5p1k3
Forum veteraan
Koopt spijker iets niet ? ,vreemd , hij zal wel wat verward zijn ;-)
Ik denk dat juist alles een beetje op zijn plaats terecht gekomen is inmiddels.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Koopt spijker iets niet ? ,vreemd , hij zal wel wat verward zijn ;-)
Huh? Wat is het probleem dan ? , we kunnen straks toch gewoon het origineel overtekenen , dan gebeurd er toch niets met het origineel ? Zie het probleem nietNee.Geen tijd voor om de mallen te maken en ga ik ook niet gehaast op de club doen. En nee, we gaan niet mijn origineel overtrekken met zijn allen want dan is die al afgeragd voordat-ie ook maar in elkaar heeft gezeten (tenzij jullie met zijn allen 70 eypo lappen, dan doe je er maar mee wat je wilt).
Elke keer dat er een pennetje langs getrokken wordt, wordt de pasvorm minder. Dit omdat een aantal delen als stukken zijn en niet als geheel. Nu past alles perfect. Dus 1x overtrekken en dat doe ik.Huh? Wat is het probleem dan ? , we kunnen straks toch gewoon het origineel overtekenen , dan gebeurd er toch niets met het origineel ? Zie het probleem niet
@Ragger, ik heb niet zo'n kabeltje. Ik heb een echte zender waar je je koptelefoon in kunt stopppen.@ Ragger: Ik heb ook zo'n kabeltje... ik neem hem ook wel mee naar de club straks![]()
Maar dit wordt mijn nieuwe wedstrijdkist waarmee ik volgend seizoen toch zeker op één na laatste mee hoop te worden (net boven PH-ILS). :rolling:
@Ragger, ik heb niet zo'n kabeltje. Ik heb een echte zender waar je je koptelefoon in kunt stopppen.![]()
:lol:
Oke duidelijk ;-)Elke keer dat er een pennetje langs getrokken wordt, wordt de pasvorm minder. Dit omdat een aantal delen als stukken zijn en niet als geheel. Nu past alles perfect. Dus 1x overtrekken en dat doe ik.:teacher: Als het nou om een afragbak ging dan was het geen enkel probleem. Maar dit wordt mijn nieuwe wedstrijdkist waarmee ik volgend seizoen toch zeker op één na laatste mee hoop te worden (net boven PH-ILS). :rolling:
@Ragger, ik heb niet zo'n kabeltje. Ik heb een echte zender waar je je koptelefoon in kunt stopppen.![]()
:lol:
*onderweg filmpje met en zonder groothoeklens op de keyring cam heeft gemaakt*
De overgetekende versie is gewoon wit hè.Zou je mij een seintje willen geven als je de mallen klaar hebt ? , ik heb gewoon zin om zelf weer een indoor vlieger te bouwen ,en die wedstrijd kist van jouw ziet er mooi uit ;-)
De overgetekende versie is gewoon wit hè.:lol:
*upload filmpje van spycam met en zonder lens*c:
Zo hé, ik voorzie een nieuwe run op items in Hong Kong, wacht maar af...
Je snapt het niet , na overtekenen neem jij de witte en ik neem het origineel wel mee ;-)De overgetekende versie is gewoon wit hè.:lol:
.
....
<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >
Wie heeft er weer een pb gestuurd? :rolling:
Wel een Velox. Mooie kist in ieder geval![]()
....
http://www.modelbouwforum.nl/forums/%5Bte-koop%5D-vliegtuigen/91590-te-koop-velox-ii-220cm-spanwijdte-voor-50cc-electro.html
Zoals gezegd (jaja) ik ga mij in houden en eerst eens bedenken wat ik ECHT graag wil, naast de volgende 3 bigscales die ik heb staan:
....
http://www.modelbouwforum.nl/forums/%5Bte-koop%5D-vliegtuigen/91590-te-koop-velox-ii-220cm-spanwijdte-voor-50cc-electro.html