Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ga nu even een broodje eten en dan richting veld.
Wind en mist zijn opgetrokken.
Hopelijk lekker rustig vandaag, dus proberen 2Ltr. Nitro
weg te vliegen. En natuurlijk omdat er geen wind staat
prophangen op +/- 1 meter boven de grond.

GrTz Jasper

Zo, dat zit er op. Even rondje prijzen showen bij de opa's en oma's en dan richting het veld. ;)

-edit-
Gaat lekker niet vliegen. :nooo: Of toch wel? :? Nah... 8O Gaat het tuincrematorium alvast in stelling brengen en wat kadaver in de knoflook/muntmarinade zetten, verse pesto en guacamole maken en peren aan een drankprobleem helpen. :p

Posted via Mobile Device

Laatst bewerkt:
zo sjoerdje is weer enorm druk met werk.

ik kan het topic niet eens bij houden.

ik ben gisteren nog lekker wezen fladderen, rijden.

toch weer een halve dag lekker bezig geweest.

maar van bouwen komt al 3 weken helemaal niets.

vntm

zo ,was weer erg gezellig !

jasper was weer flink in de weer om iedereen te helpen /begeleiden , dus petje af :thumbsup:

weer 2 vluchten gemaakt , was allemaal weer prima te doen , met uiteraard weer een mooie landing .
de wind stond een beetje lastig en in de lucht was je vlieger lastig te zien ,door de velle zon

de 4 stroker loopt nu prima en het vertrouwen is weer terug , ik denk dat er eerder nog een brandstof kist bij komt ,en al het piepschuim gaat de deur uit ;)

verheug me alweer op dinsdag :p:p:p:p

hier nog wat pic's van vandaag en straks nog 2 filmpjes

IMG_1103.jpg

IMG_1104.jpg

IMG_1107.jpg

IMG_1109.jpg

Iemand toevallig in het bezit van een tap voor M3,2 schroefdraad?

*verwacht al flauwe grapjes over de biertap/thuistap/etc.*

en hop de filmpjes ;)

van mijn mooie vluchten natuurlijk niets ,want kan niet vliegen en filmen tegelijk :)

ps sleur ; ik heb wel een biertap hoor :mrgreen:

filmpjes; zie latere post

Laatst bewerkt:
en hop de filmpjes ;)

van mijn mooie vluchten natuurlijk niets ,want kan niet vliegen en filmen tegelijk :)

ps sleur ; ik heb wel een biertap hoor :mrgreen:

[media=youtube]Ph7qOhQlsvg7fmt[/media]

[media=youtube]xYpXFiB0Oks7fmt[/media]
De URL bevat een video-id met een onjuiste notatie.

Dat je zelf niet op de film komt, is omdat er nooit een ander iets filmt. Ons zijn de gekken die alles wat beweegt of voor dood ligt registreert maar verder... :nooo: :(

Biertap is ook prima. Ga ik aan de tap hangen en zorg jij dat drie van de vier afgebroken M3 schroeven in de motor van de Danone er weer knap uit komen. Het resoneren werd de flut HK schroefjes fataal. :evil:

Laatst bewerkt door een moderator:
Hey Junkie,

Leuke beelden die je gemaakt hebt. Zag er strak uit.
Was een gezellige middag. Inderdaad wel een beetje druk, maar
dat geeft niet. Ruim voldoende kunnen vliegen en ik geloof
de rest ook.

Fijne avond iedereenen voor de mensen die terug zijn
uit Frankrijk "Welkom thuis".

GrTz Jasper

Hey Junkie,

Leuke beelden die je gemaakt hebt. Zag er strak uit.
Was een gezellige middag. Inderdaad wel een beetje druk, maar
dat geeft niet. Ruim voldoende kunnen vliegen en ik geloof
de rest ook.

Fijne avond iedereenen voor de mensen die terug zijn
uit Frankrijk "Welkom thuis".

GrTz Jasper

ja ,dat staat er goed op !

volgende keer mag iemand mij filmen :thumbsup:

was weer heerlijk om te 4 stroken .

maar welke gast staat er nu achter de knuppels v/d 4 stroker :confused: :mrgreen:

IMG_1116-1.jpg

Vndaag had ik nog een verjaardag waar het onverwacht toch ook nog gezellig was. Dus na de koffie meteen maar een paar biertjes weggetikt. Daarna geen zin meer om naar het veld te komen dus maar weer even verder gegaan met het bootje ;) Is ook leuk werk hoor.

Morgen even de Parat weer gereed maken en dinsdag met de Velox naar de club. Heb besloten om er een nieuwe Velox bij te kopen (104,-) zodat ik de motorkap en cockpit ook weer heb. Eventueel de body mocht het een keer nodig zijn.

ja ,dat staat er goed op !

volgende keer mag iemand mij filmen :thumbsup:

was weer heerlijk om te 4 stroken .

maar welke gast staat er nu achter de knuppels v/d 4 stroker :confused: :mrgreen:

IMG_1116-1.jpg

Als ik ooit (zeg nooit nooit) brandstof ga vliegen dan wordt dat zeker een viertakt maar dan wel met twee zuigers of meer. :yes: 8)

Als jij mij volgende keer filmt dan film ik jou. Net als in de bedkamer. :oops: 8O Moeten we wel opletten dat we de juiste filmpjes posten. :lol:

LOL die Gargamel. :rolling:

@Burp: Je zegt altijd morgen maar morgen komt nooit. Schiet niet op zo hè als je wel altijd vandaag met dat schip van bijleg bezig bent.
Posted via Mobile Device

Laatst bewerkt:
ja ,laten we onze filmpjes maar niet posten , net ff te ranzig ! :mrgreen:

gargamel even uit de verzameling van floor geplukt ,en ook samen met floor in de 4 stroker vereeuwigd ;)

En ja , het 4-tact geluid is erg aangenaam ,komt het meest in de buurt van een echte vlieger , wel prijzig zo'n blokje ,laat staan meerdere cilinders , maar voor jouw geen enkel probleem ;)

vast welkom ,indien je ook a/h echte brandstof werk gaat beginnen :cool:

als je kisten wat groter gaan worden ,moet je toch flink investeren in veel hele dure 5 of 6s lipo's ,dikke regelaars ,dikke motoren ,en dan heel kort vliegen of heel veel vette lipo's hebben .

daar je met brandstof even bijtankt en weer verder fladdert :p
oke ,brandstof kost ook geld ,maar wel heel geleidelijk .

buiten dat alles ,zo'n brandstof motor heeft zo zijn charme en het vliegen is gewoon echter

hey corby , jouw vlieger had ik er ook nog op ,kun je zien hoe je moet landen ! :p

Even verder niet meer gelezen, enkelt het verhaal over de tap 3,2 mm ....

Als het goed is heb ik zo'n hele set liggen Sleur van tapjes, ik ga morgen even kijken als ik thuis kom, dan gaan we dinsdACH avond even schroefdraad tappen ....?
Neem ik de Silent! ook even mee want de bowdenkabel die op de servo gelijmd zat is losgebroken ... , wellicht een openbuik operatie ...?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back