Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Altijd leuk... computertje opschonen nadat deze voorzien is van talloze virussen en trojaanse paardjes..

Neen, niet mijn eigen pc / netwerk meuk... Alleen Paps kan nu even niet interwebzen (snap je de hint?).

Knal dr direct Windows 7 op met goede virusscan / firewall meuk en er wordt niets geinstalleerd zonder mijn authoriteit (kijk knaller, zo dwingen we ook respect af) :mrgreen:

Net overlegd met de rayon-hoofden (Niels, Ronald, Erik, Jasper). Besloten is de weerscondities morgenochtend aan te kijken en dan (of zoveel eerder vannacht) te besluiten om naar Arnemuiden te gaan of niet.

trage %@&$@ pc...

Windows 7 staat er bijna op. Zojuist een backup gedraaid van het geinfecteerde systeem.. Even opletten dat ikem niet straks aankoppel aan mijn eigen pc.. lol.

Straks updaten en dan paps weer blij maken.. (eens, maar niet weer!)

Voor de wereldreizigers, goede reis en goede wedstrijd.

Windows 7 echt beter? draaien de diverse simulatoren hier ook op?

Zelf bijna ingesneeuwd en er wordt niet gestrooid. Fijn buiten wonen.

Kachel hoog en gaat binnen bouwen...

Hier een filmpje van vanmiddag. Met mijn fotocamera gefilmd dus qualiteit is niet geweldig, maar was wel leuk om te zien :yes:

Laatst bewerkt door een moderator:
Hier ook nog een stukje quark van vorige week in de walvis

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ga 2D, morgen om 6.30 uur maar kijken of we naar Arnemuiden gaan :yes:
+1 Kijken of ik ook zo vroeg wakker ben. ;) Het is zo'n twee uur rijden. Eerst een bakkie pleur en dan zo richting de klokkenluiders van A. Op voorwaarde dat Nield, Ronald en Erik er ook heen zijn. :D We zien het wel...

Hier een filmpje van vanmiddag. Met mijn fotocamera gefilmd dus qualiteit is niet geweldig, maar was wel leuk om te zien :yes:
Kickûh. Bedankt voor het filmpje, hoef ik ook niet meer naar de 3D Masters. Na 30 seconden had ik het eigenlijk wel gezien. :mrgreen:

+1 Kijken of ik ook zo vroeg wakker ben. ;) Het is zo'n twee uur rijden. Eerst een bakkie pleur en dan zo richting de klokkenluiders van A. Op voorwaarde dat Nield, Ronald en Erik er ook heen zijn. :D We zien het wel...

Kickûh. Bedankt voor het filmpje, hoef ik ook niet meer naar de 3D Masters. Na 30 seconden had ik het eigenlijk wel gezien. :mrgreen:

Geloof maar dat ze rustig deden ivm de kou. Vingertjes waren snel onderkoeld en je weet hoe het dan gaat (aan levende lijve mogen meemaken vanmiddag :))

Is zeker kicken als je er vlak bij staat :thumbsup:

Sleurhutje;1497520of ik ook zo vroeg wakker ben. ;) Het is zo'n twee uur rijde zei:
+1 Kijken n. Eerst een bakkie pleur en dan zo richting de klokkenluiders van A. Op voorwaarde dat Nield, Ronald en Erik er ook heen zijn. :D We zien het wel...

In monkey town nu lichte stuifsneeuw... (06.30)
Volgens de buienradar is het ergste al voorbij, dus stel voor het de reis te wagen...

*gaat inpakken en 06.00 rijden *

3D al wakker?

En Erik? Misschien een idee als Erik ook met ons meerijdt Sleur? Hij zit nu helemaal alleen in de auto... of rijdt hij met Ronald en Niels mee?

Laatst bewerkt:
Gaan we niet meer redden om dan om 09:00 uur daar te zijn. :nooo: Het is twee uur tuffen. Erik ligt nog 2D, lekker warm met het LiPo-oventje bij zijn voetjes. :mrgreen:

*staat te douchen met een broodje in zijn hand* :( :lol:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back