Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
He mister Siggy.
Fijn dat jij ook kijkt voor mij, maar die firma wil alleen maar mensen op oproep basis zonder garanties, en dan de ene dag in zaandam, en de volgende ergens in verwegistan.
Daar kan ik mijn hypotheek niet van betalen.

Groetsels Edwin.

Ik hou mijn ogen en oren open Edwin.

He mister Siggy.
Fijn dat jij ook kijkt voor mij, maar die firma wil alleen maar mensen op oproep basis zonder garanties, en dan de ene dag in zaandam, en de volgende ergens in verwegistan.
Daar kan ik mijn hypotheek niet van betalen.

Groetsels Edwin.

hey wolf :D

wat !! heb je geen job ? das balen :(
sleur kan wel mensen gebruiken ,moet je wel met computers overweg kunnen ;)

kom is langs op het veld of ht , is gezellig en vergeet je ff de dagelijkse zorgen ;)

*gaap*

Goedenavond heren.. Zo, was ik even rozig toen ik thuis kwam. Ik ben na het eten op de bank ineen gestort en zojuist wakker geworden. Morgen ga ik mijn filmpjes wel even uploaden. Ik ga nu mijn nest opzoeken.

Het was wel een dag om weer even in de pocket te steken. Wat hebben we weer gelachen en wat was het KOUD!!!!:mrgreen:

Zo, zit nu weer even achter een vaste PC,90% van het forum lees en schrijf ik via een mobile device op de bank maar kan dan geen filmpjes bekijken :D

Gave filmpjes Ragger,het blijft echt thrill seeking die achtervolgingen in de lucht ;)

Hou toch op over dat koud. Ik had 3 ettertjes mee met doorweekte kleding en laarzen tot de rand toe gevuld met water en sneeuw uit dat slootje. Die liepen ook niet te piepen (alleen dat we al naar huis gingen). ;) :worship:

Junkie, heb je dochterlief en de kleren nog schoon kunnen krijgen? :mrgreen:

Idd, bovenop 1 laagje tape, onderop 2 laagjes dus misschien ligt daar het probleem. Wel had ik hem helemaal opnieuw afgesteld :yes:

Ik ga hem dus weer bovenop plaatsen en als dat niet lukt dan wil ik de foekiejoekie gyro van jou wek eens lenen Sleur :thumbsup:

@ Ragger: gave filmpjes :mrgreen:

Het is de gyro niet het is die dubbele laag tape. Toch maar even het frame wegvijlen en dan 1 laag gebruiken ONDER het boomblock (zoals ik al zei bij het bouwen:) ) Sleur heeft een extra plaatje ertussen volgens mij ( maar sowieso ook een andere gyro die mischien minder gevoelig is voor dit soort dingen) Hou het gewoon bij je gp750 en vijl dat frame een beetje uit. ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja, ook goedesmorgens. Zo, best gaar na een paar uurtjes in de kou. :D De kids waren zo gaar dat op weg van opa en oma naar huis ze spontaan in slaap vielen. 8O :sleepy:

Het is de gyro niet het is die dubbele laag tape. Toch maar even het frame wegvijlen en dan 1 laag gebruiken ONDER het boomblock (zoals ik al zei bij het bouwen:) ) Sleur heeft een extra plaatje ertussen volgens mij ( maar sowieso ook een andere gyro die mischien minder gevoelig is voor dit soort dingen) Hou het gewoon bij je gp750 en vijl dat frame een beetje uit. ;)
Ik geloof dat ik twee padjes onder de GY401 heb zitten, verder helemaal niets ertussen. :nooo: Gewoon een slome gyro, trage servo en wat speling lost het probleem prima op. :mrgreen:

Het is bijna weekend,kunnen we weer fijn in modderpoel spelen :-)
:banana: Joepie, vliegûh... :banana:

Heeft iemand nog een 30 - 40 ampere regelaar liggen uit HongKong, dan ga ik eerst gewoon weer ff aan vaste vleugel vliegen doen :yes: wordt ik een stuk vrolijker van :thumbsup:

Dan kunnen we het weekend weer eens lekker vliegen :banana:

Heeft iemand nog een 30 - 40 ampere regelaar liggen uit HongKong, dan ga ik eerst gewoon weer ff aan vaste vleugel vliegen doen :yes: wordt ik een stuk vrolijker van :thumbsup:

welkom terug maatje !! :thumbsup: ik vind heli's ook leuk , maar als ik al dat afstel gedoe zo volg ,tot het kleinste kleinste onderdeeltje aan toe , word ik er wel een beetje moe van :)

vaste vleugel rules !! :cool: , en is bovendien erug leuk :p , ik heb gisteren goed genoten ;)

sleur ; ik heb floortje gisteren letterklijk met jas en sjaal aan onder de douche gezet , ( dit vond zij erg leuk ) , daarna alles in een snelwas programma , en hop in de droger , dus alles weer schoon ;)

Ja die heeft ik nog wel ergens in mijn magazijntje liggen.

Koud ....?
Ik zag net ijsberen ijsberen van de kou :mrgreen:

Mogguh!

'K heb weer heel wat gemist gisteren als ik het zo lees.

File..

$&@#&^#%@*

oh, ook goedemorgen trouwens.

Net een goed uurtje in de file gestaan. En dan luister je naar de radio en elke file wordt opgenoemd, behalve die ene waar ik in stond. Was toch ruim 14 km file, stilstaand.

$&@#&^#%@*

oh, ook goedemorgen trouwens.

Net een goed uurtje in de file gestaan. En dan luister je naar de radio en elke file wordt opgenoemd, behalve die ene waar ik in stond. Was toch ruim 14 km file, stilstaand.

Let's face it, je bent onbelangrijk :mrgreen:

En bij dezen de filmpjes die ik gister gemaakt heb. En jaja.. ik zal de tijd en datum asap. aanpassen ;)

Koud ....?

Mogguh!

Ach,gemist ? Je weet ,als er een groepje aanwezig is ,is het altijd wel leuk ;-) ,vliegen is echt een teamsport, in je uppie ben je snel klaar .

Spijker ; ik werk bij mij om de hoek ,dus ik kijk thuis je filmpjes wel even ,onder het genot van een tostie met koffie, ben erg benieuwd ;-)

*het is bijna weer weekend ,heb er al weer zin an *

Koud ....?

Oh ja, zag jij ijsbymberen ijsberen? Keek je in de spiegel? 8O :rolling: :mrgreen: En ja, het was weer retegezellig gisteren, je hebt wederom wat gemist. :p ;)

*twee videocamerasleuthangerrecorders opladen gaat* 8)

Gisteren in Wognum even mijn heli met sleutelhangercamerarecorder getest. Ik moet zeggen dat ik best tevreden ben over het resultaat. Moet alleen even wat rustiger vliegen.
Ook moet de camera iets meer omhoog staan. Komt de volgende keer wel.

GrTz Jasper

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back