Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
mmmm,is het eindelijk weer een keer windstil,gaat er niemand vliegen :confused:
Typisch Hollands, kl0te timing. Zaterdagochtend is de vaste ochtend voor boodschappen, huis opruimen, dingen regelen, etc. Verder is het een typische compensatiedag als het gaat om man/vrouw-uitgaanszaken. Afgelopen weken was Sleur vaak weg 's avonds, nu gaat het vrouwtje vanmiddag/-avond/-nacht weg, dus verplicht de oppas. ;)

Dus ja, IK WIL VLIEGEN (ik immers toch een vies vuil goor vliegbeest). Maar het kan niet qua planning. :hammer: :evil:

Ondertussen maar wat geoefend met de 47G heli. Komt er een klein beetje wind, *hop* over de schutting. Ik heb nog gevraagd aan de buurvrouw of ze mijn heli had gezien maar ze zei van niet... :rolling:

rofl.jpg

Geen 3 à 4 maar net op *kuch* fiets *hijg* even wat boodschappen gedaan en het waait toch zeker een kracht 2. Mocht je het meest actuele weerbeeld in de buurt van het veld willen hebben (hemelsbreed 900 meter) dan moet je even hier kijken. Let wel, deze windsnelheid is in de stad tussen bebouwing. In het open veld zal het zeker meer waaien. Natuurlijk voor een MiniMag een eitje en ook prima wind om het landen te oefenen met een Monsun maar die tijdsindeling op zaterdag zuigt. :evil:

Goeiemoggel

waarschijnlijk kan ik vanmiddag (uurtje of 1 ) wel vliegen, als dr ook een brevetter voor elektro bij is natuurlijk!

zijn dr nog anderen?

Nee maar serieus, het waait hier thuis voor de deur redelijk, kan net aan piepschum inladen denk ik, als ik dat zou willen :p

lol at H2O kist trouwens :p

Laatst bewerkt:
Doe mij dan maar een Dodge RAM BFT

0710_03_z+2007_dodge_ram_bft+10_foot_box.jpg

En nog mazzel dat het de CF-BFT was en niet de PH-BFT

1537357.jpg

Die eerste zie ik hier regelmatig rijden, heck, ik heb zo'n beetje 75% van alle auto's die er zijn hier wel door de straat heen zien rijden.

Die tweede echter, als ik die hier op fullscale door de straat heen zie komen, dan vrees ik dat dat het laatste is wat ik zal zien ... :mrgreen:

Die eerste zie ik hier regelmatig rijden, heck, ik heb zo'n beetje 75% van alle auto's die er zijn hier wel door de straat heen zien rijden.

Die tweede echter, als ik die hier op fullscale door de straat heen zie komen, dan vrees ik dat dat het laatste is wat ik zal zien ... :mrgreen:
Ja, dat volkje in 075, divisie Dorpsstraat e.o. heeft duidelijk iets te compenseren. :rolling:

Die van de KLM komt dan niet door de straat maar toch zeker wel op 150 tot 300 meter hoogte. :evil: ;)

Ikke gaat ook niet lope legge vliegen, morgen weer net wel ff bij rct geweest wat fijne naft gehaald en wat propjes en spninners en wat hout voor de clitmato.
Stapt nu op de fiets en gaat lekker een stukje fietsen zie hullie hopelijk morgen weer have a nice day.

Jup, wij delfers houden van grote zaken :p
Groot, groter, mooist :)
Hahaha, groot op de stoep, klein in de broek... (ik verzin ze waar je bij staat, je weet toch ;))

Ik ga de bladen van de 47G even balanceren. De elektrische melkboer in het nachtkastje trilt nog minder. :? As is wel recht want zonder bladen gaat alles vol gas zonder trillingen en bewegingen (stift langs de as geeft een strake zwarte streep). Rondom nieuwe blaadjes maar nog steeds flink onbalans, dus dat wordt stickers plakken. 8O :D

Kan z'n vliegdrang niet langer onderdrukken en gaat zometeen toch even naar het veld om een lippootje of 6 leeg te gaan vliegen :D

Lekker rustig op veld,maar een junk als ik heeft hier geen problemen mee ;)

@Sleur
Toch een andere kntbrommer regelen dan als die er nu ligt niet hard genoeg meer trilt :rolling:

@Siggy
Hmm, zal ik je dan gaan lopen gallen en stiekum ook maar even de Mite meenemen :0 en ook het veld bezoeken.
Meid daarentegen is naar het strand toe ...., iets met volleybal.

@Sleur
Toch een andere kntbrommer regelen dan als die er nu ligt niet hard genoeg meer trilt :rolling:

@Siggy
Hmm, zal ik je dan gaan lopen gallen en stiekum ook maar even de Mite meenemen :0 en ook het veld bezoeken.
Meid daarentegen is naar het strand toe ...., iets met volleybal.

Ik zie je zo wel Mike ;)

mmmm,is het eindelijk weer een keer windstil,gaat er niemand vliegen :confused:

ga je toch ff alleen heen ,misschien zijn er wel wat gasten , alleen de gezelligste gasten zijn er niet ;)

ps ; zonder wind ga ik niet eens meer vliegen , mocht mijn motor uitvallen ,wil ik wel wat wind hebben om nog een nette landing te maken :mrgreen:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back