marcelsiggery
Forum veteraan
Junkie en ik zijn rond 14.30 uur op HT 3.
Nog meer liefhebbers,tot zoooooooooooooooo
Nog meer liefhebbers,tot zoooooooooooooooo

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
DD = Direct Drive --> Dunne rechte bladen, geschikt voor hogere snelheden met weinig trekkrachtWat is het verschil tussen 7035DD en HD propjes?
HD=1080 toch...
DD wel te bestellen bij HK, geen HD.
Creatief knutselen en denken. Gewoon die drie pootjes op een houtje van 2x2cm epoxyplasten. Of in het houtje een gaatje boren en daar het ashoudertje in epoxoplasten (opletten dat er geen epoxoplast in de motor of het asje komt). Het plaatje epoxoplast je op het Depron.Hoe de motormount te maken voor GeeBee.
Gewoon een heveltje van een servo afknippen en die in het Depron plakken met epoxoplast (voorbeeld. Als je het netjes doet, zit het gaatje van het stangetje precies boven het scharnierpunt, heveltje dus schuin monteren anders krijg je differentiatie.Zijn er nog bruikbare heveltjes in HK assorti of hetzelfde foamsetje gebruiken van rctechnics....
Afgelopen week trouwens deze camera besteld Car KeyChain Video Camera DVR Spy 720*480 AVI Novelty - eBay Other, Surveillance DVR, Surveillance, Gadgets, Electronics. (Eindtijd 02-feb-10 11:26:21 CET)
Kijk even in het topic voor de specs en de beelden. Voor zo'n klein ding gewoonweg prachtige beelden. Voor nog geen 20 euro (met 8G kaartje) een erg leuk ding
car-keychain-spy-camera
In Nederland kun je alleen DD's krijgen via de officiële wegen. HD's alleen in USA en HK. Maakt geen ene reet uit. Gewoon 7035DD of 7035HD. Als je maar geen 7035SF of 7035RD neemt.Bij GeeBee was HD voorgeschreven? of gewoon DD ook toegestaan?
Evt. ergens anders bestellen.
Ik ben veel beter in van een RC vliegtuig rommel maken. 8O :rolling: :lol:Van rommel, een rc vliegtuig maken:
+ 1Ik ben veel beter in van een RC vliegtuig rommel maken. 8O :rolling: :lol:
Tegen de tijd dat de volgende bestelling er is, heb je deze toch al stuk gereden? 8OZo pakketje van de DDM binnen,was gestempeld op 9 dec in de u.s.a. Hulde aan de douane :murder:.Hier gestempeld en afgehandeld op 20-1-2010.Nu is er nog een onderweg met dezelfde handel,jammer dat jullie geen baja onderdelen meer nodig hebben![]()
Ik ben veel beter in van een RC vliegtuig rommel maken. 8O :rolling: :lol:
Ga mijn best doenTegen de tijd dat de volgende bestelling er is, heb je deze toch al stuk gereden? 8O:lol:
![]()
Sessie: HoogTij LolliepopGaat batterijen laden voor de sim![]()
Zo pakketje van de DDM binnen,was gestempeld op 9 dec in de u.s.a. Hulde aan de douane :murder:.Hier gestempeld en afgehandeld op 20-1-2010.Nu is er nog een onderweg met dezelfde handel,jammer dat jullie geen baja onderdelen meer nodig hebben![]()
Drie kwart zoniet alles van het chassis in gun metal,maar jij heeft alles al in satin zwartTsssk tsssk , dat hangt er maar net vanaf wat je besteld hebt![]()
Drie kwart zoniet alles van het chassis in gun metal,maar jij heeft alles al in satin zwart