Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
@Junkie

Hoe laat ga je morgenochtend naar het veld?

Ik kom niet alleen om te kijken hoor,sta te popelen om zelf weer even lekker te vliegen.

uurtje of 11;30 ? , ik moet eerst nog even langs een klant in diemen , daarna door naar het veld :p

corby ; het is nu donderdag hoor !! , dus morgen ga jij gewoon lekker naar je werk :mrgreen:

corby ; het is nu donderdag hoor !! , dus morgen ga jij gewoon lekker naar je werk :mrgreen:[/QUOTE]

Fuckerdefuck heeft ik gewoon op woensdag fhlametjes zitten te downloaden in den drosslelt.

Ps: neem me niet zo in maling dat kan mijn tere kinderzieltje niet verwerken.

@junkie

11.30u lijkt mij een prima tijd:-)

Lipo's zijn geladen en het weerbeeld voor morgen is goed te noemen.

@ronald

Ben jij morgen ook op het veld?

De quirli valt mij bijna aan.
Hij moet nu echt een keer de lucht in :-)

he,he , eindelijk staan er weer 2 vliegers gereed :p

de trouwe 4stroker weer gerepareerd ,en zit het motorschot steviger als voorheen ,ook staat alles in de epoxy ,dit was voorheen niet gebeurd ,het oude motorschot was vrij vettig en was de nitro er door de jaren lekker ingetrokken zodat de lijm verbinding niet sterk was .

verder de newbie ,de protech , type wist rob niet meer ,
dit is nu junkie's serieuse elektro kist , ben benieuwd hoe dit vliegt of neerstort :mrgreen:
ik hoop dat er morgen wel een ervaren vlieger rondloopt !

jasper ; ik heb geen mail ontvangen betreft indoor , zal straks nog ff speuren .

IMG_1416.jpg

IMG_1420.jpg

IMG_1421.jpg

Ik kom niet alleen om te kijken hoor,sta te popelen om zelf weer even lekker te vliegen.
Mja, 11:30 lijkt nu haalbaar voor mij omdat smurfmans niet mag voetballen. :D Heeeeeeel vervelend. :nooo: ;)

@ Sleur: hoes't met de kleine?
Vind ik een nogal vrijpostige vraag :mrgreen:
Ach, mijn kleine heeft twee kleine Sleurtjes weten te produceren dus die is als overbodig te beschouwen (daarom zoveel knutseltijd :lol:). Met Sleur Junior gaat nu alles helemaal goed. De pijn is met een paracetamolletje goed draagbaar te houden voor hem. De hele middag wel beroerd als gevolg van de pijnstillers (Dyclofenac), als je er niet tegen kan dan ben je binnen 10 minuten misselijk. Zo geschiede, de hele middag bij meneer gezeten om hem bij te staan in zijn lijden. Maar nu zit-ie lekker te gamen en heeft goed gegeten en gedronken. Schade is beperkt tot een klein gaatje in zijn lies, gedicht met een plakker.

@Toppers,

Ik heb jullie een mail gestuurd.
10-4 :thumbsup: Ik herhaal er is geen ind<piep><piep><tuuuuuuuuuuuuut>.... :lol: ;)

Omdat er vanmiddag weinig van knutselullen terecht is gekomen, vanavond wat geplakt. Ik moet zeggen dat dit de snelst te bouwen ARF is tot nu toe. Het vliegtuiggedeelte is helemaal klaar. Morgen de elektronica erin hangen, ligt ook al klaar maar moet nog twee servootjes hebben voor de rolroeren omdat die ik heb net tegen de folie komen. Motor wordt niet met de originele motorsteun gemonteerd maar met 4 afstandsbussen van 15mm tegen het motorschot zodat de motor op het alu kruisje gemonteerd zit. De meegeleverde houten motorsteun is te brak voor deze motor. :yes:

Na het zien van de actie van Spijker afgelopen week, staat ook vast dat de vleugel met glasvezel ingedenkt moet worden om te voorkomen dat deze er zelfstandig vandoor gaat. ;)

De status tot nu toe:
rainbow_build01.jpg

leuk vliegertje sleur , ach zo blijven we een beetje bezig ;)
goede kleur blauw ,want dat schrikt muggen af op het veld :mrgreen:

alles hangt nog ff a/d tiet , de 4stroker heeft alleen wat sap nodig .

bis morgen in de ochtend dauw :p

leuk vliegertje sleur , ach zo blijven we een beetje bezig ;)
goede kleur blauw ,want dat schrikt muggen af op het veld :mrgreen:
Trainertje voor dochterlief, is hetzelfde als de Kadett van Bart. 8O :thumbsup: Met 1,5kg en een mega-vleugeloppervlak zal dit niet lastiger zijn dan een EZ. ;) Ondertussen zitten ook de servo's in de vleugels, who cares dat ze de folie raken? :? Ook het hoogteroer heeft al een servo. Ik dacht nog een vierde BMS-631 te hebben maar dat is dus niet het geval. :evil: Maar even kijken of ik nog zo'n Spektrum Z590 (of Z260) heb liggen. Prima voor op het richtingsroer. :yes:

@Bartstra: Passen in de Graupner Elektro Kadett de 3S/4S 3200/3400mAh LiPo's er zo in? In deze krijg je dus niet zomaar een lang pakket erin, loopt het klem op de verstevigingsschotjes van het landingsgestel. :cry: Dat wordt dus Dremelen. :D

Zo ik besloten om niet meer nar de drossel te gaan ik heb iets anders gevonden.
http://i38.tinypic.com/28vt79s.jpg
Als je daar dan toch heen gaat, kun je misschien op dit baantje solliciteren. 8O :hammer: London Underground Limited heet dat bedrijf en doen iets met metro's in de hoofdstad van Engeland. :?

Nog zo wat, top vliegtuigje alleen dat kenteken....
dekut.jpg

Ondertussen accuprobleem met de Regenboog opgelost. Twee uitsparingen toegevoegd zodat de 4S 3000mAh bommen van de Vlamato hier ook in passen. Ik kan alleen nergens een standaard maat servootje vinden. Morgen maar even één of andere modelbouwwinkel bezoeken. Zondag misschien de maiden. 8)

Zo.. de Funjet begint al aardig kleur te krijgen.. Hele bovenkant is nu paars, onderkant is nog wit. Misschien dat ik het zo houdt, anders nog even kijken naar een mooie vloekende kleur..

Ligt nu te drogen, dus morgen even footootje ervan schieten.

Zo, de gehele binnenkant van het motorgedeelte van de Acromaster in de epoxy met glas gezet, zou nu stevig genoeg moeten zijn :mrgreen:

Helaas is de Acromaster er erger aan toe dan de advertentie deed vermoeden maar na wat heen en weer gepb't te hebben met de vorige eigenaar wordt het allemaal goed geregeld :thumbsup:

Kom er nu ook achter dat ik hier geen full range ontvanger voor heb. Dan maar een AR6100E in stoppen en niet al te ver vliegen.

sleur/ corby :mrgreen: lol :p

gaat aan het laadstation :sleepy:

burp ; indoor ontvanger gaat prima , heb ik ook in de parkmaster ,en ben evengoed erg hoog geweest

truste

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back