Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooi, dan neem ik de heli mee vanavond :mrgreen:

@ Ronald: dat is mijn motivatie ook om nog bouwleider te blijven, maar eenmaal aangekomen op de club denk ik er snel weer anders over (als ik bouwlijder moet spelen) ;) :mrgreen:

neem de dremel wel mee dan maken we ook een horizontale tailfin voor je in geel.:)

Gaan er nog mensen naar de club vanavond?
Ik ga wel en ik neem Ruben mee, hij is erg benieuwd hoe het het daar aantoe gaat ;)

Ja, Maar ga eerst even naar quartel in amsterdam. problemen met ontvanger voor in de stinger.
kom daarna even langs met tussenstop bij de MAC

Sleur het is mod 0.5 en de shaft is volgens hobbycity 2.3mm en dat klopt ook.

Edit: volgens mij zat die 15T pinion er niet bij of wel? Hij staat in iede rgeval niet afgebeeld op de site bij HC. en volgens mij was het ook een 2.5mm pinion.
Die pinion zat er toch echt bij. :yes: Ik heb geen losse pinions besteld voor de 250. Misschien dat deze bij de motor is geleverd. :? ;) Anders heb je hem echt ergens zelf vandaan getoverd. :yes: Zou een Rhino tandwieltje passen?

Iemand nog een Eagletree GPS antenne kopen?
2 Brothers RC - Bussum
Heb je geen reet aan, is enkel een losse antenne en alleen nuttig in bijvoorbeeld een full scale auto om achter je raam te plakken (werd ooit gebruik voor PDA GPS-modules en zo).

Is te duur, te onnauwkeurig en werkt alleen met de eLogger V1 en V2, niet met de V3!!! Deze GPS is 0,5Hz dus 1 sample per 2 seconden. Voor slechts $61,73 (Platinum Member prijs :p) heb je een Eagle Tree GPS die 10Hz is, dus 10 samples per seconde en aanmerkelijk nauwkeuriger. :thumbsup:

*gaat op hobbycity neuzen naar geschikte electrosetup*

**komt waarschijnlijk zodirect met hangende pootjes bij sleur vragen om advies**
*Spijker veel succes wenst, adviseert Google te gebruiken en meedeelt de komende weken geen tijd te hebben* :bye:

@ Sleur: Had je al nagedacht over de Picooz? :worship: :celebrate:
of gaat ie naar Spijker? :wink:
Nee, Spijker krijgt niets. :nooo: :p Net als BYM. :mrgreen: Je mag hem wel hebben wat mij betreft. Maar ik heb al ontdekt dat de rotor-as krom is waardoor alles lekker schudt en kansloos als vibrator rond tolt. :lol: Ik neem hem zondag wel mee voor je. :yes:

Laatst bewerkt:
Heb ik voor je hoor :yes:

mooi !!:thumbsup: ,kan ik mijn parkmaster in depron maken :p
neem je het velletje vanavond mee ? :p

knaller ; ja ,ff bouwlokaal wentelwieken ;)

spijkert ; mooie vliegert :-D

ronald ; tip ; kan de tap wat vroeger open en het vet wat eerder aan ? :mrgreen:

tot straks

@Phil: veel plezier ermee..

@Sleur: krijg toch lekker het heen en weer..

@Junk: thnx!

Electrosetup heb ik inmiddels bij elkaar gezocht. Ik twijfel alleen even over de soort servo's nog. Of het worden hxt9 servo's of ietsjes betere. Weet het nog niet zeker allemaal.

oeps je andere tailfin is ook al klaar PHIl;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back