Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
zeker weten ja.

als je beide zijden in kan hooveren scheelt al een hoop .

je moet werken aan je orientatie, zodat je de heli in alle posities kan bedienen .

in een 8tje vliegen of een cirkel komt de heli ook in alle richtingen namelijk.

als je ineens een cirkel wil doen kom je in de problemen .

Nou dan gaan we daar aan werken. Wil deze namelijk wel heel houden.
Laat maar weten wanneer je gaat vliegen.

GrTz Jasper

heb jij nog een lager voor in de swash satstok?
kan ook uit een plastic swash gehaald worden .

getver , het word toch geen heli club ?
al die onberekenbare projectielen om me heen , ik neem wel een helm mee :mrgreen:

ik hoop zondag ook te komen ,ligt natuurlijk ook aan de plannen van het gezin :(

phil ; jouw woorden geloof ik niet meer :nooo: , jij en vrij/zat/zondag niet vliegen? :rolling:

heb jij nog een lager voor in de swash satstok?
kan ook uit een plastic swash gehaald worden .

Zit nog te wachten op een nieuwe swash uit HK. Die er nu op zit is een nokje
afgebroken. Zit wel weer goed, maar voor de zekerheid toch vervangen.

Hoor wel eens dat je dit lager vast moet lijmen.?

GrTz Jasper

rode of groene locktite gebruiken , goed ontvetten van te voren uiteraard.

heb je een aluminium swash of plastic?

Plastic en nog steeds ergens tussen Hong Kong en Beverwijk. :( De laatste week is TNT weer retetraag. :evil:

Vanmiddag niet meer vliegen. Sproedklus bijna klaar dus mooi even afronden en weer een hoop cashtjing op de bonusrekening. 8) Moet ook wel want gisteren even wezen babbelen met de buurman (broertje ;)) en de bank aangaande de koop van het huis van de buurman. 8O

Ik heb gewoon weer gekozen voor een plastic versie.
Zal dat lager dan even nalopen.

@Sleur,

Jammer dat de post zo lang moet doen over afleveren.

GrTz Jasper

tito en ik wachten al een maand op een levering en ik kreeg van de week ene brief van tnt of ik even de waarde en de internet bon wilde opsturen naar hun .

wat een gekloot zeg .

Vanmiddag niet meer vliegen. Sproedklus bijna klaar dus mooi even afronden en weer een hoop cashtjing op de bonusrekening. 8) Moet ook wel want gisteren even wezen babbelen met de buurman (broertje ;)) en de bank aangaande de koop van het huis van de buurman. 8O

opschepper /pooier/patser/trut ;)

ach ,ik heb het zelfde probleem , ben nu een straat verder a/h schilderen , zelfde huis als ik heb ,maar dan een hoekhuis met een voetbalveld aan grond met een een 3dubele garage , dus precies wat ik nodig heb om lekker mijn bedrijf naast /aan huis te hebben :p:p
dus serieus over gehad als de huidige bewoners(bejaarden) gaan verhuizen ,ik als eerste mag gaan onderhandelen :)

ikke ook niet vliegen ,zou niet weten met wat , de piepschuim zooi doet me weinig meer .
als iemand nog iemand weet voor een strakke eazystar :cool:

@ Junkie: nee echt niet vliegen vandaag en morgen :nooo: Net terug van het Hoeksteen Festival. Zondag misschien een gaatje om te vliegen :wink:

Ja ik geloof dat de leveringen nu allemaal op HOLT staan.
Beetje snelheid zit er niet meer in.

GrTz Jasper
Ik denk ook dat de verveling toegeslagen is bij die lui en ze keihard 100% controleren. Voor de grotere enveloppen en pakketpost uit de US van A werd dat al een jaar lang gedaan en is men in de US van A verplicht de werkelijke waarde te vermelden (op straffe van max. $100.000 boete of 3 jaar cel) dus die komen nu redelijk vlot er doorheen. Maar ja, nu gaan ze Azië ook aanpakken. Met de huidige dollarkoers lag je je natuurlijk helemaal suf en dat weten ze bij de Douane ook wel. :?

Vandaag geen TNT aan de deur geweest. Verwachting is dus dat er maandag een dikke doos, een klein kaal doosje en een slap envelopje langsgebracht gaan worden. :thumbsup: De doos waarschijnlijk zeker omdat er 5 werkdagen zitten tussen de papieren inleveren en bezorging (daar zit wel structuur in). Conclusie: Niet in HK verweg bestellen als je het snel nodig hebt. :teacher:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back