Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Was gewoon een slap excuus om met zo'n GPS te kunnen vliegen :D

Nee hoor, de ontvangers van tegenwoordig hebben daar geen problemen mee :nooo: Ik spreek uit ervaring :wink: Maar zet het bier maar koud hoor :thumbsup: :celebrate:

p.s. morgen even een disc bouwen op de club :yes:
Jajaja, maar dat die GPS het in het bos niet meer doet is net zo'n slap excuses om snel weer naar de tent te gaan en een pintje te vatten. Gelukkig hebben we een aardige koelkast op 12V/220V/gas mee dus de pintjes blijven heerlijk koel. 's Morgens dat ding afvullen en 's middags *psscht* :celebrate:

Ik zal ook even twee discs bouwen. Althans, een lange versie ligt al klaar om voorzien te worden van elektronica en een kleine is ook al bijna klaar. Alleen nog even een ontvanger regelen want mijn AR6100e van de vorige Disc zit een beetje semi-permanent in de 64cm Nemesis. :?

*oefent stiekem de verplichte figuurtjes op de sim en gaat er morgen voor* 8O :celebrate: :yes:

Boortje 2,8 en tapje M3,2 heb ik helaas niet goos.
Morgen toch maar even een uitstapje Motorenco dan maar?

@Phil
HXT500 3 stuks zei u?
Zitten in de tas voor morgen :)

Boortje 2,8 en tapje M3,2 heb ik helaas niet goos.
Morgen toch maar even een uitstapje Motorenco dan maar?
Nee, Lama. Als ik mijn broetje zie dan vraag ik wel of hij wat heeft (hoewel zijn leven pas bij M8 begint ;)).

*simt nog steeds heel ijverig de procedure turn, 2x een looping, vlakke 8, 3x spiraal, overshoot en landingcircuit met landing* 8)

pffff wat een dag zeg. was ik om 11 uur vanmorgen al klaar met werken. denk ik, mooi lekker aan de hobby, dus ik lekker vliegen met de ez, stop het hoogte roer ermee. (servo overleden)
gelukkig heb ik hem ong 400 meter verderop in een weiland (heerlijk die betuwe) neer kunnen zetten zonder verdere schade:D, dus ik lekker met de holiday fladderen breekt bij de landing het propje, en natuurlijk deze is niet te krijgen bij homa hier in elst, dan maar even rijden.....

is de kopropo low profile gas/rem servo van de xray overleden :showass:(ws. tandwieltje)

baja erbij gepakt, en zonder erg raar te doen begon hij enorm slecht te remmen, gelukkig verstandig geweest en gestopt met rijden,:thumbsup: kom ik er net thuis achter dat er in de de rear upper plate een scheurtje is ontstaan, bij de remschijf:bad-words:......

dus nu maar snel die servo van de ez vervangen:yes:, want morgen avond is het geweldig weer:cool: om te fladderen. ik kan trouwens nergens een 4,75x4,75 propje vinden alleen pushers, maarja..... hobby he:puppydogeyes:

@Junkie,

Kan jij een foto maken van dat andere 2,4 Ghz ontvangertje.
Het gaat om de onderkant van de print. De zijde met contactaansluitingen voor de servo's. Ik mis daar een baantje maar weet niet waar die heen gaat.

Probeer er een macro van te maken zodat de sporen goed te zien zijn.

GrTz Jasper

pb verstuurt

zal zo ff een fotootje maken
zat net even bij een vriend te borrelen , vandaar mijn late reactie ;)

En *hopla* een bezopen mongool op een fiets pleurt ongeveer voor dood neer op straat. Fiets valt tegen Sleur's auto aan: Score 1 twee pitten in de deur. Gast blijft voor dood midden op de weg liggen (da's een doorgaande weg waar de gemiddelde snelheid 60+km/u is), helaas stopte er iemand en heeft hem van de weg gesleept en op de stoep gelegd. Politie erbij en wil die lamnul meenemen. Wordt-ie een partijtje aggressief zeg... 8O Twee Kraan & Co.'s proberen die lutser in de politiewagen te werekn die pal naast mijn auto staat. *deng* eerst het portier van de politiewagen: Score 2 een mooie witte veeg en een put in het andere portier. Tijdens de worstelpartij binnen amper een meter schuiven die gasten ook nog even braag hun Batman Utility Belt een paar keer langs de auto: Score 3 mooie krassen over de protieren.

En bedankt. :thumbsup: Wederom een nieuw verfje op de auto. Niet zo'n ramp want ik moest hem toch nog wassen. :? Dit wordt de 5e keer dat de auto een paintjob krijgt als gevolg van schade door derden. Als de auto 10 jaar oud is, staat-ie nog strak in de lak want elke 4 à 5 maanden gaat er wel weer ergens nieuwe verf op. :evil:

En dat terwijl de Drossel dicht is :confused:.... geen clubavond op maandag :nooo:
Hey, it wasn't me. En gezien de vertoning van die gast is het niet bepaald het soort wat je op je club wilt hebben. Ondertussen is nog een agent langs geweest om zijn fiets op te halen en die gaf aan dat die oetlnl uit Duin & Bosch komt. Helemaal jofel was-ie dus sowieso niet. Wel weer een gekloot met de verzekering en zo... :evil:

Je bent wel aan de beurt met die SUV Sleur.

