Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Is goed, bodempje opensnijden, beetje 10 secondenmeuk in de link, beetje POR op de bodem en weer buikje dicht, dan is-ie weer vliegklaar.Even verder niet meer gelezen, enkelt het verhaal over de tap 3,2 mm ....
Als het goed is heb ik zo'n hele set liggen Sleur van tapjes, ik ga morgen even kijken als ik thuis kom, dan gaan we dinsdACH avond even schroefdraad tappen ....?
Neem ik de Silent! ook even mee want de bowdenkabel die op de servo gelijmd zat is losgebroken ... , wellicht een openbuik operatie ...?
Fail, rond 17:30 vertrek ik van kantoor. Daarna de kids ophalen bij opa en oma want het vrouwtje moest wat eerder naar school. Dus ik ben rond 19:30 uur thuis. Mocht je het voor 17:30 redden om bij ons kantoor langs te komen dan is dat ook goed.@Sleur,
Toppie, kom na m'n werk wel even langs rijden. Ben namelijk zeer benieuwd of de swash past. Geef alleen je huisnr even dan weet ik het wel. Ben er dan rond 17:30.
Hatsekidee, deze dus. Past op de HK450, CopterX en T-Rex 450.als je de swash van de hk450 hebt genomen past deze zeker weten op de t-rex .
Als je een lader hebt met een Pb-programma dan is die te laden. Een gewone acculader voor de auto kun je wel gebruiken maar let er op dat de laadstroom niet meer dan 0,5C is (dus 3,5A in dit geval) en geen reflex/pulslader is want dan knalt je accu uit elkaar. Loodaccu's (ook de glasweefsel/gel accu's) laad je met een CC/CV programma net als LiPo's maar met als verschil dat na het bereiken van de 150-300mA je blijft druppelladen met 100-300mA. Je moet de lader meestal instellen op 6 cellen, uiteindelijke eindlaadspanning is 14,7V, na loskoppelen zakt dat vanzelf in richting de 13,8V. Als de accu na 24 uur onbelast staan een lagere spanning heeft of bij belasting heel snel in zakt dan is-ie rijp voor de container/KCA-bak.ik heb van tito zo.n panasonic sealed lead battery gekregen van 12volt 7.ah , maar dat kreng is binnen no time onder de 12 volt al sik er iets mee ga laden .
mijn gok is dat hij kapot is .
moeten deze persee met een gel acculader geladen worden of kan dit ook met een normale accu lader?
en heeft iemand een idee waar ik een andere kan regelen ?
Heb je gezopen, ben je stoned, heb je kromme vingers of een verrot toetsenbord? 8O :? :rolling:jep die is voor de hk450 wat dus endirekte klon is van de t-rex450.
ik zou alleen met zo een cruciaal ondereel niet gaan bezuinigen .
het is belangrijk dat de swash spelingsvrij is .
sleur , dank je voor de itleg ik gebrui mijn pb programma wel dan op de lader.
Fail, rond 17:30 vertrek ik van kantoor. Daarna de kids ophalen bij opa en oma want het vrouwtje moest wat eerder naar school. Dus ik ben rond 19:30 uur thuis. Mocht je het voor 17:30 redden om bij ons kantoor langs te komen dan is dat ook goed.Als mijn auto er staat dan ben ik er nog.
:
PB, SMS of mail anders even waar je huis woont. Dan rij ik vanaf kantoor via de Parallelweg even rechtdoor en gooi ik het in de bus bij je.Ik ga proberen om even via je kantoor te rijden, anders wordt het dinsdag.
Vrouw moet vanavond even weg, dus moet ik thuis de wacht houden.
Ga hier gelijk om 17:00 weg, dan moet het lukken.
GrTz Jasper
Ikke ook , morgen weer lekker netjes vliegen , dan wil ik een proef examen afleggen ;-)Goedemorgen allemaal,
Echt geen zin vandaag.......................
Wil vliegen,vliegen,vliegen,vliegen,vliegen,vliegen,vliegen,vliegen,vliegen,vliegen,
vliegen,vliegen,vliegen,vliegen,vliegen,vliegen,vliegen,vliegen,vliegen,vliegen,
vliegen,vliegen,vliegen,vliegen,vliegen,vliegen,vliegen,vliegen,vliegen,vliegen,
vliegen,vliegen,vliegen,vliegen,vliegen,vliegen,vliegen,vliegen,vliegen,vliegen,............
Ikke ook , morgen weer lekker netjes vliegen , dan wil ik een proef examen afleggen ;-)
Ps; kun je nog wat met die ontvanger ?
Grv marcel
]
Posted via Mobile Device
PB, SMS of mail anders even waar je huis woont. Dan rij ik vanaf kantoor via de Parallelweg even rechtdoor en gooi ik het in de bus bij je.![]()
Hallo, wij beschikken op kantoor over kaartgegevens van April 2009 daar staat jouw hele woonwijk al lang in. Geplande woonwijken staan er zelfs al in, wordt namelijk ook gebruikt voor toeleveringsbedrijven om plattegronden aan te leveren.Adres staat nog niet in de Tom Tom. Nieuwbouwwijk en moeilijk te vinden.
Bel je straks wel als ik weg ga van de zaak.
GrTz Jasper
Ga vanavond even je ontvanger jepareren. Volgens mij moet het lukken.
Kun je hem morgen testen.
GrTz Jasper