Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Feesteliteert.---gaat langzaam aan alvast kijken naar een tweede auto'tje voor het vrouwtje---
Ja, ikke. De FlyFly GeeBee R2. Bestelling was zo gepiept, wel nog even 65 dollar verzendkosten erbij omdat ze alleen via EMS wilden versturen. :? EMS is niets anders dan TNT Post alleen je betaald 4x zo veel. Maar dat was ingecalculeerd en bekend. Na 8 dagen pakketje in Zwolle aangekomne, daarna 3x Pending customs inspection en toen niets meer vernomen. Pakketje zoekgeraakt ergens in Zwolle. Na veel bellen de claimprocedure gestart, papieren opgestuurd en nog geen drie dagen later pakket in huis.Vliegtuigje bestellen bij HC..
Iemand ervaring mee? Wat kan ik verwachten aan extra kosten qua douane invoer? Ik neem aan tenminste dat een pakket van rond de 2kg niet als gift erdoor komt?
En.. hoe lang duurt het ongeveer voordat het in huis is met EMS ?
<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >
Moest eerst even goed kijken wat er nou verkeerd stond.. haha.
Maare, 25 euro, isnie duur.. Ist wat voor je vriendin knaller? Heeft ze jou ook niet meer nodig![]()
Nou als ze mij alleen maar daarvoor nodig had .......
Waar ben je nog meer voor te gebruiken dan?![]()
Zojuist werd ik door mijn vrouwtje gebeld, ze had haar tweede gesprek gehad vandaag.
Is allemaal goed verlopen en is nu dus een baan rijker![]()
Ze gaat de gehandicaptenzorg in, eerst op proef draaien, kijken of het Diana en de 'werkgever' bevalt.... zal wel want thuis heeft ze ook gehandicapten om d'r heen :rolling:
---gaat langzaam aan alvast kijken naar een tweede auto'tje voor het vrouwtje---
Altijd leuk ,gaat ik alvast mijn diskje afmaken.Feli Phil,helemaal TOP man
@ Gorby
Arjan gaat jou vanavond bellen,Zaterdagavond indoorvliegen in Wormer![]()
Kom ook nog wel even pintje pakken. Wordt wel later, vrouwtje op ziekenbezoek hè. :? Gelukkig laatste keer, vriendin mag vanaf morgen thuis uitzieken/herstellen.Vanavond naar de club want Jasper heeft bardienst, dus helaas geen simmen :nooo:
want voortdurend een vrouw thuis is ook niks
Geen warme chocolademelk? Ik heb de hele dag staan te vernikkelen op de ijsbaan.tot strakswe zetten een pintje voor je koud
![]()
Ja, alles gaat weer goed. Ze heeft even een weekje alle vrijheid om te gaan en te staan waar ze wil om haar ei kwijt te kunnen. Vervelend als je beste vriendin nu juist het lijdend voorwerp is, heb je weinig om tegen uit te huilen. Was even wennen. Maar het gaat goed. Met een flinke dosis humor en relativeren is alles toch wel weer goed gekomen.@ Sleur , dat is idd. goed nieuws , en hoe is het met jou vrouw ? is die er alweer een beetje van bekomen ?
@ Gorby
Yep,ik vlieg gezellig mee hoor
btw.
19.00 tot 21.00 uur
Ik vind het wel lekker hoorElles is al thuis vanaf dat Melvin er is , en die is nu 12 jaar en dat bevalt ons prima
wij hebben altijd tegen elkaar gezegd , dat mochten wij kinderen krijgen één van de twee thuis zou blijven , en Elles was de gelukkige
![]()