Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Misschien vanavond maar de verwachtingen zijn niet optimaal. :? Best lekker hoor dat elektro, gewoon vliegen als je zin hebt en niet gebonden zijn aan regeltjes. Is echt iets voor jou junkie. :D ;)

dat is idd een beperking !

op zich zijn 4 brandstof dagen genoeg , maar zal je net zien dat het dan regent :(

en ja , na de verkransie komt er wel een electo kist bij voor noodgevallen ;)
verder heb ik nog de funjet en de prakmaster ,en de yak 54

gisteravond nog 3 lipo's leeggevlogen met de yak54 op het plein ,dat gaat nu perfect aangezien ik natuurlijk erg goed kan vliegen :cool:

mijn discjes heb ik kaal geplukt ,ik vind dat geen leuke vliegers ,het moet wel op een vliegtuig lijken .

dus als iemand nog een kale disc wil (ex burp) , geef maar een gil ;)

Misschien vanavond maar de verwachtingen zijn niet optimaal. :? Best lekker hoor dat elektro, gewoon vliegen als je zin hebt en niet gebonden zijn aan regeltjes. Is echt iets voor jou junkie. :D ;)

@BYM: Oud nieuws hè. Wel fijn dat je de instructies gevonden hebt. Dit is mijn prototype van een paar maanden terug. 8O :rolling:

fly_powered_plane.jpg

*plakt verder aan een nieuwe Disc* :pc:

Je mist de inhoud van mijn post ;)
Namelijk de opmerking dat er ernstig veel tijd in gaat zitten ..... :mrgreen:

Zal vanavond foto van mijn exemplaar plaatsen, balsa is zóó 2008 :rolling:

(overigens hoef ik jou niet te vertellen dat dit plaatje al sinds 1997 op internet waart ;) )

Je mist de inhoud van mijn post ;)
Namelijk de opmerking dat er ernstig veel tijd in gaat zitten ..... :mrgreen:

Zal vanavond foto van mijn exemplaar plaatsen, balsa is zóó 2008 :rolling:
Ik had er al aan zitten denken om 4 meikevers te nemen en dan een GFK rompje te maken. Beetje bigscale-achtig. :rolling:

*maakt zijn disc wat extra camping-proof* 8)

*twijfelt nog over verlichting op de disc* :?

Ik ga gewoon vliegen kweken, neem ik een model waar 20 vliegen opzitten .... :rolling:
Tsja, heb ik toch een voorsprong op je. :p Na 3 dagen niet douchen zijn er genoeg vrijwilligers om mij heen. :mrgreen: :D

*gaat toch lichtjes op de Disc maken maar wel van die plakstrips* :confused:

Zo weer even alles doorgelezen en weet weer wat er gaande is in ACH town.
Hier op Tenerife mooi weer maar geen vliegers en RC materiaal. Dus lekker bakken in de zon tot we er uitzien als een neger. S´morgens is het wat bewolkt, maar rond 11:30 breekt de zon door. Begin nu wel ontwenningsverschijnsels te krijgen. Denk dat ik maar een klein RC boortje koop voor in het zwembad.

Nou tot snel weer op dit forum.
Zal volgende keer even een paar foto´s plaatsen

GrTz Jasper and the family
live from Tenerife

P.s hoop dat jullie niet te lang slecht weer houden en harde wind.

@jasper ; wij vliegen hier wel een paar extra rondjes voor je :cool:

Druk a/d knutsel met de fox , dwz rolroeren gemaakt , vleugels /roeren versterkt met carbon , elektronica zit er al in , nu alleen nog even de linkjes maken ,en misschien straks ff de maiden op ht2 ;)

ik maak de setup nog niet bekend ,omdat jullie die toch afkeuren ;)
als hij er mee gevlogen heeft en het gaat goed ,dan geef ik hem prijs :lol:

helemaal op junkie gevoel gebouwd ,dwz 1ste maiden mislukt en de 2e zal prima gaan :alien:

Druk a/d knutsel met de fox , dwz rolroeren gemaakt , vleugels /roeren versterkt met carbon , elektronica zit er al in , nu alleen nog even de linkjes maken ,en misschien straks ff de maiden op ht2 ;)

ik maak de setup nog niet bekend ,omdat jullie die toch afkeuren ;)
als hij er mee gevlogen heeft en het gaat goed ,dan geef ik hem prijs :lol:

helemaal op junkie gevoel gebouwd ,dwz 1ste maiden mislukt en de 2e zal prima gaan :alien:
*blijft veilig thuis bij gebrek aan valhelm en beschermende kleding en voor het behoud van zijn eigen spullen* :?

