Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hhahahah, zal van de week als het weer het toestaat wat flips enzo filmen.

Als je vrijdag nou komt dan kan je Phil ff oppikken die heb geen auto vrijdag middag :D

ik denk dat ik vrijdag middag wel ff ga vliegen ,ligt eraan hoe laat ik klaar ben met de klus.
kan dan phils wel even oppikken , no problemo ;)

ligt ook a/h weer

* gaat slaapje doen :sleepy: *

sleur ; de schat
spijker ; de lieverd
knaller ; de fijne
junkie ; de homo die altijd klaagt dat hij teveel tijd aan de hobby spendeert dus dan maar weer moet minderen maar dat toch nooit doet en die nu langzaam uit zijn winterdepressie ontwaakt zodat hij weer lekker kan klagen op het forum tot mariska weer zegt dat het weer teveel wordt en dan is er weer heibel in huis dan gaat hij maar weer een rondje op de motor langs het veld op zijn achterwiel en dat vinden wij allemaal leuk
phils ; de allerbeste
siggy ;de op één na beste
burp; de bouwer
kobus ; de bouwer... maar dan met asfalt

:wink:

Je vergeet:

BYM ; de onzichtbare :mrgreen:

Zit thuis met een hersenschudding lieverd.. :(
Raar... :? Als ik een baal zaagsel voor het konijn door elkaar schud, is er weinig veranderd. Hoe kun jij er dan last van hebben. :mrgreen: :rolling: ;)
(echt, deze was te makkelijk ;))

Het is een goede tijd om het nest in te duiken... Ik sluit af... Goedenacht, slaap lekker:

bonne20nuit2018.gif

Ik gebruik hiervoor CorelDRAW (versie 12 nog, werkt het prettigst omdat het zonder alle nieuwe menu flauwekullen is). Even oprekken tot A2 en dan afdrukken op A4 in Tegelmode (tiled printing). Ik geef altijd een marge van 5mm overlap op, paskruizen erbij afdrukken en klaar. Eventueel een raster van 2x2cm mee afdrukken op de achtergrond zodat het uitlijnen van de A4'tjes makkelijker gaat na scheef afknippen van de randjes. :oops: ;)

Uiteraard kun je producten als Adobe FotoSoep of InDesing ook gebruiken. :yes:

Draw 14 gedownload, 12 staat in een downloadqueueueu tot begin november 2015 ....
Heb tiled printing al gevonden en uitgeprobeerd, paskruizen enzo niet, maar ga ik wel freehandstylen. Morgen definitieve versie uitprinten en op karton plakken, dan kan ik beginnen met geheim bouw project 1.0.

Om kleuren hoef ik me geen zorgen meer te maken, ik heb er maar een paar op voorraad ..... :rolleyes:

tamiya.jpg

sleur ik zoek me helemaal suf naar accu's voor de 250.

@BYM: je spoort niet met je verzamelwoede

Hahahah, ik doel op je verf. Moet je kijken hoeveel man :)

Van peet overgenomen zeker :)

Zo, bijna weekend. Spannend.... :yes: ;)

sleur ik zoek me helemaal suf naar accu's voor de 250.
Gewoon een kwestie van zoeken. Bijvoorbeeld deze. Daar vliegt de halve wereld mee. ;) En anders deze met dikke draden en wat kleiner.

Hahahah, ik doel op je verf. Moet je kijken hoeveel man :)

Van peet overgenomen zeker :)
Nee, stond maanden geleden te koop op het MBF. :yes: Wel even opletten dat de PS-verf het Depron oplost. Dus je moet die andere gebruiken (denk ik, eerste even testen). ;)

@ Junkie: voor mij geen vliegen hoor vrijdag :nooo: vrouwtje is aan het werk dus ik heb de oppas op die twee kleine koters van mij :yes: en de kleinste is net te klein om mee te nemen naar het veld ;)

@ BYM: doe mij maar geel :rolling: had je ook het rek erbij nu?

m1dzs5hao7ou.jpg

Laatst bewerkt:
@ Junkie: voor mij geen vliegen hoor vrijdag :nooo: vrouwtje is aan het werk dus ik heb de oppas op die twee kleine koters van mij :yes: en de kleinste is net te klein om mee te nemen naar het veld ;)

dat komt goed uit , ik kan ook niet , ik dacht gisteren dat het dinsdag was :), morgen heb ik gewoon een volle arbeid dag .
de verwarring in mein kopf is ontstaan doordat ik maandag vrij was ;)

werkse allemaal

ps bym ; welke naam je ook past is bym ; de slaper :sleepy: :mrgreen:

de copterx se
gy401+hyperion digitaal servo'tje ( zat bij de gyro maar even zien of het wat is)
turnigy plush 25 ampere esc
3xhxt900( voor nu straks hitec hs56hb)
turnigy 2627 motor 3800kv
turnigy carbon blades

uh-oh.. geld is gestort, incl winstuitkering + het tekort dat mij vorige maand gedaan was... Kitsing!

*gaat rustig nadenken over wat hij ervoor gaat kopen*

Iemand, buiten onze twee ouwe-wijven-met-gat-in-hun-hand-en-verzamelneurose, nog interesse in een misbruikte PicooZ? Er is iets met de ESC waardoor de motor nogal onregelmatig loopt en wat onbalans in de bladen. ;) Kosten: HT$ 22,50 en een pintje. :celebrate: :lol:

[URL="
[youtube]05trbODuhuM[/URL]
[/youtube][URL="
[/URL]

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back