Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Met complimenten aan Robbe!

in den nächsten Tagen erhalten Sie ohne Berechnung (auf Kulanz)
das Heckrotorblatt-Halter-Set Metall schwarz, No.H25095A.

---gaat langzaam aan alvast kijken naar een tweede auto'tje voor het vrouwtje---
Feesteliteert. :thumbsup: Laat dat autootje nou maar zitten. Welke vlieger gaat het worden??? 8O :? ;)

Vliegtuigje bestellen bij HC..

Iemand ervaring mee? Wat kan ik verwachten aan extra kosten qua douane invoer? Ik neem aan tenminste dat een pakket van rond de 2kg niet als gift erdoor komt? ;)

En.. hoe lang duurt het ongeveer voordat het in huis is met EMS ?
Ja, ikke. De FlyFly GeeBee R2. Bestelling was zo gepiept, wel nog even 65 dollar verzendkosten erbij omdat ze alleen via EMS wilden versturen. :? EMS is niets anders dan TNT Post alleen je betaald 4x zo veel. Maar dat was ingecalculeerd en bekend. Na 8 dagen pakketje in Zwolle aangekomne, daarna 3x Pending customs inspection en toen niets meer vernomen. Pakketje zoekgeraakt ergens in Zwolle. Na veel bellen de claimprocedure gestart, papieren opgestuurd en nog geen drie dagen later pakket in huis. :hammer: Rare gasten bij TNT. Kijk wel goed of het lonend is om zoveel verzendkosten te betalen. Veel modellen zijn ook in Duitsersland te verkrijgen voor aanmerkelijk minder of uiteindelijk hetzelfde bedrag, alleen heb je het dan met 4 dagen in huis.

Zo, net terug van een dagje schaatsen op de ijsbaan. Alle aapjes lekker afgemat. Die slapen vanavond lekker. :sleepy:

Feli Phil. Wordt het dit jaar dus toch ook lekker naar Monza voor jou dan?

Vanavond nog even simmen?

Zojuist werd ik door mijn vrouwtje gebeld, ze had haar tweede gesprek gehad vandaag.
Is allemaal goed verlopen en is nu dus een baan rijker :banana: :yes:
Ze gaat de gehandicaptenzorg in, eerst op proef draaien, kijken of het Diana en de 'werkgever' bevalt.... zal wel want thuis heeft ze ook gehandicapten om d'r heen :rolling:

---gaat langzaam aan alvast kijken naar een tweede auto'tje voor het vrouwtje---

Feli Phil,helemaal TOP man ;)

@ Gorby

Arjan gaat jou vanavond bellen,Zaterdagavond indoorvliegen in Wormer :D

Allen dank voor de reacties, vrouwtje is er blij mee ;)

Monza.... hmmmm denk het niet, er moet namelijk wel een auto bijkomen :( :mrgreen:

Vanavond naar de club want Jasper heeft bardienst, dus helaas geen simmen :nooo:

Mooi om te horen dat ze morgen naar huis mag, het had heeel anders kunnen aflopen door zo'n idioot :(

tot straks :yes: we zetten een pintje voor je koud :mrgreen:

want voortdurend een vrouw thuis is ook niks

Ik vind het wel lekker hoor :D Elles is al thuis vanaf dat Melvin er is , en die is nu 12 jaar en dat bevalt ons prima ;) wij hebben altijd tegen elkaar gezegd , dat mochten wij kinderen krijgen één van de twee thuis zou blijven , en Elles was de gelukkige :(

@ Phil (eigenlijk je vrouw) gefeliciteerd :D

@ Sleur , dat is idd. goed nieuws , en hoe is het met jou vrouw ? is die er alweer een beetje van bekomen ?

tot straks :yes: we zetten een pintje voor je koud :mrgreen:
Geen warme chocolademelk? Ik heb de hele dag staan te vernikkelen op de ijsbaan.
italiamac_cold.gif

@ Sleur , dat is idd. goed nieuws , en hoe is het met jou vrouw ? is die er alweer een beetje van bekomen ?
Ja, alles gaat weer goed. Ze heeft even een weekje alle vrijheid om te gaan en te staan waar ze wil om haar ei kwijt te kunnen. Vervelend als je beste vriendin nu juist het lijdend voorwerp is, heb je weinig om tegen uit te huilen. Was even wennen. Maar het gaat goed. Met een flinke dosis humor en relativeren is alles toch wel weer goed gekomen. :yes:

Overigens is het een vreselijk gecompliceerd verhaal geworden nu alle onderzoeken ongeveer afgerond zijn en iedereen ondervraagd is. Niet alleen de taxi maar ook de zwarte Mondeo die achter het vrouwtje reed lijkt mede-veroorzaker van de klap. Deze had waarschijnlijk een lekke band (vrouwlief heeft hem eerder in IJmuiden City gepasseerd omdat hij heeeeel langzaam door alle bochten ging). Mogelijk dat hij is geschrokken van de eerste actie van de taxi, spontaan is gaan sturen en met een lekke band is dat redelijk lastig als je 70km/u gaat. Hierdoor heeft hij de taxi geraakt, deze schraapte langs de kant van de Mondeo en toen die afgelopen was is de taxi meer naar links geschoten en heeft de Corsa meegenomen.

Ik vind het wel lekker hoor :D Elles is al thuis vanaf dat Melvin er is , en die is nu 12 jaar en dat bevalt ons prima ;) wij hebben altijd tegen elkaar gezegd , dat mochten wij kinderen krijgen één van de twee thuis zou blijven , en Elles was de gelukkige :(

geintje , bij huize junk is het ook goed geroggeld , maandag en vrijdag heeft oma (vrijwillig ) floor ophaal dienst , voor de rest is maris er ,en ik weer om oma af te lossen ;)

junkie's secret wedstrijd project begint aardig te vormen , alles ligt voor mijn neus in depron delen , alsof het zo vers uit de doos komt , nu deel 2 , versterken / spuiten /voorzien van elektronica en besturing /hier en daar nog wat details toevoegen .,nog aardig wat werk dus ;)

kortom ,ik heb er zin an :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back