Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Als de Cam stil staat is het wel scherp.. Denk dat er te weinig licht is of de bewegingen te snel voor de "hoeveelheid" licht.
Daarom had ik mijn schoen ook in beeld genomen... is wel scherp.. :-)

Wat bedoel je met 4 of 5 ? ms ?
Kwaaltje van goedkope CCD's. Die hebben problemen met beeldopbouw bij lage lichtcondities. Dat bepaald de prijs van een camera. ;)

En junkie lult maar wat jôh. Heeft de bel horen hangen maar heeft geen idee dat er een klepel voor nodig is. ;) Hij bedoelt te zeggen dat je een snellere SD-kaart nodig hebt. Die heb je in Class 2, Class 4 en Class 6 voor Micro SD. Hij heeft een Class 5 via de zwarte markt (miskoop dus ;) :p). Heeft niets met beeldkwaliteit te maken, alleen met haperen.

*alles inpakken gaat*

---maar komt wel naar het veld :yes:--- Daarna naar de club? :celebrate:
checkmark-ppl.jpg

Iedereen zo op het veld, heel veel plezier, ook bij het opwarmen na de kou :mrgreen:

* vandaag geen bbhh heeft *

Kwaaltje van goedkope CCD's. Die hebben problemen met beeldopbouw bij lage lichtcondities. Dat bepaald de prijs van een camera. ;)

En junkie lult maar wat jôh. Heeft de bel horen hangen maar heeft geen idee dat er een klepel voor nodig is. ;) Hij bedoelt te zeggen dat je een snellere SD-kaart nodig hebt. Die heb je in Class 2, Class 4 en Class 6 voor Micro SD. Hij heeft een Class 5 via de zwarte markt (miskoop dus ;) :p). Heeft niets met beeldkwaliteit te maken, alleen met haperen.

*alles inpakken gaat*

ik heb geen 5 , ik lulde maar wat ;) , ik ga wel voor een 6 !

dus jullie gaan wel vliegen ? pffft ,moet ik floor nog gereed maken ,alles inladen :mad: , geen zin an :)

*knutselt verder *

veel plezier

Inderdaad iedereen veel plezier op het veld. Ik zie hullie a.s. vrijdag weer bij het indoor fladderen in de Walrus.. Vandaag even geen gefladder voor mij.. Eerst maar eens beter worden weer helemaal..

Eindelijk alles op voorraad bij HC voor de GeeBee en meteen besteld...

Airbrushen is nieuw voor mij. Resultaat niet gegarandeerd...

Als je eerst depron in kleuren spuit, daarna geen probleem met lijmen en scharniertape?

Of moet je toch eerst opbouwen, dan spuiten en dan electronics?

Gaat thuis verder aan de s-extra

Eindelijk alles op voorraad bij HC voor de GeeBee en meteen besteld...

Airbrushen is nieuw voor mij. Resultaat niet gegarandeerd...

Als je eerst depron in kleuren spuit, daarna geen probleem met lijmen en scharniertape?

Of moet je toch eerst opbouwen, dan spuiten en dan electronics?

Gaat thuis verder aan de s-extra

ik zou eerst de delen spuiten , als je eerst lijmt dan spuit ,brand de lijm op ,en dat is niet fraai .
als je gespoten hebt daarna lijmt ,kun je met een doekje met een beetje wd 40 de lijm weg krijgen zonder dat de verf oplost .

ja ,ik leer wel met zo'n zelfmade project ;)

Vandaag ook een lekker lui dagje. Straks even de Acromaster onder handen nemen. De binnenkant van de neus even met glas en epoxy versterken, de motorsteunen dan.

verder niet veel doen, beetje tv kijken en vanavond lekker een pizzaatje met vrienden.

Veel plezier op het veld :shock:

Vandaag geen vliegen voor ons, We moeten alles langzaam klaarzetten en klaarmaken voor volgende week... link

Wetende dat we wel eens wat vergeten 8O is een goede voorbereiding een must :mrgreen:

* gaat straks wel ff langs de ach * :proost:

@ronaldR: Waar blijf je nou.... :? Alles is nog dicht: :(

*net van ziekenhuis komt, viel wel mee* 8O :? ;)

Ragger's MPX Fox met grondstart...

Medium Sized Pico raven :banana:

Strepen trekken met de Xeno. 8)
xeno-skid_marks_in_snow.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Stelletje prutsers... :D

@Ragger: Hoe heb je de electronica in de mini EZ gebouwd? Wil de mijne ook nog steeds voorzien van electronica nl. Heb je er foto's van? Of zou je die eens willen maken?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back