Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Het geld is dus meteen van mijn rekening gegaan naar pay pal en ze houden het doodleuk een week vast. Ik ga het denk ik morgen storneren en dan een nieuwe bestelling maken. KLojo's!!
Tsja, daarom hebben banken van die grote glazen kastelen. En maar piepen dat het zo slecht gaat. Net als verzekeringsmaatschappijen. Met een hoop poehaa wordt verteld dat ze trots zijn op 339 miljoen eypo winst terwijl er thuis op de deurmat een briefje ligt dat de premies omhoog gaan. Dergelijke clubs wens ik toch echt een spreekwoordelijke hele nare pijnlijke dood. :evil: :sniper: :(

Ik snap er niets van kan iemand dat stukje tekst uitleggen aan mij?
Kort door de (binnen)bocht: U wordt genaaid en wij trekken even wat rente. :thumbsup:

Het komt er op neer dat PP zeker wil zijn dat het geld overgemaakt kan worden. 24 uur na de overboeking is het bedrag daadwerkelijk afgeschreven van je rekening (verschil tussen boekdatum waarop het bij- of afgeschreven is en valutadatum waarop het geld ook daadwerkelijk van jou of de bank is). Dus morgenavond heeft PP daadwerkelijk het geld op haar rekening staan. Dan boeken ze het over naar HC en die bevestiging kan ook 27 tot 96 uur overheen gaan. Zo gaat dat dus met naaiclubjes...

Kort door de (binnen)bocht: U wordt genaaid en wij trekken even wat rente. :thumbsup:

Het komt er op neer dat PP zeker wil zijn dat het geld overgemaakt kan worden. 24 uur na de overboeking is het bedrag daadwerkelijk afgeschreven van je rekening (verschil tussen boekdatum waarop het bij- of afgeschreven is en valutadatum waarop het geld ook daadwerkelijk van jou of de bank is). Dus morgenavond heeft PP daadwerkelijk het geld op haar rekening staan. Dan boeken ze het over naar HC en die bevestiging kan ook 27 tot 96 uur overheen gaan. Zo gaat dat dus met naaiclubjes...

Storneren maar? Of heb je zin in een 250 motor + regelaar en carbon blades + 3 hxtjes:D

Zoooo, de Epilepsia weer even wat opgelapt. Even wat verbeterpuntjes:
- Accu meer naar achteren geplaatst zodat de CG wat minder op de neus ligt (in de hoop minder down te corrigeren bij rugvlucht);
- Geleiders voor de stangen van hoogte- en richtingsroer voorzien van een schetsplaatje zodat er minder vrije ruimte in zit (kon nog iets op en neer bewegen en resoneren, nu niet meer);
- Rolroeren weer gelijk gezet (door de klappertjes van de laatste weken extra gratis downtrim op beide roeren tegelijk en dus niet weg te trimmen op de zender);
- Diverse kreukels platgestreken en haarscheuren gelijmd. :oops: ;)

Nu nog een uurtje druk simmen en zaterdag nog heeeeeeeeeel flink oefenen met rondjes op zijn kop. :teacher: Zondag de grote dag... :?

Nu gaat het wel in 1 keer goed. Gewoon een keer pech dat ze een steekproef nemen.
Misschien te lang niets besteld. 8O ;)

Storneren maar?
Schiet je niets mee op. Die procedure duurt ook 3 à 4 dagen en levert een hoop gezeik bij PP op als zij al overgeboekt hebben naar HC etc. Wees nou toch een keer wat geduldiger, hyper-de-pieter... :yes: Dan had je het gewoon in Nederland moeten bestellen en meer moeten betalen. Schraper. :p

OK OK, ik wacht wel 2 weken. :( Kan ik in iede rgeval de 250 gaan bouwen ondertussen en de gyro erop zetten en de staartservo erop zetten en de ontvanger erop zetten. Joepie:(

Ik bel sowieso morgen pay pal op hoge poten dat ik wil dat ze onmiddelijk mijn geld storten naar hobbycity.

Zijn ze nou helemaal belatafelt !!!!!!!!

They mess with the wrong rcér!!

Laatst bewerkt door een moderator:
OK OK, ik wacht wel 2 weken. :( Kan ik in iede rgeval de 250 gaan bouwen ondertussen en de gyro erop zetten en de staartservo erop zetten en de ontvanger erop zetten. Joepie:(

Ik bel sowieso morgen pay pal op hoge poten dat ik wil dat ze onmiddelijk mijn geld storten naar hobbycity.

Zijn ze nou helemaal belatafelt !!!!!!!!

They mess with the wrong rcér!!

Precies aanpakken die gasten een beetje geld lope legge verdienen over jou rug.

Wat heb je allemaal voor je copter besteld Gorby? En wanneer gaan we bouwen ?

Niet zo veel hoor moet eerst weer ff sparen ,Rotor bladen,regelaar,drie hitec servo's en een ballink tangetje.Volgende keer een digitale servo voor de staart en een brommer daarna accu,s en een ontvanger.

Gorby: Waar heb je de servos besteld voor de copterx?

Komt trouwens net me schoonvader binnenwandelen.. Heeft ie voor mij en Marleen een Russische Bontmuts meegenomen.. Heb nu een echte van konijnenvacht :D (ja, originele, uit Moskow meegenomen)

Gorby: Waar heb je de servos besteld voor de copterx?

Komt trouwens net me schoonvader binnenwandelen.. Heeft ie voor mij en Marleen een Russische Bontmuts meegenomen.. Heb nu een echte van konijnenvacht :D (ja, originele, uit Moskow meegenomen)

Bontmutsen heb ik al een jaar of 15, zelf gekocht in moskow.
Servo's heb ik bij deal extreme besteld ,hitec hs65mg iets van 31 euro en geen verzend kosten dat is ook erug lekker.

Laatst bewerkt:
Servo's heb ik bij deal extreme besteld ,hitec hs65mg iets van 31 euro en geen verzend kosten dat is ook erug lekker.

Oke thnx.. Dan gaat ik morgen even loeren en zien wat ik nog meer nodig heb allemaal :)

Hoe lang duurt t voordat je je spul van dealerextreme binnen hebt?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back