Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Eerst vliegen, dan langs die autowinkel een extra Nemesis 64cm en een tube POR halen en dan naar de club.

Jij ook al naar die gezellige winkel, ik moet even wat vloeibare lipo halen :mrgreen:
Hoef je niet op te laden, brand in één keer op :yes:

Eerst vliegen dus daarna door naar HK.

Heeft er iemand nog twee heveltjes over van de HTX-900 servo's.
Het gaat m de dubbele hevel. Of twee complete HTX-900 servo's.
Ik ben vanavond op het veld. alvast bedankt

GrTz Jasper

Ik kom net thuis en moet zeggen dat ik aardig moe ben :(
Zometeen eerst maar even een douche pakken en eten,misschien dat ik dan weer een beetje opknap.

Komend weekend maar eens eventjes lekker uitrusten,zelfs voor een workaholic like me begint een 6 daagse werkweek iets teveel van het goede te worden :D

* Gooit de bloemkool op een bord maar heeft hier eigenlijk niet zo'n trek in..........

Ik kom net thuis en moet zeggen dat ik aardig moe ben :(
Zometeen eerst maar even een douche pakken en eten,misschien dat ik dan weer een beetje opknap.

Komend weekend maar eens eventjes lekker uitrusten,zelfs voor een workaholic like me begint een 6 daagse werkweek iets teveel van het goede te worden :D

* Gooit de bloemkool op een bord maar heeft hier eigenlijk niet zo'n trek in..........

getver bloemkool :mrgreen:

als je moe bent ,kun je straks op het veld bijkomen
al;s je gaar bent ,moet je lekker thuis blijven ;)

ik ben rond 19;00 u on the field

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door satstok
Heeft er iemand nog twee heveltjes over van de HTX-900 servo's.
Het gaat m de dubbele hevel.

GrTz Jasper

Ja heb ik, zit in de koffer.... tot straks

@Phil,

Toppie..............

Ik hou me ook nog aanbevolen voor twee complete 9 grammers.

Ik ben er klaar voor. Ga over 15 min. naar het veld.
Tot zo allemaalllllllll.....

GrTz Jasper

*is gaar, en eindelijk minder verbrand zodat pijn draaglijk wordt, gaat wel naar het clubhuis om vleugelzakken te cre-eren maar heeft geen zin in Hummeltime .....*

Zo,weer heerlijk rondjes gevlogen met de MM ;-)

Was een leuke opkomst op het veld :-)

Gorby had een wat minder prettige avond :-(
Na eerst een perfecte landing gemaakt te hebben probeerde hij in zijn tweede vlucht een doorstart te maken.

Dit leek te lukken maar hij overtrok zijn calmato wat resulteerde in een keiharde crash :-(
Succes met de wederopbouw Andre ;-)

Sleur vloog zijn mini nemesis het hek in,deze is ook naar de eeuwige jachtvelden.

Gelukkig vloog hij een stuk beter met de Monsun:-)

Zelfstandig maar wel onder toeziend oog van Ronald twee complete vluchten gemaakt,ging super Sleur ;-)

Junkie heeft vanavond zijn eerste brandstofles gekregen,hij zat bij Jasper aan de kabel.
Ging ook prima,zelfs het landen ging goed :-)

Junkie zoekt nog een baantje voor de zaterdag mensen :-)
Hij zegt wel de hand op de knip te houden maar de blik in zijn ogen vertelde iets anders ;-)

Whahaha,Junkie heeft volgende maand wel een Nitro bak denk ik.

Kortom,het was weer een geslaagde avond waar weer het nodige gebeurd is :-)

Wat Siggy zegt:

De Mini Nemesis had wat last van een afwijking naar links en verdween na twee meter vliegen in het hek. Een poging om door de gaten te vliegen bleek toch in drie afzonderlijke delen piepschuim te eindigen omdat de gaten kleiner waren dan wenselijk. Maar zoals een HoogTij-er betaamt prima te PORren dus morgen weer luchtwaardig. :yes: ;) Zeker niet naar de eeuwige jachtvelden, ben je mal. :hammer:

De grote Nemesis vloog weer super strak. Kekke vlieger die behoorlijk wat stroom vreet en de HelliPro 850mAh's zijn toch wat onder de maat om vol gas te vliegen, de regelaar ging telkens spontaan sputteren. Vliegertje aardig onder de knie en ook glijvluchten zijn super simpel zodat mooie landingen met behoud van het landingsgestel geen enkel probleem zijn. 8) :thumbsup:

En dan natuurlijk de grote Monsun. Wederom met dank aan Ronald voor de communicatieve ondersteuning en technische tips gedurende de vluchten. Zelf de Monsun vele malen gestart en na wat oefenen met correct aanvliegen ook diverse keren zelf geland. Ksitje beter leren kennen met minimale vliegsnelheid en het herkennen daarvan. De twee dikke elektronenbommen redelijk leeg gevlogen (nog niet gecontronleerd) en in totaal 7 starts (eitje :D) en landingen (lastiger :?) gemaakt. :yes: Naar zeggen mag ik zelfstandig oefenen maar voor mijn gemoedsrust... ;) Komend weekend weer even lekker oefenen en dan misschien ook wat onderdeeltejs van het verplichte circuit oefenen als ik er een goed gevoel over heb. Sleur doet alles lekker in zijn eigen tempo met zijn eigen overtuiging. :p ;) Maar met een paar weken moet een rondje pintjes haalbaar zijn (of was het nou een brevet :? :lol:).

Donderdag ga ik ook weer uren maken, vandaag was de laatste keer transport in ongemakkelijke oude doos ... (karton)
Nieuwe vleugelbags zijn een feit.

Flauw:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back