Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Calmato laagdekker met 12,5cc is best heftig, neem dat maar van mij aan. :yes: Zo lang je nog geen rugvluchten vol gas op 1 meter boven het veld maakt met je FunJet, kun je voor mij nog niet vliegen. :p ;) Moet je gewoon nog even met piep oefenen.

Neemt de uitdaging aan ,en gaat met de funjet inverted volgas langs scheren .
Wel met de oude 3s lipo, die mag van mij geplet worden ;-)

Posted via Mobile Device

Posted via Mobile Device

Is vind ik geen uitdaging maar een way of life, pas als je dat soort dingen beheerst, zonder oeps en samentrekkende billetjes momenten kan je gerust zeggen da je kan vliegen....

Niet stunten en hopen dat het goed gaat, dat is zo 2008 ......

Drie keer in de week naar de smoelen smit met pijn dat is pas een uitdaging.
Of tegen je vrouw zeggen dat ze een dikke reet heb da's pas een uitdaging.
Of in drossel zeggen dat het bier op is da's pas een uitdaging.

Of zeggen dat je niet gaat vliegen en toch gaan
Of zeggen dat je gaat vliegen en niet op komen dagen
Of Lekker met iets anders bezig zijn en dat niet onder stoelen of banken steken en toch weten dat er commentaar op komt ;)
of.....
of.....

*regelt wat tubes POR om te sponsoren en laadt de accu van zijn camera op* :mrgreen:

Drie keer in de week naar de smoelen smit met pijn dat is pas een uitdaging.
Of tegen je vrouw zeggen dat ze een dikke reet heb da's pas een uitdaging.
Of in drossel zeggen dat het bier op is da's pas een uitdaging.
Of zeggen dat je niet gaat vliegen en toch gaan
Of zeggen dat je gaat vliegen en niet op komen dagen
Of Lekker met iets anders bezig zijn en dat niet onder stoelen of banken steken en toch weten dat er commentaar op komt ;)
of.....
of.....
Of met z'n allen 1600 pagina's onzin uitkramen, da's pas een uitdaging. :thumbsup: :banana: :worship:

Als het mijn tandarts was dan ik er bij hem/haar een kies uit geslagen. :?
Dat van die dikke reet is geen uitdaging, da's een feit. De waarheid kan confronterend zijn maar dat is anders. :yes:
Dat van dit bier kon inderdaad wel eens uitmonden in chaos en paniek. :rolling:
Zeggen dat je niet gaat vliegen en toch gaan getuigd van overredingskracht. :p
Zeggen dat je komt en dan niet opdagen is triester, zeker als je moet vergaarderen of tannussen. :hammer:
Van dat commentaar, in je boot zit nog een enkele stoel of bank. :evil:

*gaat vanavond niet vliegen maar een keer op tijd naar bed want vanmorgen leek de wekker wel 3 uur eerder af te gaan* :sleepy:
*komt echt niet stiekem naar het veld tenzij junkie gaat proberen inverted de vloer in te gaan* 8)
*gaat wel een bakkie bij die winkel in HK doen* :yes:

Laatst bewerkt:
Voor mij vanavond ook geen clubavond.

Vrouwtje is jarig dus even pas op de plaats maken ;-)

Ben trouwens ook erg gaar,dus ook weinig zin om te vliegen:-(

Aankomend weekend maar weer,hopen dat het weer een beetje meewerkt :-)

Voor diegenen die vanavond wel gaan,veel plezier !!!!

*regelt wat tubes POR om te sponsoren en laadt de accu van zijn camera op* :mrgreen:

*komt echt niet stiekem naar het veld tenzij junkie gaat proberen inverted de vloer in te gaan* 8)

maar ik begrijp dat ik pas kan vliegen als ik dat ook inverted kan :confused:

ik kan met al mijn modellen inverted vliegen ,dus snap niet waarom ik nu ineens inverted moet gaan vliegen met een model dat 201 kmpu haalt ,en dan pas in de categorie" ik kan vliegen val " :?

maar goed ,als ik jouw daar blij mee maak ,wil ik dat de volgende keer wel even voor je doen hoor :cool:

* gaat vanavond ook niet fladderen ,en ook niet drosselen , maar lekker gaar zijn *

@ Sil: van harte gefeliciteerd!
2391_boy_with_flowers.gif

3205-bos_roze_bloemen.jpg

maar ik begrijp dat ik pas kan vliegen als ik dat ook inverted kan :confused:

ik kan met al mijn modellen inverted vliegen ,dus snap niet waarom ik nu ineens inverted moet gaan vliegen met een model dat 201 kmpu haalt ,en dan pas in de categorie" ik kan vliegen val " :?

maar goed ,als ik jouw daar blij mee maak ,wil ik dat de volgende keer wel even voor je doen hoor :cool:
Inverted op 10 meter hoog vol gas is prima te doen. Maar op 1 meter hoog en dan bij het dijkje vol up (inverted) wil ik nog wel eens zien. En als je dan echt stoer bent, maak je er ook nog een roll bij voordat je up gaat. 8) Als je dat een paar keer achter elkaar lukt, verdien je van mij heel veel recepts en zal je mij niet meer horen zeggen dat je niet kunt vliegen (behalve als je bewust achter de hekken gaat vliegen :?).

Met 200 per uur recht vliegen is net als die kneusjes in hun Tupperware auto's. Op een droge lege rechte weg is er niets aan. Maar als er een leuke bocht komt, de weg nat is of ineens ander verkeer komt dan komt het ineens op rij-ervaring aan en wordt het een heel ander verhaal.

*gaat met de Hong Kong-nezen nog wat knutselen aan zijn BananaJet* 8O

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back