondevenementvoorachledenmetfoamy's.

Junkie is DOWN met de fuckjet. Het is nu -201. Kom maar op met de foto's en filmpjes. Hij staat er op. En een LIPO in de kreukels je wil het niet weten.

Nou meer zal ik niet vertellen kijk straks zelf maar.

GrTz Jasper

Ik kwam thuis en vrouwtje was boodschappendienst voor oma aan het doen, vaste prik op maandag.
Ben even de garage ingedoken, en heb wat nuttigs gedaan.

Tadaaa, de Hummel is maiden ready :yes::yes::yes:
(Morgen foto's online)

Op naar het nitro brevet :rolling:

Morgen nog even wat depron ter verbouwing mee nemen naar de club, mits ik op tijd thuis ben ofcourse :p

@ Kobus: toevallig bezig in Zaandijk op de brug?

@ De rest: Film staat te verwerken op JijPijp... foto's komen zo :p Film is goed man :thumbsup:

Wat doet ie nou :confused: ;)

Raar he?
SNC00490.jpg

En de troffee :cool:
SNC00491.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
ZJunkie is DOWN met de fuckjet. Het is nu -201. Kom maar op met de foto's en filmpjes. Hij staat er op. En een LIPO in de kreukels je wil het niet weten.
Hij had natuurlijk al geoefend en na het zien van mijn voorbeeld kon hij gewoon niet achter blijven. :nooo: Tsja, dat heb je hè als je de geluidsbarrière door wilt met een piepschuim ding. :rolling: ;)

Verder lekker geplakt. Tussen het TV kijken, koffie hijsen, koekje erbij? en kinderen 3x hun bed in werken nog wat geplakt. Geen zin meer om verder te plakken, morgenavond wel op de club doen. 8O Maar het begint al helemaal op een vliegertje te lijken. 8) :yes:

nanojet_build03.jpg

Hij had natuurlijk al geoefend en na het zien van mijn voorbeeld kon hij gewoon niet achter blijven. :nooo:

Junkie z'n klap was echt, die van jou had vergeleken met dit een vrij hoge Gay-factor :mrgreen: ;)

Op schaal van 1 - 10 is het toch een:

jury.jpg

Laatst bewerkt:
Junkie z'n klap was echt, die van jou had vergeleken met dit een vrij hoge Gay-factor :mrgreen: ;)
Ja, maar ik vlieg nog met een blauw lesplaatje en een oranje ding voorop. Dat een leerling neer gaat, okay. Maar zijn leermeester met zo'n smakker. Overdrijven is een vak apart. :rolling: Jammer dat de huidige LiPo's alleen maar verkreukelen en niet meer exploderen. :cry: Beetje platstampen dan is-ie toch wel weer bruikbaar. :lol:

He Kobus, jij leeft ook nog zie ik... ;)

Volgens mij heb je voor mij ook nog wat deeltjes voor de Sav, wanneer kom je weer eens deze kant op?

Ik was er al die tijd nog hoor , het is alleen een beetje druk bij ons en werken op rare tijden , en ik heb niet zoveel met vliegen (denk ik) ik heb nog een proef les tegoed van Junkie ;) misschien daarna wel :D

Ik heb idd. nog wat sav. goodies voor jou en Junkie :cool:

@ Kobus: toevallig bezig in Zaandijk op de brug?

Nee, vannacht bij de Zeeburgertunnel , de brug in Zaandijk zijn we 2 weken geleden al geweest , er moet nog een deel gedaan worden aan de Zaandam kant maar dat is voor de gemeente en dat loopt niet erg soepel geloof ik ;)

Wauwww,wat een opkomst voor de Maandagavond.

Phil,Junkie,Jasper,erik,nick,Ruudje,Nijssie en Silly ;-)

Kortom,gezelligheid ten TOP !!!

De Depdart vliegt echt helemaal geweldig :-)

2 lijpootjes leeggevlogen en nog 3 lijpoos met de Minimag leeggeknald.

Wat was Junkie weer bezig zeg:-)
De Fuckjet incl. lipo helemaal naar het hiernamaals :-(

Wel weer vreselijk hard gelachen,vergat soms helemaal adem te halen :-) :-)

De abcenten hebben vanavond zeker iets gemist.

Bij jou ook al ? hier is de jongste op kamp , en nu wil Melvin niet naar bed , elke keer weer een smoes ;) maar niet toegeven dat ie z'n broertje mist he :rolleyes: :D
Ja, hier omdat ze de komende avonden de avondvierdaagse moeten lopen, van het weekend weer judotoernooi, de week er op moeten ze allebei judo-examen doen voor een volgende band en als ze dat halen winnen ze een etentje bij de McD etc. etc. etc.

<p>topavondje zo. kromme tenen door iedereen eigenlijk. afgezien van de fuckjet is er nog wel meer aan barrels gegaan. morgen weer bouwen?</p> grtz silly

Kobus, als je een proefles wilt dan kan je dat beter niet met Junkie doen :rolling:

Ik wil je die ook wel geven hoor, ik bouw de EZ wel even en dan kan je daar lekker mee spelen. Binnen no time ben je verkocht :yes:

*zie onderschrift*

oei,oei

tja dat krijg je met veel publiek :) of te wel overmoedig of te wel een stuurfoutje ;)

maar wat ging hij weer als een raket :p , en zeker gaaf dat het on tape is

minder leuk is mijn hk 4s lipo, dat vind ik jammer , gelukkig is de ( dure )ontvanger / regelaar/motor/servo's nog heel .

uiteraard ga ik dit nog proberen te fixen ,maar het zal op zeker een kreukelYet blijven ,maar vliegen zal die :p

hoe verrot ik met de funjet vlieg ,hoe netjes en braaf ik met de blizzard vloog ,echt geweldig geil ding zeg ,nu ook zonder wind gevlogen ,en had ik de regelaar op brake staan ,zodat bij zweven de prop mooi stil staat , en zweven doet hij ook geweldig :p een aanrader dus .

enige minpuntje is dat hij bij schemer lastig te zien is doordat hij zo rank is en de vleugels zo dun zijn .

was verder weer erg gezellig ,en laten we de crash maar snel vergeten :rolleyes:

* gaat een poging wagen aan de funjet ,en anders even een nieuwe halen ;)*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back