Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Iemand, buiten onze twee ouwe-wijven-met-gat-in-hun-hand-en-verzamelneurose, nog interesse in een misbruikte PicooZ? Er is iets met de ESC waardoor de motor nogal onregelmatig loopt en wat onbalans in de bladen. ;) Kosten: HT$ 22,50 en een pintje. :celebrate: :lol:

Welke picooz? Indien de tandam, dan wel interesse.. De mijne doet wat raar en is in onbelans. Misschien kan ik van 2, 1 maken. Andere picooz? Welke dan?

En ik twijfel overigens.. of een Sony Alpha 550 spiegel reflex, of een Trex 600 :D

Doe maar geen t-rex 600 want je twijfelt constant over je 450 ook en als je het zo leuk had gevonden ahd je die ook al vliegklaar gehad nu. :)

Doe maar geen t-rex 600 want je twijfelt constant over je 450 ook en als je het zo leuk had gevonden ahd je die ook al vliegklaar gehad nu. :)
Laat hem maar lullen jôh. Als je het mij vraagt slaapt hij zelfs op een twijfelaar. Hij is één van de twee ouwe-wijven-met-gat-in-hun-hand-en-verzamelneurose. ;)

Heel makkelijk, vraag het de Beslis Vis:
Wil ik een T-rex 600
Wil ik een Sony Alpha 550 Camera

Antwoorden lijken me duidelijk (hoewel de vis neigt naar twijfel :?). Vast een spijkervis.

Je moet beter luisteren slappe...

Afgelopen vrijdag vertelde ik je nog dat ik inmiddels het nodige aan onderdelen in bestelling heb staan. Het is dat HK niet zo snel is als ik zou willen. Moet enkel nog 3 swash servo's en een staartservo kopen en dan is de Copterx vliegklaar (op afstellen na).

Ook staat er een minititan 325 te wachten om opgehaald te worden door mij.

*twijfelt verder over een heli of een fotocamera...*

Ja maar dat is pas nu SLAPPE!! Je hebt die heli al maanden, en hebt hem bijna 6 keer al verkocht:)

Ja maar dat is pas nu SLAPPE!! Je hebt die heli al maanden, en hebt hem bijna 6 keer al verkocht:)

joh , laat hem , ik heet junkie ,maar spijker is het echt !!
ik ben neutraal weet je nog ;)

ik weet precies hoe spijker denkt , heb het ook in lichte mate , maar ik kan me de laatste tijd iets bedwingen ;)

ik heb nu niets te knutselen ,dat geeft rust ,maar tegelijkertijd ook onrust :mrgreen:

Ik maak maar gein JUNKIE:)

SLeur ik heb de esc en een lipo voorzien van dikkere bedrading en deans. De accu staat nu te laden straks even testen wat de temps nu zijn:)

Gaan er nog mensen naar de club vanavond?
Ik ga wel en ik neem Ruben mee, hij is erg benieuwd hoe het het daar aantoe gaat ;)

ben je niet helemaal fris ofzo om hem mee te nemen? Dan moet je weer vroeg naar huis.

Sleur accu heel erg heet en kabels nu wel koel. Ik draai wel op 70% en ik hover dus dat zijn twee factoren die ook de oorzaak zouden kunnen zijn. Een 14T pinion is wel gewenst. Normaal wordt er een lager kv motor gebruikt op de 250 namelijk.

Mocht je die ergens vandaan toveren laat het even weten want die heb ik dan ook nodig voor de 250.

en een 13T erbij zou ook geen luxe zijn dan.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ga wel en ik neem Ruben mee, hij is erg benieuwd hoe het het daar aantoe gaat ;)
Nope, niet vanwege Ruben. Van de week al besloten om donderdag niet te gaan. :nooo:

Sleur accu heel erg heet en kabels nu wel koel. Ik draai wel op 70% en ik hover dus dat zijn twee factoren die ook de oorzaak zouden kunnen zijn. Een 14T pinion is wel gewenst. Normaal wordt er een lager kv motor gebruikt op de 250 namelijk.

Mocht je die ergens vandaan toveren laat het even weten want die heb ik dan ook nodig voor de 250.

en een 13T erbij zou ook geen luxe zijn dan.
Daar had ik je al voor gewaarschuwd. ;) Beperkende factor was de draadjes. Nu de accu zelf. ;) Maar wat wil je voor een stel flutje-accu's van bijna twee jaar oud die vreselijk mishandeld zijn in mijn 64cm Nemesis. :oops:

Zoek even uit welke modulo de tandwielen zijn, dan kan ik ze zo regelen. Maar zonder dat getal weet ik niet welk soort tandwieltjes (mod .5, mod. 6, P32, P35 :?). En controleer de diameter van de as eens. Als het goed is, is deze 2,3mm en niet 2,5mm zoals de Align motor.

Sleur het is mod 0.5 en de shaft is volgens hobbycity 2.3mm en dat klopt ook.

Edit: volgens mij zat die 15T pinion er niet bij of wel? Hij staat in iede rgeval niet afgebeeld op de site bij HC. en volgens mij was het ook een 2.5mm pinion.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ieder z'n hobby :rolleyes:

Vanavond club, not for me sorry.
Misschien volgende week weer, tussen het sporten door.

Kijk eens wat er voor moois zojuist bezorgd werd met de post:

brio-10.jpg

Jammer, maar helaas is de cockpitcap beschadigd :(. Valt wel te lijmen, maar het mooie is eraf :(.

*gaat op hobbycity neuzen naar geschikte electrosetup*

**komt waarschijnlijk zodirect met hangende pootjes bij sleur vragen om advies**

Ja ,ik !!

Neemt een lief iemand iets moois voor me mee ;-)
Heeft iemand nog een vel depron voor junkie ? , tegen echte dollars uiteraard *kijkt phils lief aan *;-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back