K
knaller
Guest
eb je dan ook nog een deans vrouwtje?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
eb je dan ook nog een deans vrouwtje?
Vanavond het bouwlokaal uitruimen en de 250 vliegen?![]()
Is niet nodig, bouwlokaal is altijd leeg op donderdag... komt toch nooit iemand![]()
Gaan er nog mensen naar de club vanavond?
Ik ga wel en ik neem Ruben mee, hij is erg benieuwd hoe het het daar aantoe gaat![]()
Die pinion zat er toch echt bij.Sleur het is mod 0.5 en de shaft is volgens hobbycity 2.3mm en dat klopt ook.
Edit: volgens mij zat die 15T pinion er niet bij of wel? Hij staat in iede rgeval niet afgebeeld op de site bij HC. en volgens mij was het ook een 2.5mm pinion.
Heb je geen reet aan, is enkel een losse antenne en alleen nuttig in bijvoorbeeld een full scale auto om achter je raam te plakken (werd ooit gebruik voor PDA GPS-modules en zo).Iemand nog een Eagletree GPS antenne kopen?
2 Brothers RC - Bussum
Is te duur, te onnauwkeurig en werkt alleen met de eLogger V1 en V2, niet met de V3!!! Deze GPS is 0,5Hz dus 1 sample per 2 seconden. Voor slechts $61,73 (Platinum Member prijsEn een GPS module :
2 Brothers RC - Bussum
*Spijker veel succes wenst, adviseert Google te gebruiken en meedeelt de komende weken geen tijd te hebben**gaat op hobbycity neuzen naar geschikte electrosetup*
**komt waarschijnlijk zodirect met hangende pootjes bij sleur vragen om advies**
Nee, Spijker krijgt niets. :nooo:@ Sleur: Had je al nagedacht over de Picooz?:celebrate:
of gaat ie naar Spijker? :wink:
Heb ik voor je hoor![]()
Ja, Maar ga eerst even naar quartel in amsterdam. problemen met ontvanger voor in de stinger.
kom daarna even langs met tussenstop bij de MAC
Nee, Spijker krijgt niets. :nooo:Net als BYM.
![]()
Neem ff een Flurry mee
@ Sleur: super
@ Knaller: superGaaf
@ Junkie: neem ik voor je mee![]()
Wat je niet hebt, mis je ook niet...Heb ik iets gemist ofzo?![]()