Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Okidoki, komt goed. Eerst vliegen, dan langs die autowinkel een extra Nemesis 64cm en een tube POR halen en dan naar de club. Financieel geld is helemaal geregeld, komt goed schatje.![]()
Eerst vliegen, dan langs die autowinkel een extra Nemesis 64cm en een tube POR halen en dan naar de club.
Heeft er iemand nog twee heveltjes over van de HTX-900 servo's.
Het gaat m de dubbele hevel.
GrTz Jasper
Ik kom net thuis en moet zeggen dat ik aardig moe ben
Zometeen eerst maar even een douche pakken en eten,misschien dat ik dan weer een beetje opknap.
Komend weekend maar eens eventjes lekker uitrusten,zelfs voor een workaholic like me begint een 6 daagse werkweek iets teveel van het goede te worden
* Gooit de bloemkool op een bord maar heeft hier eigenlijk niet zo'n trek in..........
Eerst dus vliegen, vliegen, vliegen, vliegen en toen was HK al dicht. :?Jij ook al naar die gezellige winkel, ik moet even wat vloeibare lipo halen
Hoef je niet op te laden, brand in één keer op
Eerst vliegen dus daarna door naar HK.
En tsja, sta je even lekker te tennissen en pak je gewoon de partij door in twee sets te winnen met 7-6 en 7-6. Geen moment in gevaar geweest dus![]()