PH-ILS
Forum veteraan
de bui gaat in iedergeval niet langs mij , zit met een biertje in de tuin met een plens auf mein kopf![]()
![]()
8O hier is het gewoon droog maar het wordt wel ineens snikheet.... Ik denk dat het straks lekker gaat klappen

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
de bui gaat in iedergeval niet langs mij , zit met een biertje in de tuin met een plens auf mein kopf![]()
![]()
Elektro props wordt wat lastiger maar voor nitro (zijn wat zwaarder/dikker) zijn ze wel te krijgen, bijvoorbeeld die van Graupner (grijs) (of 13x10 Zwart). Andere merken zullen ze vast ook wel hebben, geen ongebruikelijke maat voor schaalkisten.
-edit-
In Hong Kong van Master Airscrew. Schijnen hele goede props te zijn.
1 inch = 2,54 centimeter. Dus een 35x18 wordt 35/2,54=13,78" X 18/2,54=7,09" dus zal dit wel een 13,75x7" zijn. :teacher:Ik heb al een adresje (conrad) waar ik de master airscrew kan bestellen, maar daar omschrijven ze de props met bijv. 28 x 20 cm. enz enz enz
Hoe kom ik er nu achter wat een 14 x 7 is????
Is er een omrekentabel of zo????
laat maar jongens ik ben er al uit.!!!!!!!!!
op de site van graupner staat het een en ander.
Het zal dus een 35 x 18 cm worden.
Nee, veld is kansloos geworden. Ook in 0251 is de pleuris uitgebroken.Ik ga zo lekker naar de club want het gaat hier al flink tekeer.
Lekker frummelen aan mijn Campif-Discjes![]()
@ Sleur: vergeet je mijn bluetooth nog niet te doen in de Drossel onder het genot van een :celebrate:
Gaan er nog mensen naar het veld?
Gaan er nog mensen naar het veld?
Nu sub-tropisch zeg: 28°C met een relatieve vochtigheid van 98%. Bij ons op de slaapkamers is het nu goed te doen met 21°C en 40% RH. Lang leve airco-units.maar niet doen he
al zijn de meeste buien wel geweest , ging net ff van god los hierzo![]()
Nu sub-tropisch zeg: 28°C met een relatieve vochtigheid van 98%. Bij ons op de slaapkamers is het nu goed te doen met 21°C en 40% RH. Lang leve airco-units.Maar buiten op straat... Pfffffff....
*gaat via Gladoor naar de club*![]()
Rijden jullie eigenlijk ook nog wel is? of is het alleen maar vliegen tegenwoordig?
Er zijn nu zoveel paginas dat ik geen zin heb om die door te spitten naar info.
Lijkt me wel lachen weer een keerje op hoogtij te crossen of gebeurt dat niet meer?
groeten,
Jelle
Zoooooooooo..... Eventjes twee discs plakken, de servo's van de nachtdisc zijn toch redelijk niet meer bruikbaar. Ze kraken, piepen, fluiten, stuiteren etc. Kansloos dus. :?
VNTM
Misschien vanavond maar de verwachtingen zijn niet optimaal. :? Best lekker hoor dat elektro, gewoon vliegen als je zin hebt en niet gebonden zijn aan regeltjes. Is echt iets voor jou junkie.gaan er nog varkansie vliegbeestjes vliegen op het veld vandaag ?
of zijn we allemaal weer druk met vakantie voorbereidingen ?
onee , het is woensdag ,dus geen brandstof, dus heeft het wederom geen zin voor mij vandaag .
of gaan we op ht2 vliegen ? , dat mag wel![]()