Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, jullie ook een goedemorgen.

Wordt het vandaag HT1 vliegen?................
Zal voor de zekerheid wat meenemen vandaag.
Eerst even richting Zwolle en Apeldoorn

GrTz Jasper

Ook al wakker. Was van plan even lekker uit te slapen maar na de kids de deur uit gezet te hebben toch maar een bakkie gezet. Heb je nog wat aan je dag.

Misschien even de Pipercup herstellen, is een klein klusje maar als het weer straks weer goed is wil ik ook weer vliegen ;)

Verder lijkt het windstil dus even op het grasveldje de Trex optoeren en verder afstellen (staart)

*schenkt een lekker bakkie in*

Ja, jullie ook een goedemorgen.

Wordt het vandaag HT1 vliegen?................
Zal voor de zekerheid wat meenemen vandaag.
Eerst even richting Zwolle en Apeldoorn

GrTz Jasper

Ik zou graag even vliegen , maar ik moet een keuze maken , vliegen of naar lynx .
Ik kies voor lynx ,aangezien ik aardig bouwverslaaft ben ;-) , zondag werkt maris ,dus dan weer met floortje naar het veld ,uiteraars de sundancer mee !

Siggy; ik neem jou verlanglijstje ook mee van lynx

Niet vliegen niet.

@Siggy ......? Die bodem vaak van karton .....?
Of Phil toevallig nog karton?

Of bij welke winkel haalbaar?

@ Bym

Ik heb hier mallenkarton voor je liggen hoor maat,je weet waar mijn huis woont.
Laat even weten hoe laat je langs wilt komen,zodat je niet voor een dichte deur komt te staan ;)

@ Junkie
Thnx mate,ik hoor wel wat de schade is :D

@ Satstok: Ik ga nu naar huis en wil de heli wel ff uittesten :mrgreen:
Morgen gaat helaas niet door voor mij Jasper, mijn moeder is morgen jarig dus ik zit daar dan :( ;)

PHil je kan hem ook hier op het veld uittesten dan kan ik je helpen als er probs zijn;)

@Sleur,

Ga joe nog ATV Vliegen?
Nope, te druk met de business (intern, probleem met spanningsvoorziening in de serverruimte, drame, Nuon erbij, installatiebureau erbij, felle discussies maar niet werkend kunnen krijgen :evil:).

PHil je kan hem ook hier op het veld uittesten dan kan ik je helpen als er probs zijn;)
Wel oppassen voor de shit. :mrgreen: Want als die de ventilator raakt... 8O :rolling:

Zo, even een klein klusje, voor je het weet ben je weer een uur of twee verder.

Piper is weer helemaal gereed om de lucht in te gaan. Buiten de afgebroken bevestiging heb ik de andere ook maar meteen vervangen. Even wat in elkaar gefrutseld, ziet er prima uit en zal niet meer breken.

Foto-NQ7FUKG6-G.jpg

Hier de nieuwe nog los liggend naast de oude. Was nog goed maar aangezien ik toch bezig was...
Foto-ILMABHGC-G.jpg

Ook de folie op verschillende plekken weer vast gemaakt/vervangen.

Mooi weer dus nu is de heli even aan de beurt ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back