ronald ; tip ; kan de tap wat vroeger open en het vet wat eerder aan ?
tot straks
Uhh, ben bouwlijer, Ben er wel een voorstander van

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ronald ; tip ; kan de tap wat vroeger open en het vet wat eerder aan ?
tot straks
@ Nijssie: M&M![]()
Uhh, ben bouwlijer, Ben er wel een voorstander van![]()
![]()
Ok nu heb ik dus ook een e-check op mijn bestelling van hobbycity.
Wat is dit ?????? Wat houdt dit in???? Er staat pending till 03-maart![]()
Ok nu heb ik dus ook een e-check op mijn bestelling van hobbycity.
Wat is dit ?????? Wat houdt dit in???? Er staat pending till 03-maart![]()
Dus....Dat is alleen bij wanbetalers.
Dus....Hoe heb je betaald? Met PayPal? Ben je daar wel geverifieerd gebruiker? Zo niet dan wachten ze met versturen totdat er geen stornering heeft plaatsgevonden van de betaling. Als je andere betaalmethodes hebt aangegeven dan is er een soortgelijke procedure. Gewoon een stukje zekerheid.
*is blij met zijn PayPal account van het eerste uur en Platinum Membership bij HC* 8)![]()
Mijn acount is gekoppeld aan mijn bankrekening. Ik heb al jaren dit acount en het loopt lekker maar opeens kreeg ik dit. Wat is nu het beste om te doen Sleur?
Echhhhh nie. Zodirekt weer naar de club![]()
Mijn acount is gekoppeld aan mijn bankrekening. Ik heb al jaren dit acount en het loopt lekker maar opeens kreeg ik dit. Wat is nu het beste om te doen Sleur?
Echhhhh nie. Zodirekt weer naar de club![]()
Dan was je bestelling dit maal hoger dan je anders altijd deed.. Zelfde wat ik had, toen ik iets bestelde voor 90 euro +.
Koppel ff een CC aan je PP en je hebt dit gezeik niet meer, of bestel 1x iets hogers en wacht nu tot 3 mrt (hoop wel voor je dat dan je bestelde meuk nog op voorraad is, anders wordt het backorders en wachten 2x zo lang dus) waarna het de volgende keer (tot dat bedrag) wel gaat..
*is blij met zijn CC die gekoppeld is aan zijn PP*
Maar wat kan ik nu direkt doen? Geld storneren?