Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zit jij wel op het goede forum BurpACHtige ;-)

Posted via Mobile Device

Met Herstel bootje/ en veld op het veld schitteren van afwezigheid/ niet eens sávonds brevetenbier te drinken halen op de ACH, kan je een conclusie trekken....:mrgreen:

goedesmorgens trouwens...

* gaat vanavond met andre Extra's uitlaten *

Laatst bewerkt:
goede_morgen_koffie.jpg

Goedemorgen heren en dame,

Na alweer een veeuls te gezellige ACH clubavond ,in de gelukkige omstandigheid da ter vandaag slechts een half dagje gewerkt hoeft te worden en ik pas om ± 08.00 uur hoef te beginnen,bovendien hoef ik niet zelf te rijden in de file naar A'dam. :thumbsup:

Aanstaande weekend lekker vrij (za+zo! :cool:)

Prettige dag toegewenst vandaag! ;)

zo ,nu ben ik

goedemorgen deze morgen :p

was gisteren een nuttig avondje , met wat depron gevlogen , maar ook 2 vluchten gemaakt met de speed brandstof trainer van jasper :p , weliswaar aan een kabeltje (maar dat was natuurlijk helemaal niet nodig ) maar voor jasper wel een prettig idee :mrgreen:
zelf het landen ging erg redelijk , ik zeg ; Jasper bedankt :thumbsup: , dat wil ik graag nog eens doen ;)
waarschijnlijk ben ik een soort van besmet met brandstofffffffff;)

daarna heeft sleur me overtuigd dat ik nog naar de drossel moest voor de nodige drankjes/hapjes :)
nu dus buik kramp :(

funjet vloog met de tiny-sen stukken beter,en volgas nog zeer goed stuurbaar .

nu maar weer ff werken :)

toedeloe

Met Herstel bootje/ en veld op het veld schitteren van afwezigheid/ niet eens sávonds brevetenbier te drinken halen op de ACH, kan je een conclusie trekken....:mrgreen:
Laat hem maar. Die staat straks nog op het verkeerde veld. Komt-ie vanzelf wel achter. 8O ;)

daarna heeft sleur me overtuigd dat ik nog naar de drossel moest voor de nodige drankjes/hapjes :)
nu dus buik kramp :(
Oh, nu is het mijn schuld. :? Ik kan het niet helpen dat je geen trek had in spruitjes thuis. :p Moest je maar niet de halve voorraad snacks opvreten op de club. :mrgreen:

*geniet nog na van het vliegen van gisteren* 8)

*gaat weer een dag tevergeefs wachten op zijn GeeBee en LiFePo4's* :sleepy: :morning:

Gaat zo misschien een paar accutjes leegvliegen met de Silent Mite :yes:

Dat doe je goed , maar maak niet te strakke hoeken volgas , daardoor hebben de vleugels van mijn mite nu een V stelling :-)

*heeft ook zin om te vliegen ,maar niet met piepschuim , junkie moet maar gaan doorstromen ;-*

Posted via Mobile Device

Dat doe je goed , maar maak niet te strakke hoeken volgas , daardoor hebben de vleugels van mijn mite nu een V stelling :-)

*heeft ook zin om te vliegen ,maar niet met piepschuim , junkie moet maar gaan doorstromen ;-*
Jij hebt je Mietje zo vaak mishandeld dat de hele voorlijst al ingedeukt was, ondanks de carbon strip. Het was een kwestie van tijd dat de vleugel zou afbreken. Dat geldt overigens ook voor je FunJet. Vandaag of morgen knallen daar ook de vleugels vanaf. :? 8)

Jammer dat je nu ook verziekt bent door het echte vliegwerk. Gaat je weer handen vol geld kosten. :( Nou ja, Climato's zijn niet zo prijzig. En anders deze, staat bij RCT voor 189 eypo's (ik ga dan wel een valhelm regelen en mijn auto wat meer bij het crossveldje zetten :p).