Maar wat je zegt,roesten zal hij nooit doen met die 20 lagen lak ;)
Niet verder vertellen maar wat krassen die ik twee jaar geleden kado heb gekregen van wat boodschappentassen op een parkeerterrein bij de supermarkt worden ook weer netjes weggepoetst. Zitten toevallig tussen wat verse diepere krassen. :rolling:

Bij de volgende keer is het linker voorscherm weer aan de beurt. Daar zit ook nog een schraapsel op van een eikel die met een busje of zo er tegenaan heeft gezeten en zo aardig is geweest geen gegevens achter te laten (is toch een dikke auto dus zal je wel geld zat hebben of een lease-bak zijn :nooo: :().

@Junkie,

Pb terug gezonden.

We hebben een DEAL.
Zie de foto's zo wel verschijnen.

GrTz Jasper

macro foto's gaan niet echt lukken ,krijg het er niet scherp op zo dichtbij :(

ik zie je morgen wel op het veld ,kun je de ontvanger zelf even bekijken .

zal ik ook de mx 12 meenemen ?, ik heb alles compleet weer keurig in da box zitten

morgen kan ik om 19;30 of 20;00u op het veld zijn , weer even lekker 4-strokennnnn :p

sleur; tja das balen ,ook dat gezeik met de verzekering enzo :mad:

ga nu pitten ,welterusten lievelingen van me !! :mrgreen:

Jeutje sleur, kan je mijn auto niet eens een dagje lenen, die moet ook nog een nieuw verfje hebben ....... Je hebt wel geluk he, zonde man :shock:

Jeutje sleur, kan je mijn auto niet eens een dagje lenen, die moet ook nog een nieuw verfje hebben ....... Je hebt wel geluk he, zonde man :shock:
Nou ja, ik heb in ieder geval de hele buurt als getuige. ;) En liever dat Kraan & Co. de schade maakten dan die lamme gast zonder vaste verblijfplaats. De twee troela's en hun auto hebben de schade veroorzaakt. Hoe zij dat gaan verhalen op die zotte is hun probleem. :p Dit is overigens de eerste keer voor de deur. Vorige keer was achter op het erf toen de dakplaten van de buurman tegen mijn karretje waaiden. Daarvoor een spatscherm als gevolg van parkeerschade, het blijft moeilijk om he deur beheerst te openen. Vervelende was dat toen het gebeurde, ik nog een beetje in de auto zat dus de dader was kansloos met excuses. :lol: De keer daarvoor een paaltje wat overstak zonder uit te kijken. :oops: En daarvoor zoonlief die papa's auto met een steen ging versieren. :? Er heeft naast het busje ook nog een keer een eikel geprobeerd mijn achterbumper eraf te rijden terwijl ik geparkeerd stond. Maar ja, in de huidige maatschappij laat je natuurlijk niet even een notitie achter. :nooo: :cry:

pffff wat een dag zeg. was ik om 11 uur vanmorgen al klaar met werken. denk ik, mooi lekker aan de hobby, dus ik lekker vliegen met de ez, stop het hoogte roer ermee. (servo overleden)
gelukkig heb ik hem ong 400 meter verderop in een weiland (heerlijk die betuwe) neer kunnen zetten zonder verdere schade:D, dus ik lekker met de holiday fladderen breekt bij de landing het propje, en natuurlijk deze is niet te krijgen bij homa hier in elst, dan maar even rijden.....

is de kopropo low profile gas/rem servo van de xray overleden :showass:(ws. tandwieltje)

baja erbij gepakt, en zonder erg raar te doen begon hij enorm slecht te remmen, gelukkig verstandig geweest en gestopt met rijden,:thumbsup: kom ik er net thuis achter dat er in de de rear upper plate een scheurtje is ontstaan, bij de remschijf:bad-words:......

dus nu maar snel die servo van de ez vervangen:yes:, want morgen avond is het geweldig weer:cool: om te fladderen. ik kan trouwens nergens een 4,75x4,75 propje vinden alleen pushers, maarja..... hobby he:puppydogeyes:

dat is een hoop pech op 1 dag :(

maak eens een foto van wat er stuk is aan de baja

verder de blizzard kost nieuw met de tuning set zo'n 250 E , daarbij komen nog de 4 servo's van 20 E p/st dus doe maar een goed bod ;)
gaat niet weg voor een prikkie :nooo:

Oja ,goedemorgen iedereen :p

jasper ; ik zie je vanavond wel op het veld , ben er rond 20;00u ,ik neem de mx 12 mee

Laatst bewerkt:
Zo, nieuwe dag, nieuwe kansen, wederom verhoogde prijzen... :D ;)

Vandaag echt de 5e werkdag na aangifte van de inklaringspapieren en al bijna 30 dagen dat die k*tdoos bij die lapschwanzen op van de TNT ligt. :evil: Als Habibi vandaag geweest is zonder door dan ga ik toch even telefonisch redelijk onaardig tegen iemand doen. :yes: :sniper:

Alle elektronenbommen zijn in ieder geval tot de steker gevuld met hyperactieve elektronen die heel graag willen vliegen. Dus vandaag op tijd klaar, vlug eten en dan richting veld. 8) Eén batterij even oefenen, tweede batterij de figuurtjes doornemen en derde batterij voor het "echie". :lol: Hopen dat de wind zo rond de NO 3 of ZW 3 blijft, vliegt wel lekker aan op het veld. ;)

*gaat de kids naar school brengen* :thumbsup:
*gaat schade laten taxeren bij schadebedrijf* :hammer:
*gaat aangifte van vernieling door een agente doen bij haar baas* :p
*gaat zitten wachten op zijn pakketje* :(
*gaat naar de klok zitten staren tot het 17:00 uur is* 8O
*gaat de kids een knuffel geven en vervolgens door naar het veld* :banana:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back