Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat is het verschil tussen 7035DD en HD propjes?

HD=1080 toch...

DD wel te bestellen bij HK, geen HD.
DD = Direct Drive --> Dunne rechte bladen, geschikt voor hogere snelheden met weinig trekkracht
HD = Hyper Drive --> Rechte bladen maar iets dikker dan DD, flexen minder, geschikt voor hogere toerentallen
RD = Reduction Drive --> Van die grote lepelbladen, laag toerental, veel lucht verplaatsen (max. ca. 9000rpm)
SF = Slow Flyer --> Zelfde als RD's

Maten is XXYY
XX aantal inches diameter (25-99 is 2,5-9,9" en 10-24 is 10-24")
YY aantal inches pitch (verplaatsing in inch per volledige omwenteling 10-99 is 1,0" tot 9,9")
Een RD7035 heeft dus hetzelfde effect als een DD7035 alleen wil je met een RD7035 geen 1400kV op een 3S LiPo zetten (tenzij je veel energie om wilt zetten in inefficiënte wrijving).

Hoe de motormount te maken voor GeeBee.
Creatief knutselen en denken. Gewoon die drie pootjes op een houtje van 2x2cm epoxyplasten. Of in het houtje een gaatje boren en daar het ashoudertje in epoxoplasten (opletten dat er geen epoxoplast in de motor of het asje komt). Het plaatje epoxoplast je op het Depron.

Zijn er nog bruikbare heveltjes in HK assorti of hetzelfde foamsetje gebruiken van rctechnics....
Gewoon een heveltje van een servo afknippen en die in het Depron plakken met epoxoplast (voorbeeld. Als je het netjes doet, zit het gaatje van het stangetje precies boven het scharnierpunt, heveltje dus schuin monteren anders krijg je differentiatie.

Afgelopen week trouwens deze camera besteld Car KeyChain Video Camera DVR Spy 720*480 AVI Novelty - eBay Other, Surveillance DVR, Surveillance, Gadgets, Electronics. (Eindtijd 02-feb-10 11:26:21 CET)

Kijk even in het topic voor de specs en de beelden. Voor zo'n klein ding gewoonweg prachtige beelden. Voor nog geen 20 euro (met 8G kaartje) een erg leuk ding :yes:

car-keychain-spy-camera

Ook gelijk ff 1 besteld.. Altijd handig. Tevens een e-bay account aangemaakt. Weet nooit waar dat allemaal goed voor is

*gaat bijhouden wat ie besteld heeft deze maand*

Laatst bewerkt door een moderator:
Bij GeeBee was HD voorgeschreven? of gewoon DD ook toegestaan?

Evt. ergens anders bestellen.
In Nederland kun je alleen DD's krijgen via de officiële wegen. HD's alleen in USA en HK. Maakt geen ene reet uit. Gewoon 7035DD of 7035HD. Als je maar geen 7035SF of 7035RD neemt. :mrgreen:

Zo pakketje van de DDM binnen,was gestempeld op 9 dec in de u.s.a. Hulde aan de douane :murder:.Hier gestempeld en afgehandeld op 20-1-2010.Nu is er nog een onderweg met dezelfde handel,jammer dat jullie geen baja onderdelen meer nodig hebben ;)

Zo pakketje van de DDM binnen,was gestempeld op 9 dec in de u.s.a. Hulde aan de douane :murder:.Hier gestempeld en afgehandeld op 20-1-2010.Nu is er nog een onderweg met dezelfde handel,jammer dat jullie geen baja onderdelen meer nodig hebben ;)
Tegen de tijd dat de volgende bestelling er is, heb je deze toch al stuk gereden? 8O :yes: :lol: ;)

Ik ben veel beter in van een RC vliegtuig rommel maken. 8O :rolling: :lol:

+ 1 !!! :p

vanmiddag nog EVEN op ht3 gevlogen met siggy , maarrrr wat was dat koud !!!:rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes: na 1 lipo waren mijn handen /neus /nek, behoorlijk bevroren , niet normaal :)
uiteraard wel weer gezelli en even lekker gevlogen ,de ez bevalt mij erg goed , echt een blijvertje .
siggy's nieuwe ez vloog ook perfect , op een inschatting foutje na met landen dan :mrgreen: , (zie filmpje) hij7uRqRxME[/media] - easystar in da snow

nog een filmpje , ez'tjes lifting up 5cBgVBISxIg[/media] - easystars op ht3

helaas heb ik de piper niet kunnen testen , accu erin en helemaal niets :mad:, bleek 1 draadje los te zitten op de regelaar :mad: , dus die komt de volgende keer wel weer .

Laatst bewerkt door een moderator:

Tsssk tsssk , dat hangt er maar net vanaf wat je besteld hebt ;)

Trok ik zo de netwerkkabel uit mijn PC vandaan zeg. 8O Handig zo'n kluwen van draadjes. Net die ene die er niet uit moest.... :evil:

Nou ja, bezig dus om de Phoenix Sleurver te installeren. :thumbsup:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back