Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
@Knaller: Zouden HS55 servo's van Hitec ook volstaan voor de copterx? Of zijn die te zwak? (voor op swash)

zie net dat ik er daar nog wat van heb liggen namelijk :)

@Knaller: Zouden HS55 servo's van Hitec ook volstaan voor de copterx? Of zijn die te zwak? (voor op swash)

zie net dat ik er daar nog wat van heb liggen namelijk :)

Van hitec kan je het beste de hs5065mg hebben, deze servo omdat hij snel is digitaal en metal gear. Ik zelf heb de hs65mg en die zijn ook perfect. Ook kan je kiezen voor de hs65hb met carbonite gear.

De hs55 ken ik niet

Ik zou even informeren voor de hs65hb of mg bij lynx modelbouw in velserbroek die hebben super prijzen voor deze servo

Laatst bewerkt door een moderator:
Gorby ik heb hier nog een gitaar voor je :P Ik vergeet het steeds mee te nemen. Evenals het carbon voor onze Vinnie :)

@Gorby.

We gaan aankomende Zaterdag eerst even de oude sompige disc aan flappen vliegen ;-)

Heb zojuist mijn sompige disc in de vuilnisbak geflikkerd (vandaar ook die hitec servo's) :D Schenen daar op te zitten..

@Knaller: Ik zal morgen even bellen met Lynx, thnx! Dan enkelt nog bladen, een juiste pinion en een heckroter servo (en de bestelling uit HK nog even afwachten) en dan is de Copterx ook klaar voor gebruik...

Heb zojuist mijn sompige disc in de vuilnisbak geflikkerd (vandaar ook die hitec servo's) :D Schenen daar op te zitten..

@Knaller: Ik zal morgen even bellen met Lynx, thnx! Dan enkelt nog bladen, een juiste pinion en een heckroter servo (en de bestelling uit HK nog even afwachten) en dan is de Copterx ook klaar voor gebruik...

welke motor heb je ? als het in de buurt van de 3550kv zit neem dan een rhino gear pinion 13T van hobbymaniac. Ik zou niet de rotorbladen nemen die hij heb. De rotorbladen haal ik helaas altijd van hobbycity :) Ik zou deze nemen en dan wel 2 setjes 1 voor de breek :) HobbyKing Online R/C Hobby Store : 325mm Carbon Fiber Main Blade White (1pair) $14.64)

Een beter heckrotorservo voor de 450 size heli met een gy401 vind je niet dan deze : HobbyKing Online R/C Hobby Store : Futaba S9257 EP Digital Rudder Servo 2kg/.08sec/26g $59.99

Zo net weer terug van de club, Ruben heeft lekker geknutseld. Verder kwam Knaller even langs met de 250 en even gehoverd :p Ook had hij tailfins voor me mee, de 450 ziet er gelijk een stuk strakker uit :rolleyes: ;)
Kortom, was rustig maar wel gezellig :yes:

Rij ik terug naar huis... ter hoogte van de Shell, duiken er ineens 2 eenden op vanuit de middenberm.... klap zo op de voorbumper :( Ik omgedraaid en gekeken naar vader eend, ik zag niks dus denk dat er niks aan de hand was verder.

@ Sleur: Wie is de bob zondag? Dan kan vrouwtje ook haar plannen maken voor zondag :rolleyes:

ff vraagje voor de zekerheid.. Als op HobbyCity vermeld staat bij een art. BK, dan betekent dit toch Backorder? Of betekent BK iets anders?

yep , was zeker even leuk op de club , was een tijd niet geweest ;)

van jasper de nexus in ontvangst genomen , hier ben ik heel blij mee :thumbsup:
heeft hij weer lekkere verse olijfolie van mijn zuster aus italie van eigen land ;)
phils bedankt voor het enorme depron vel :p

siggy ; ik heb je sms gelezen , en ben blij :p

morgen nog de 250 helifly in bouwlokaal ;)

hier wat gasten

IMG_1915.jpg

IMG_1916.jpg

IMG_1917.jpg

IMG_1919.jpg

ruben a/d pils :cool:
IMG_1926.jpg

IMG_1929.jpg

IMG_1935.jpg

IMG_1931.jpg

Rij ik terug naar huis... ter hoogte van de Shell, duiken er ineens 2 eenden op vanuit de middenberm.... klap zo op de voorbumper :( Ik omgedraaid en gekeken naar vader eend, ik zag niks dus denk dat er niks aan de hand was verder.

Had je de spycam niet aan???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back