Jij hebt je Mietje zo vaak mishandeld dat de hele voorlijst al ingedeukt was, ondanks de carbon strip. Het was een kwestie van tijd dat de vleugel zou afbreken. Dat geldt overigens ook voor je FunJet. Vandaag of morgen knallen daar ook de vleugels vanaf. :? 8)

Jammer dat je nu ook verziekt bent door het echte vliegwerk. Gaat je weer handen vol geld kosten. :( Nou ja, Climato's zijn niet zo prijzig. En anders deze, staat bij RCT voor 189 eypo's (ik ga dan wel een valhelm regelen en mijn auto wat meer bij het crossveldje zetten :p).

He he he ! Wees gerust , er komt dan gewoon een kant en klaar goedkoop gebruikt ragbakje ,en dan vind ik het ook niet erg als hij beschadigd op jouw dak ligt :-)

Posted via Mobile Device

Die eerste is denk ik het leukste voor jou, vraagprijs lijkt mij ook reeel.
Misschien ff op de club ff navragen of het wat is, daar kan ik niet echt over oordelen.

----verwelkomt een Nitro-vlieger :worship:---

is dit wat voor junkie ?

Marktplaats.nl > vliegtuig - Hobby en Vrije tijd - Modelbouw

er staat bij dat je er ook gewoon mee kunt vliegen :mrgreen:

wat is een redelijk bod voor dit vliegertje ?

of zal ik eerder voor dit gaan ?
Marktplaats.nl > r.c. vliegtuig champion 145 s - Hobby en Vrije tijd - Modelbouw
Die eerst mja... Die tweede nee, ziet er niet echt junkie-bestendig uit. Anders deze. Dit soort toestellen vliegen net als de Somethin'Extra van Satstok of die geel/rode vlieger van Frank. Niet de snelste kisten maar je kunt er wel ernstig raar mee doen. 8)

@Siggy: Had je nog de plaatjes van het schuim in het hek? 8O ;) Ben wel benieuwd naar de plaatjes. 8)
*gaat zijn kleine knuffeltje weer plakken* :thumbsup:

Nog even de twee elektronenbommen gecheckt na de vluchten van gisteravond: De eerste waarmee veel gevlogen is 590mAh resterend en de tweede met veel starts 870mAh resterend. Van die eerste kon ik wel iets merken dat-ie leeg begin te raken, moest aan het eind al wat meer gas geven na het laag over vliegen. :hammer:
*gaat de twee elektronenbommen weer opladen* :D

Die eerste is denk ik het leukste voor jou, vraagprijs lijkt mij ook reeel.
Misschien ff op de club ff navragen of het wat is, daar kan ik niet echt over oordelen.

----verwelkomt een Nitro-vlieger :worship:---

:cool:

die nitro autootjes ,das altijd gekloot met niet willen starten ,beroerd lopen ,afslaan ,enz

bij de meeste vliegers op het veld is het gewoon starten lopen .

verder heb ik veel bijspul al in huis ,zoals benzine pomp,starter voor de prop ,enz

bij brandstof heb ik ook niet meer die veel te dure 4 s lipo's nodig , en zo'n 7,5 cc blok is net zo duur als een 4s ,alleen gaat het blok wel veel langer mee ;)
En baja's en savies moest je ook schoon maken ,een nitro vlieger ook ,dwz ff een doekje eroverheen

alleen pakt zo,n nitro blok wat minder snel op tov een brushless motor , maar dat heeft wel zijn charme .

het is jasper zijn schuld ,had hij me maar niet moeten laten vliegen :mrgreen:

Sleur ; die robbe diamant lijkt me ook erg gaaf , wel een flink brede vleugel
vooraanzicht ziet er gaaf uit , staand wat minder , maar dat heb je met 3D ;)
prijs lijkt me ook wel oke van de robbe , alles nieuw heeft wel iets meer gekost , plus ik hoef niet meer te bouwen , gelijk fladderen :p

