Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey Jasper, je had toch nog een filmpje gemaakt dinsdag? :mrgreen: Ben je vanavond ook op de club?

@ Snoeksel: lees ik dat goed: 62cc :worship: zal lekker knallen :yes:

@Phil.

Ik denk dat ik wel even langs rij. Misschien eerst even naar Gorby.
Filmpje was grappig. Ik zal hem straks even online zetten.

@Gorby,

Ik heb je een PB gestuurd.

GrTz Jasper

Overweegt deze voor de Baja

media.nl

Skopod/KRD 62cc Engine for HPI Baja 5B/5T

Kost gewoon nog een baja :hammer:

En na 4 keer goed gas geven heb je een wip wap wokkel baja :mrgreen:

Dan staan alleen links voor en rechts achter nog op de grond en de andere wielen hangen in de lucht :D ;)

Buiten dat wel stoer natuurlijk :cool:

Kost gewoon nog een baja :hammer:

En na 4 keer goed gas geven heb je een wip wap wokkel baja :mrgreen:

Dan staan alleen links voor en rechts achter nog op de grond en de andere wielen hangen in de lucht :D ;)

Buiten dat wel stoer natuurlijk :cool:
Slechts 999,00 dollar Heeeeeeeeeeeeee je leeft nog,zondag even knallen op HT1 :mrgreen:.Heb wel even zin ga ik hem daarna reviseren

Laatst bewerkt:
Dan is je volvo toch ook netjes je hebt er hard voor geschilderd.Mensen moet je lekker laten kijken,en laten denken ze hebben negen van de tien keer toch wel wat te zeuren ;)
Tsja, da's altijd zo jammer. Sommige mensen werken hard voor iets moois en een ander denkt dan gelijk dat je een oplichter bent of dat het niet van jou is. :( Sneu volk, hadden ze maar een vak moeten leren. :yes: :p

Overweegt deze voor de Baja

Skopod/KRD 62cc Engine for HPI Baja 5B/5T
Goed voor instant gebroken dogbones en afgebroken outdrives en hubs. Kom op, denk na. Met een 29cc geef je gas en blijf je al staan. Met 62cc zal dat niet anders zijn. En het ziet er nog lelijk uit ook, te groot, past niet. :nooo: Er is ergens een topic op het MBF over een onnozele met een klein piemeltje. Vandaar zo'n motor. :mrgreen: :rolling: ;)

---blijft vanavond thuis :yes:---
Kan niet, je moet lijden in de bouw. Er is geen vorstverlet of bouwvak dus *hop* met je luie donder naar de club. :teacher: ;)

Vanavond ben ik er in ieder geval niet. Even lekker thuis de nieuwe DHZ-MM-PC (doe het zelf multimedia personal computer) aansluiten op de televee met HDMI en Dolbly Surround 7.1. En wat knutselullen aan de indoorvliegertjes voor de 19e.

---blijft vanavond thuis :yes:---

nonsens , hup naar de club jij ,fanatiekeling ;)

snoek ; ik keek vanmiddag mijn volvootje aan en dacht , wat ben je toch een lekker ding :p

sleur ; tja ,sommigen denken dan ,hey vette bak , dan zal de schilder die erin zit wel duur zijn :mrgreen: ,terwijl als ik een nieuwe transporter met dubbele cabine neem ,full options enz , zien ze een werkbus , terwijl die dan veel duurder is dan een gebruikte v70 ;)

ik heb er overigens niet veel last van ,want mijn meeste klanten rijden volvo's (als boodschappen autootje voor de vrouw ) en vinden het juist leuk als ik met de v70 aankom :mrgreen:
zijn meer de zaankanters :)

Zit maar weer eens disk te plakken,gaat zo de depFART efkes nazien en repareren waar nodig, en als klap op de vuurpijl ook nog de crashmato inpro garneren die had ik per abuis gewist,en dat alles onder het genot van after forever op hoog volume.:lol:

Zit maar weer eens disk te plakken,gaat zo de depFART efkes nazien en repareren waar nodig, en als klap op de vuurpijl ook nog de crashmato inpro garneren die had ik per abuis gewist,en dat alles onder het genot van after forever op hoog volume.:lol:

ik heb even niets te bouwen of af te maken , dus ga maar een eigen ontwerp/knutsel /depron projekie beginnen ,heb alles op de plank liggen .
alleen zwart 6mm depron , maar het moet een in/outdoor rag/crash&bash vliegertje worden ,dus een beetje dik depron is prima ;)

En mooi zwart is niet lelijk.
Doe je niet mee aan de bouwwestrijd das lachhen man.

hij word zwart wit ;)

ik had idd zoiets gehoord van bouwwedstrijd , wanneer is dat dan ?

ik weet niet of dat iets voor mij is , ik ben niet zo'n groepsdier of clubmens , zit in de aard v/h beestje , als ik het een week met een collega zzp'er uithoud is dat veel , daarna ga ik op ze inslaan , en ga weer ff solo :p

maar het idee v/d club is op zich leuk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back