Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
goedemorgen !

nemen jullie maar een lekker bakkie pleur ,terwijl je naar de lokaal fly kijkt van knallert

filmpie ; [URL="
- heli fly ach[/URL]

Nice!

Lol @ 3.33: De reet van Phil, waarop Knaller reageert: Is wel warm hoor :mrgreen::mrgreen:

Junk: Wat is dat toch, jij en beat boxen ? ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
super filmpje JUNKIe!!! Je maakt er altijd weer iets leuks van vind ik. En wat een onwijze beeldkwaliteit met die camera joh.

@Junk: Jawel, maar je beat boxed altijd. Vandaar de vraag ;)

Wat voor camera is het trouwens? Ik denk dat ik voor mijzelf een goedkopere camera ga kopen dan ik van plan was, dan kan ik ergens later dit jaar een mooie Trex 600 kopen met een mooie Bell 206 body.

Wat voor camera is het trouwens? Ik denk dat ik voor mijzelf een goedkopere camera ga kopen dan ik van plan was, dan kan ik ergens later dit jaar een mooie Trex 600 kopen met een mooie Bell 206 body.

Je had toen toch al van Ronald een mooie hele gekregen/gekocht?

Je had toen toch al van Ronald een mooie hele gekregen/gekocht?

Ja, gekocht en weer verkocht.. ;) En nee.. geen winst op gemaakt (mocht je je dat gelijk afvragen) :p

Ik had die gekocht omdat ik hem wel erg mooi vond, maar heb hem even laten proef draaien en vond hem best wel veel geweld bezitten. Los daarvan was het geen vrijloop model. Dus motor uit, ook gelijk down down down!!!...

Maar goed, nu weet ik wel wat ik wil (ja echt), dus langzaam aan gaan sparen nu voor een mooie bigscale heli met een mooie body eromheen.

Grote voordeel van een 600 of desnoods 700 size heli is wel, het past met gemak in de auto. Een 2.20 mtr kist past amper in mijn auto.. :(

ja , filmt zeer scherp he :cool:

canon powershot S5 IS 8.0 megapixels
camera is flink op de proef gesteld met sneeuw /regen/ hagel /wind/zand , en blijft gewoon zijn werk doen , goed ding dus .

anders kijk je ff marktplaats of hij gebruikt te koop is .

beatbox komt gewoon vanzelf , moet je maar is met me in bad gaan zitten , dan kom ik pas echt los ;)

knaller ; sleur is erg stilletjes :confused: , hij is overbelast met vragen denk ik :mrgreen:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back