Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
CORBY !!

ik ben blij te horen dat je weer heelhuids terug bent :p

en verder geen dank , ik hoop dat je geniet van de bloemetjes en het hk restant ;)

ik zou deze week lekker thuis blijven ,en v/h weekend weer lekker vliegen !!

greetz junk

I cache your drift.Bedankt man ik heb het zelfde probleem alles is meestal al gezegd.

Geen dank hoor , Het zal spannend genoeg geweest zijn in huize gorbatjov ?

En nou kan ik morgen mooi roddelen met Evert :mrgreen: :lol: ;)

Ik zit nl. nog in de werkplaats en hij loopt al dagen om me heen , wanneer ik aan "zijn" dieplader begin :-D

oeps Gorby,

Ben ff een tijdje niet op het forum en op club geweest lees zojuist dat je was opgenomen in het zieken huis.

Hoop dat het gouw beter met je gaat en heel veel beterschap ook namens vrouw en kids.

Gr. André

P.S. sorry dat ik niet mee deed aan het boeket als ik dit had geweten had ik zeker mee gedaan.

Hey Gorby,

Uhm.....kom af en toe ff kijken hier en lees nu een bizar verhaal....
Ben blij dat je weer thuis bent man!!!
Toch wel super mooi dat je vliegmaten zo met je meeleven, nou ik ook hoor!!!
Mischien te laat voor je pucinia's maar dat komt wel goed, heb nog wel wat medicijnen liggen hier.....of verband...wat je maar wil :-)
Affijn goed om te lezen dat het weer goed/beter met je gaat gabber!!!
To snel, ciao
Nickos

Gorbbbyyyyyyyy!!!

Blij je weer (online) te zien, snap dat je het moeilijk vindt maar doe ff rustig aan gozert :)

Beterschap!

weer ff a/d knutsel geweest betreft wedstrijd knutsel geval .

ziet er best flink uit ,maar zal uiteindelijk rond de 115 gram uitkomen ,dus vlieg klaar inc 2s lipo, dat lijkt me netjes .

hij heeft zelfs al 3 meter gevlogen in de hobby kamer , dus gooien en vangen , ook dat ziet er goed uit .

v/h weekend even stiekem in mijn uppie op ht test vliegen , mits zeer weinig wind ;) ,ben benieuwd

groetjes airplane designer :mrgreen:

gorby goed om telezen dat je weer thuis bent
je kist ligt netjes tewachten op de club
vergaardering is goed verlopen maar krijg je nog wel tehoren/lezen

@ junkie jury leest mee hahahaha

Heel erg blij dat je weer thuis bent en dat het allemaal wel meevalt achteraf. Ik vind het wel een beetje onnodig dat je nu al aan je werk zit te denken kerel. Leef dag voor dag en zie gewoon wanneer je weer ok bent om te gaan werken. Ondertussen neem je rust en vooral ontspanning en denk aan jezelf. Je baas red het wel hoor ;) Je gezondheid is uiteindelijk het belangrijkste wat je hebt in het leven dus wees er zuinig op.
Wees gewoon wat egoistisch als dat zo voelt voor jezelf en denk ook echt aan jezelf, dat is echt geen schande.

We hopen je weer snel te zien op de club en straks op het veld, je bent een top gast !!

*Gaat nu slapen en na-genieten van de leuke avond op de club.

Truste allemaal!

Edit: Rucie tot morgen op msn he;)

Gorby, blij te horen dat je weer thuis bent. Even lekker uitrusten lijkt me een goed plan.

En die bloemen en alles klinkt leuk maar terugbetalen zal je in vlammen en bier :mrgreen:

Zonder gekheid, beterschap!!

phil rot is naar je nest !! Morgen weer miepen dat je niet lekker bent.

@ burp : hahahaha

*gaapt* :morning:

Hoepla, weer een nieuwe dag. Was net in slaap gevallen tijdens het Olympische Spelen kijken. Gaat die !*#@#%@$!*-wekker alweer. :? ;)

@Gorby: Pfjoew, niet meer doen hè, zulke dingen. Is niet grappig. Het is niet de bedoeling de AED's die Koos en Peter verkopen eerst door het personeel worden getest. :nooo: Geniet lekker van de bloemetjes. Die Vlammetjes komen volgende week wel. :rolling:

@ gorby

blij dat je weer thuis bent:p
een voordeel : rust lekker uit
en je kan nu rustig op de deurmat gaan liggen
om je bestelling uit HK op te wachten:cool:

RAGGER.

mogge :)

ik ben aan vakantie toe , kan mijn nest niet meer uit komen :sleepy:
dus neem vrijdag en maandag lekker vrij , lekker bouwen en vliegen ;)

ik tik dit op een heerlijk verse nieuwe laptop ,de HP pavilion DV6 , wat is dat lekker zeg ,en alles loopt zo snel , de oude dell was flink vervuilt en rijp voor de vuilnisbak .

vinni ; mag je niet test vliegen dan ?

vntm ,en vertrekt met frisse tegenzin naar de arbeid .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back