Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Kabeltje ligt hier niet, dus wie loopt er nu achter de feiten aan? :p ;)

Wat is daar mis mee? Je hebt alleen vleugel en geen romp, dus alles is draagvermogen. Met 250W/kg ga je vertikaal. Dus met 98W zit het wel gesneden hoor. Je kunt altijd nog een 7x5" erop zetten maar ik weet haast wel zeker dat een 6x4 genoeg is. :yes:

Dan gaan we hem zo eerst maar eens proberen :-D

@ Ragger

Koetube staat te uploaden met het filmpje van Zaterdag,had wat problemen met mijn account,sorry voor het ongemak reus ;)

@ Gorby

Je mallen karton staat hier op je te wachten hoor ;-)

Kabeltje ligt hier niet, dus wie loopt er nu achter de feiten aan? :p ;)

Wat is daar mis mee? Je hebt alleen vleugel en geen romp, dus alles is draagvermogen. Met 250W/kg ga je vertikaal. Dus met 98W zit het wel gesneden hoor. Je kunt altijd nog een 7x5" erop zetten maar ik weet haast wel zeker dat een 6x4 genoeg is. :yes:

Moet je een knal ???

De Swift heb ik met epoxoplast in elkaar gezet :-)

Wel de SU 27 gerepareerd met deze CA,werkt top ;-)

De vorige CA brandde er dwars doorheen :-(

Ik PB je mijn adres wel even.

Liep zowaar zojuist tegen een probleem aan, aangaande Project Y. Inmiddels wel opgelost. Jammer dat ik nu pas zelf aan het ontwerpen geslagen ben, nu er een wedstrijd aan verbonden zit. Man, wat is dit leuk!

*gaat nestje opzoeken*

Liep zowaar zojuist tegen een probleem aan, aangaande Project Y. Inmiddels wel opgelost. Jammer dat ik nu pas zelf aan het ontwerpen geslagen ben, nu er een wedstrijd aan verbonden zit. Man, wat is dit leuk!

*gaat nestje opzoeken*

Aangezien ik jurylid ben, ben je bij voorbaat al kansloos :rolling: ;)

Omkopen met koeken, taart, shoarma etc. behoort natuurlijk tot de mogelijkheden. ;) :yes:

Goedverdegoedver... Ik 41 minuten wachten tot het filmpje geconverteerd is, want twee filmpjes verkleinen in hetzelfde beeld duurt nu eenmaal even om te ontwikkelen, is de hel boel op tilt gegaan en elke 2 seconden zie je in de ene helft Raggers kenteken telkens opflitsen en in de rechter helft PH-ILS schoenen. 8O :evil: Nu eerst elk filmpje om aan het zetten zonder framefouten omdat Adobe Première daar nogal gevoelig voor lijkt te zijn (de reden waarom Apple QuackTime Player ook crashte). *zucht* :rolleyes:

Morgen in de herkansing. Toch weer saai kantoordag vanwege gez**k met de Nuon. Iemand moet ze toch uitleggen hoe een nette spanningsvoorziening hoort te werken en wat de normen en grenzen zijn. :hammer:

oei ,dan ben ik ook kansloos ,nu ik net je vingers verbrijzelt heb :rolleyes: :mrgreen:

wacht maar tot je mijn vlieger ziet ,dan heb ik je gelijk aan mijn kant, hoef ik nog geen eens een rondje te vliegen ;)

ben trouwens alweer een stuk verder ,ik schat nog 2 avondjes werk ,en dan een secret test flight , er is echter nog 1 probleempje ,ik hoop dat willie wortel daar uitkomt ;)

Waar kopen jullie je Micro SD kaartjes?

- edit - voor 20 dollar een 8GB Micro SD kaartje gekocht zojuist via Ebay.. (incl shipping)

Ben benieuwd!

Laatst bewerkt:
Waar kopen jullie je Micro SD kaartjes?
Bij de Makro. Class 4 voor video €11,50 voor 4GB incl. BTW. Voordeel: Binnen 5 minuten heb je een kaartje dat goed werkt, met garantie. Niet twee weken wachten en hopen dat het ook is wat er op de interwebs stond. ;)

*tweede poging doet met filmpje*
*filmpje nu upload naar 5 jaar JijPijp*

Goedemorgen, gelukkig weer bijna weekend :mrgreen:

Ziet er gaaf uit dat filmpje, straks maar ff beter bekijken :thumbsup:

Laatst bewerkt:
1337 Sleur!!! (gezien het tijdstip dat je de film maakte)

Ziet er erg leuk uit.. Mijn 2e en 3e cam zijn in bestelling :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back