*blijft veilig thuis bij gebrek aan valhelm en beschermende kleding en voor het behoud van zijn eigen spullen* :?

het is maar een getunde fox hoor ! ;)

ben erg benieuwd hoe en of hij vliegt , indien goedgekeurd gaat hij mee naar italie , aangezien hij erg klein is , kan ik hem wel ergens wegstoppen .

heeft iemand nog een klein goedkoop lipo ladertje te leen ? , zeg maar een vakantie ladertje ;)

heeft iemand nog een klein goedkoop lipo ladertje te leen ? , zeg maar een vakantie ladertje ;)
Uh nee, die neem ik lekker zelf mee. :p ;) Tenminste, gewoon mijn Turnigy Accucel-6 met twee dikke loodaccu's, 220V adapter erbij zodat de loodaccu's ook weer geladen kunnen worden, knip- en plakspulletjes (o.a. POR) etc. Het indoorkistje dus. :yes:

Uh nee, die neem ik lekker zelf mee. :p ;) Tenminste, gewoon mijn Turnigy Accucel-6 met twee dikke loodaccu's, 220V adapter erbij zodat de loodaccu's ook weer geladen kunnen worden, knip- en plakspulletjes (o.a. POR) etc. Het indoorkistje dus. :yes:

we hebben wel stroom bij de tent , dus ik neem gewoon een voeding mee .

nou, de fox is af ,en het voelt allemaal goed aan deze kleine ez .

vanavond na het eten ff testen op ht2 , of gaan er nog vliegers naar het veld vanavond ?

we hebben wel stroom bij de tent , dus ik neem gewoon een voeding mee .

nou, de fox is af ,en het voelt allemaal goed aan deze kleine ez .

vanavond na het eten ff testen op ht2 , of gaan er nog vliegers naar het veld vanavond ?

Hoe laat testen? Kom ik ook ff langs :yes: Waar... maakt niet uit :mrgreen:

Op het veld (kantoor) staat een dikke westenwind kracht 4 met windstoten naar ruim 5. Interessant om dan met 100 gram schuim te gaan vliegen. :? :nooo: nou ja, scheelt weer, hoef je niets mee te nemen op vakantie. :rolling:

Op het veld (kantoor) staat een dikke westenwind kracht 4 met windstoten naar ruim 5. Interessant om dan met 100 gram schuim te gaan vliegen. :? :nooo: nou ja, scheelt weer, hoef je niets mee te nemen op vakantie. :rolling:

Volgens mij zag die Fox er meer zo uit van Junkie ;)

gerasis_fox_117_a.jpg

neehoor , het is gewoon de oranje multiplex fox

MAAR HET REGENT NATUURLIJK WEER :evil:

misschien straks ff

EDIT

weegt zonder 3s flightpower 98 gram ,en met lipo 128 gram

dus moet te doen zijn met wk 4 , net zoals de mite

Laatst bewerkt:
neehoor , het is gewoon de oranje multiplex fox

MAAR HET REGENT NATUURLIJK WEER :evil:

misschien straks ff

EDIT

weegt zonder 3s flightpower 98 gram ,en met lipo 128 gram

dus moet te doen zijn met wk 4 , net zoals de mite
Ga dan ook in een normale woonplaats wonen. Hier in Bwk is er (nog) niets aan de hand. :p

Boven de 100 gram mag je wel een flinke prop er op gaan zetten want dat is anders te zwaar. Vergelijk het vliegen maar ongeveer met de Nemesis. Gas is alles, gas terug en je komt hard naar beneden. :teacher:

Ga dan ook in een normale woonplaats wonen. Hier in Bwk is er (nog) niets aan de hand. :p

Boven de 100 gram mag je wel een flinke prop er op gaan zetten want dat is anders te zwaar. Vergelijk het vliegen maar ongeveer met de Nemesis. Gas is alles, gas terug en je komt hard naar beneden. :teacher:

nee, ik wil niet in zo'n crimineel dorp wonen ;)

prop ,is pittig EP-7035 , bij volgas wil hij graag uit mijn handen glippen .
rolroeren aangestuurd door de hitec HS- 45 HB vertrouw ik wel , alleen het hoogteroer mag misschien iets groter

ik ga straks toch ff testen op ht ,want anders slaap ik niet lekker :mrgreen:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back