Sleur ; die robbe diamant lijkt me ook erg gaaf , wel een flink brede vleugel
vooraanzicht ziet er gaaf uit , staand wat minder , maar dat heb je met 3D ;)
prijs lijkt me ook wel oke van de robbe , alles nieuw heeft wel iets meer gekost , plus ik hoef niet meer te bouwen , gelijk fladderen :p
Ja, ik weet zeker dat die kist geen miskoop is. Qua grootte en vliegeigenschappen ongeveer gelijk aan die wit/paarse vlieger van Jasper. Ik heb er wel een tijdje een oogje op gehad. ;) Maar ja, sinds ik geen nitro meer aanraak, heb ik geen last meer van exceem. :teacher: Mooi excuses om de hobby wat te beperken. ;)

Ja, ik weet zeker dat die kist geen miskoop is. Qua grootte en vliegeigenschappen ongeveer gelijk aan die wit/paarse vlieger van Jasper. Ik heb er wel een tijdje een oogje op gehad. ;) Maar ja, sinds ik geen nitro meer aanraak, heb ik geen last meer van exceem. :teacher: Mooi excuses om de hobby wat te beperken. ;)

let wel , een brandstof kist is voor erbij ;)

maar kan je met die robbe diamant ook gewoon normaal netjes je rondjes vliegennnnnnnn ??

of alleen zenuwachtig raggen ?

Jij de hobby beperken ??:rolling: jij krijgt dagelijks pakketten uit hk en wie weet nog meer .
30 electro vliegers ,en ga zo maar door ;)

Laatst bewerkt:
let wel , een brandstof kist is voor erbij ;)

maar kan je met die robbe diamant ook gewoon normaal netjes je rondjes vliegennnnnnnn ??

of alleen zenuwachtig raggen ?

Jij de hobby beperken ??:rolling: jij krijgt dagelijks pakketten uit hk en wie weet nog meer .
30 electro vliegers ,en ga zo maar door ;)
Ja, die kistjes zijn prima te vliegen. Voordeel is dat je door het enorme vleugeloppervlak ook langzaam mee kunt vliegen. Afhankelijk van je prop heb je veel power (grotere diameter) of snelheid (meer spoed).

En nee, ik heb geen 30 modellen: Vliegend heb ik de Monsun, Dimona, MiniMag, BananaJet (ChinaJet als reserve na verkoop van de BananaJet), Nacht Disc (redelijk afgeschreven na Spaarnwoude), DepDart, Nemesis 45cm, Nemesis 64cm, Epilepsia, in ouderhoud de QB20L en als plakproject de NanoJet. De Jodel Robin heb ik nu nog geen tijd voor dus die blijft even lekker op de plank. De race-Monsun, nieuw in doos, komt ook volgend seizoen wel (voor de gemoedsrust dat er een doos reserveonderdelen van mijn meest favoriete vlieger staat). Als Multiplex ze eindelijk levert dan komt er nog de Xeno, een vliegende vleugel van 1,2m span.

-edit-
Oh ja, nog dat 3,3 meter elastiekending en natuurlijk de Gee Bee R2 Shelf Queen (is nog steeds onderweg). 8)

Whahaha kijk je ff een halve dag niet gaat er ineens een Junk over op Nitro :rolling:

*staat achter Phil om ook een nitro vlieger te verwelkomen :p *

Junkie is dit niks voor je?
<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

Kan je eventueel nog op de club op het veld ophalen ook, of gewoon bij Robert z'n vader thuis in Zaandijk :)

Laatst bewerkt door een moderator:
Whahaha kijk je ff een halve dag niet gaat er ineens een Junk over op Nitro :rolling:

*staat achter Phil om ook een nitro vlieger te verwelkomen :p *

ho ho , ik heb nog niets , heb alleen last van een nitro stuiptrekking :mrgreen:

weet ook nog niet of zo'n brandstof 3d kist wel verstandig is , al vliegt de parkmaster zeer gemoedelijk .

ik wil er ook mooi strak mee kunnen vliegen zoals bijv een calimato tomato, maar wil tegelijkertijd ook kunnen freaken .
ook vind ik het landen leuk met een wat zwaardere kist .

of moet ik dan juist weer voor een kunstvlucht kist gaan ?

sleur ; noem nog eens een paar leuke kisten , weet jij vast wel :cool:

bym ; die had ik al gespot , model staat me niet zo aan :), maar thanx anyway ;)

*twijfelt verder *

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back