Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
*gaat nog even 20 minuten 2D*

...en is erg benieuwd wat er daarna allemaal gaat gebeuren op de A1 ;)
Vergeet je geen foto's te maken? Vooral als die brug in het water dondert (letterlijk). Lijkt mij dat je dan unieke kiekjes hebt, aanbieden bij de Telegrof. :hammer:

Zoals gezegd de beide Nemesissen even voorzien van een snellere kleur. 8O Stom genoeg was de kleur in het potje gelijk aan die van de stickers, bij het spuiten ook maar na een half uurtje drogen toch stiekem anders. :evil: Nou ja, in ieder geval is nu het verschil tussen onder (nog helemaal wit) en boven (met snel roze) te zien. Motortje van de 64cm loopt ook weer gesmeerd. :thumbsup:

nemesis2x-race_paintjob.jpg

Nee, uit de 45cm loopt geen nitro...

Junkie nog gefeli met uwe vliegert was ik helemaal vergeten.
Trouwens ontvanger accu's kan je nog gewoon bij conrad kopen die heeft nog nicad,4,8 en 6 volt.

Vergeet je geen foto's te maken? Vooral als die brug in het water dondert (letterlijk). Lijkt mij dat je dan unieke kiekjes hebt, aanbieden bij de Telegrof. :hammer:

Zoals gezegd de beide Nemesissen even voorzien van een snellere kleur. 8O Stom genoeg was de kleur in het potje gelijk aan die van de stickers, bij het spuiten ook maar na een half uurtje drogen toch stiekem anders. :evil: Nou ja, in ieder geval is nu het verschil tussen onder (nog helemaal wit) en boven (met snel roze) te zien. Motortje van de 64cm loopt ook weer gesmeerd. :thumbsup:

Nee, uit de 45cm loopt geen nitro...
waar geen nitro uit loopt =geen echt vliegtuig !!

ik ben die piepschuim rommel een beetje ontgroeid :mrgreen: , maar de grotere nemesis vind ik nog wel leuk voor erbij , al is het waardeloos verpakkings piepschuim , dus maar gewoon niet neerstorten ;)

*wil nu 4-stroke vliegen ,maar het is te donker :mad:*

wanneer was ook alweer doordeweeks brandstof vliegen ? dinsdag toch ?

morgen gezinsdag ,dus geen gefladder voor junkie

Iedereen een goede nacht.
Tot straks, dan gaan we weer indoorvliegen.

@Junkie,

Leuke vlieger. Zeker een goede keuze.
Toch geeft een 4 stroke een mooi geluidje, toch.

@Gorby,

Calmato sport. Goede keuze.
Nu wel heel laten die kist. Geen onnodig risico nemen.
Wil niet nog een keer een kist de grond in zien gaan.

GrTz Jasper

''houd zich aanbevolen:rolling:;)''

komt goed ;)

ik wil 1 piepschuimvlieger als cameravlieger houden ,met name voor op vakantie

@iedereen; jullie treffen het met het mooie weer en weinig wind , dus vliegzeeeeu :p

Jasper ; ben er erg blij mee , en ik hoop dat ik hem nog een poosje heel hou :)

dinsdag weer vliegen !!

greetz junk

Goooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooood morning A.C.H.Rise and shine everyone.
Het beloofd een heerlijk dagje te worden ga zo eerst mijn klavots uitlaten in moeders.
Nou daaaaaaaaaaaaaaag allamaal tot vanmiddag.

*raapt de zooi bij elkaar en vetrekt met iets vertraging als gevolg van vaderdag richting Egmond* :oops:

*verneemt dat Satstok daar al staat* 8O

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back