Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ook klote zoiets Kobus, waren dat bekenden van je ?

Niet echt , deze jongens werken sinds net voor de kerst voor ons , maar klote blijft het wel , zeker als je hoort wat die mafketel daarvoor allemaal nog meer heeft aangericht :evil:

Maar met de jongens van het belijnings bedrijf gaat het naar omstandigheden goed .

hij word zwart wit ;)

ik had idd zoiets gehoord van bouwwedstrijd , wanneer is dat dan ?
maar het idee v/d club is op zich leuk

Dat is juist het mooie je bouwt thuis een niet bestaand model ,niet zwaarder dan 350 gr en op 2s en je hoeft maar 1 dag nar de club/sporthal om te vliegen en te lachen.En het is op 7 maart.Je mag dus al beginnen met bouwen gewoon lekker thuis.(wel ff inschrijven he)

Niet echt , deze jongens werken sinds net voor de kerst voor ons , maar klote blijft het wel , zeker als je hoort wat die mafketel daarvoor allemaal nog meer heeft aangericht :evil:

Maar met de jongens van het belijnings bedrijf gaat het naar omstandigheden goed .
Hij heeft wel zijn verdiende loon gekregen,als je de reacties leest heeft ie er nog een paar geraakt. :evil:

*was nog ff een sim aan het zoeken geweest maar was Remy*

Folks ik ga nog even een tropische regenbui opzoeken, en daarna 2d ..... :bye:

Vergeet niet dat CMP loodzware kisten zijn hoor. Ik heb inmiddels 2 CMP kisten gehad en ze komen er bij mij niet meer in :(

Maar ik kan het wel regelen....hihi....

Zo net even bij Gorby geweest. Was weer gezelli in z'n hobbycorner.
Dat heb je maar weer mooi voor elkaar.

@Burp,
Dank nog voor de PCtjes. Werkt perfect. Heb nu een ATI 9600 er in zitten dus Bryan kan zijn eigen PC met sim op z'n kamer zetten.
Hij is er heel blij mee. Kan dus nog lachen worden dit jaar op het veld.

GrTz Jasper

GrTz Jasper

Hij heeft wel zijn verdiende loon gekregen,als je de reacties leest heeft ie er nog een paar geraakt. :evil:

Idd. even hiervoor is ie ook al gesignaleerd op de A10 met ruim 170 !

En op de A1 heeft ie nog twee andere auto's goed geraakt waarbij hij bij de laatste een compleet voorwiel plus ophanging verloor voordat hij op de belijnings jongens knalde :mad:

Hij kwam van een feestje .

Net een aankondiging van Hart van NL, krommenie komt er weer in voor... deze keer is het een spelletje vlak voor de trein oversteken :confused: Dus ben benieuwd wat ze te melde hebben.
Die zijn ook levensmoe,wat een kneuzen heb je toch :hammer:

Idd. even hiervoor is ie ook al gesignaleerd op de A10 met ruim 170 !

En op de A1 heeft ie nog twee andere auto's goed geraakt waarbij hij bij de laatste een compleet voorwiel plus ophanging verloor voordat hij op de belijnings jongens knalde :mad:

Hij kwam van een feestje .
Was een knallend einde.Mis je niks aan,dat soort gasten :mad:
Gaat lekker een tukkie doen

Nooit iemand online :mrgreen:

precies , dus fuck the sim:mrgreen:

corbystof ; ik dacht dat je hem op de club moest bouwen , dat is gelukkig niet het geval , dan vind ik het wel leuk :p , zeker ook het vliegen (als het vliegt :rolleyes: )

ik ben nu bezig met een grande fox te bouwen ,waarvan de romp van 6mm depron is , wel wat langer dan het origineel , ik gebruik wel de originele vleugels .
dus deze telt niet voor de bouwwedstrijd ,want ik gebruik bestaande delen ;)

zondag ga ik ook naar het veld , heb wel floor bij me ,dus blijf niet zo lang , even de big sundancer testen .

Ook klote zoiets Kobus, waren dat bekenden van je ?

*kuch* Eén van de twee jongens die op die belijningswagen stonden, is een neefje van vrouwlief (woonachtig in Oosterblokker dus vlak bij jou Kobus). Die ligt nog met 2e en 3e graads brandwonden in het AMC. Zo'n plakkerig goedje van 300°C op je lijf is geen pretje. Die andere gaat naar omstandigheden goed maar kan nog even revalideren met een gecompliceerd aantal breuken. :(

Teringjantje Sleur, beterschap als ik dat zo hoor, brandwonden zuigen echt :mad:

Wat een mafkezen zijn er toch, met alcohol op de auto instappen .....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back