Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Gisteren in Wognum even mijn heli met sleutelhangercamerarecorder getest. Ik moet zeggen dat ik best tevreden ben over het resultaat. Moet alleen even wat rustiger vliegen.
Ook moet de camera iets meer omhoog staan. Komt de volgende keer wel.
Wognum? Lijkt wel Broek in Waterland. 8O ;) Je had beter een boot mee kunnen nemen. :lol:

Phil neem dinsdag je heli even mee dan zorgen we samen dat hij weer strak vliegt:)

Gaaf gedaan Jasper. Sleutelhanger geeft inderdaad mooi beeld. Ook leuk om te zien is dat de heli op een bepaald toerental trillingen heeft en bij een hoger toerental niet meer.

Gaaf gedaan Jasper. Sleutelhanger geeft inderdaad mooi beeld. Ook leuk om te zien is dat de heli op een bepaald toerental trillingen heeft en bij een hoger toerental niet meer.

Hey Knaller,

Volgens mij is dat geen trilling. Bij een bepaald toerental geeft het een kleine storing in het beeld. Komt van de regelaar of motor. Je ziet het beeld ook iets verdraaien.

Voor de rest zijn de beelden prima.

GrTz Jasper

Hey Knaller,

Volgens mij is dat geen trilling. Bij een bepaald toerental geeft het een kleine storing in het beeld. Komt van de regelaar of motor. Je ziet het beeld ook iets verdraaien.

Voor de rest zijn de beelden prima.

GrTz Jasper

Is niet negatief bedoeld:) iedere heli heb het op een bepaald toerental:)

leuke filmpjes heren ! leuke minicam , enige nadeel is wel dat de prop het beeld verstoord , dat is wel jammer , daar heb ik geen last van met mijn pocket camera .

echter toestellen met prop achterop zoals funjet,xeno, en ez achtige hebben een voordeel , geen prop voorop !!:p de heli blades bovenop ,dus ook prima , ik verheug me al ,als we volgend weekend alle funjets met camera's loslaten :cool:

idee , wie durft dan ; de funjets met camera's loslaten ,en dan als een speer op elkaar afvliegen , dat geeft leuke beelden :cool: , de kans dat je elkaar raakt is niet zo groot , indien het wel gebeurt ,geeft dat weer extra leuke filmpjes :mrgreen:

*gaat nog ff chillen ,en dan maar weer werken :? *

Laatst bewerkt:
Nah, kansloos. Een brushless motor heeft geen koolborstels die vonken veroorzaken en dus ook geen stoorsignaal. En de voeding van de camera is autonoom dus spanningsdippen zijn ook niet van toepassing. Wel kan het veroorzaakt worden door een te traag SD-kaartje. Klasse 2 is te langzaam voor video, minimaal klasse 4. Nog beter is 6 of 8.

leuke filmpjes heren ! leuke minicam , enige nadeel is wel dat de prop het beeld verstoord , dat is wel jammer , daar heb ik geen last van met mijn pocket camera .
+1 Goedkope serieel/per beeldlijn uitgelezen videochips veroorzaken dit jaloezie-effect bij propellors en andere sneldraaiende objecten. Ook snelle verplaatsingen resulteren in "drilpudding" filmpjes. Duurdere camera's nemen volledige beelden op een CCD op en die wordt per beeld overgezet.

idee , wie durft dan ; de funjets met camera's loslaten ,en dan als een speer op elkaar afvliegen , dat geeft leuke beelden :cool: , de kans dat je elkaar raakt is niet zo groot , indien het wel gebeurt ,geeft dat weer extra leuke filmpjes :mrgreen:
EasyStar vs. FunJet. Vlieg ik je EasyStar wel, jij je FunJet. Bij deze geregeld. :thumbsup:

Nah, kansloos. Een brushless motor heeft geen koolborstels die vonken veroorzaken en dus ook geen stoorsignaal. En de voeding van de camera is autonoom dus spanningsdippen zijn ook niet van toepassing. Wel kan het veroorzaakt worden door een te traag SD-kaartje. Klasse 2 is te langzaam voor video, minimaal klasse 4. Nog beter is 6 of 8.

+1 Goedkope serieel/per beeldlijn uitgelezen videochips veroorzaken dit jaloezie-effect bij propellors en andere sneldraaiende objecten. Ook snelle verplaatsingen resulteren in "drilpudding" filmpjes. Duurdere camera's nemen volledige beelden op een CCD op en die wordt per beeld overgezet.

EasyStar vs. FunJet. Vlieg ik je EasyStar wel, jij je FunJet. Bij deze geregeld. :thumbsup:

Idd , de makro had geen mini sd klasse 4 of meer , dus maar ff naar dixons .

En de ez en funjet zitten op de zelfde zender ,iets lastig dus ;-)

Idd , de makro had geen mini sd klasse 4 of meer , dus maar ff naar dixons .

En de ez en funjet zitten op de zelfde zender ,iets lastig dus ;-)
Oh, maar ik kan zo mijn Spektrum ontvanger in de EZ zetten, geen enkel probleem. :nooo: ;)

En een beetje knap 4GB SD-kaartje is even duur of duurder dan die hele f*cking camera. :? :lol: Ik had een Dana-Elec 4GB SDHC Class 4 voor 9,90 excl. BTW bij de Makro gehaald.

Sleur: Jij had het gister over heel goedkoop een 9kan. zender kopen, zonder HF module voor weinig centen. Wie wat waar?

Sleur: Jij had het gister over heel goedkoop een 9kan. zender kopen, zonder HF module voor weinig centen. Wie wat waar?
Luie varkens linkje

pig-ff-19-a.jpg

Die kntchinezen willen niet meer verkopen. 8O :evil:

eBay zei:
This seller has set buyer requirements for this item and only sells to buyers who meet those requirements.

You are unable to bid on or buy this item because:

You are currently winning or have bought the maximum-allowed number of this seller's items in the last 10 days.

Is niet negatief bedoeld:) iedere heli heb het op een bepaald toerental:)

@Knaller,

Ik vatte het ook niet negatief op hoor. Gaf alleen aan wat mij de oorzaak leek te zijn.
Wat Sleur aangaf zou kunnen, maar de micro SD die ik nu gebruik is wel een snel type.
Daar kan het dus niet aan liggen.

ACH, voor de prijs die betaald is ben ik zeer te vreden.
Kheb er net nog 5 besteld.

GrTz Jasper

@Knaller,

Ik vatte het ook niet negatief op hoor. Gaf alleen aan wat mij de oorzaak leek te zijn.
Wat Sleur aangaf zou kunnen, maar de micro SD die ik nu gebruik is wel een snel type.
Daar kan het dus niet aan liggen.

ACH, voor de prijs die betaald is ben ik zeer te vreden.
Kheb er net nog 5 besteld.

GrTz Jasper

Het ziet er ook gewoon goed uit hoor. Die trillingen met opspoelen zie je bijna altijd met een cam onboard.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back