Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Er staat er nog 1 bij rob, maar moet dan toch iets gaan verkopen.
Verder ook de wens om over te stappen naar 2,4 ghz.
Kan wel alles willen, maar niet alles kopen...

Kan wel alles willen, maar niet alles kopen...

Dat denk je maar.... :mrgreen:

2.4Ghz, als je al een zender hebt, dan kan ik je zeer zeker ASSAN adviseren.

Wil je compleet iets nieuws, ga dan voor Spektrum, of iets van Futaba of. of. of..

Maar ASSAN is erg goedkoop, als je al een zender hebt. Ombouw module kopen in HK, om (laten) bouwen in je zender. Vervolgens voor nog geen 18 euro een 4 kanaals longrange ontvanger kopen.. Ideaal..

Over HK gesproken...

Vanmiddag witte DHL auto (is net of die gasten geen geld meer hebben voor knappe busjes..) voor de deur met pakketje.

Inhoud:
TR_P60A TURNIGY Plush 60amp Speed Controll
T2200.4S.30 Turnigy 2200mAh 4S 30C Lipo Pack
T2836-3200 Turnigy 2836 Brushless EDF Motor 3
BPWS-4506 Fiberglass Canopy for Trex-450

Knap spul.. Alleen de Canopy heeft een tikje gehad. Je ziet er niet veel van, maar toch wel zonde natuurlijk. Nu enkel nog wat servo's voor de swash en een voor heck en dan istie klaar..

Ik heb idd ook naar het assan setje V2 gekeken. (met 2 ontvangers) zit ook CE keurmerk op, das makkelijk bij indoor wedstrijden etc.

Waar hangt die condensator aan? als het de ontvanger is, dan heeft elke ontvanger zo'n condensator nodig?

Voorkeur gaat uit naar nieuwe futaba 10CG, maar dan nog even doorsparen.
Verder inmiddels al ruim 10 ontvangers 35 Mhz...

Met een half uurtje nog maar even de sim starten. Helaas niet naar ACH...

Zo, lensjes voor de spycams binnen. Tijd voor een filmpje (kijken in 720p HD voor beste resultaat). Meer omgeving met dezelfde kwaliteit (iets verlies aan licht).

Laatst bewerkt door een moderator:
Ziet er goed uit Sleur,

Dat van die lensjes had ik ook al gezien. Vroeg mij alleen af of dat een beetje bleef zitten op de Spycam, omdat het jellyfisheye lensje nogal dikker is dan de lens die in de behuizing van de cam zit.

Wat is dat geflikker overigens? Daar had ik geen last van als ik met de auto reed.

Oh en erg knap van je om constant hetzelfde verkeer tegen te komen en dat in een tijdsbestek van 10sec. :D :rolling:

Spijker: Eén van mijn codecs is flucked sinds de installatie van de software van de Samsung telefoon. Da's net die voor het MP4 avi-formaat van de spycom. Nu komt door de hele film telkens een frame terug bij elk sync frame. :evil:

Sleur: Ik las het net ja, in het Spycam draadje.
Heb er overigens ook even 6 stuks besteld. Ook altijd leuk voor op de telefoon (waar ze eigenlijk voor gemaakt zijn) gehe.

Bummer... Een 500GB Sata schijf naar de gallemiezen :( Wordt niet gedetecteerd bij opstarten en de welbekende "tik" is goed te horen..

Een 320GB schijf wordt wel gedetecteerd in het Bios, alleen zie ik een andere controller veranderen in kruisjes... Kan ook niet goed zijn :(

Beide WD schijfen :(

IK heb me kapot gelachen vanavond, vooral met Erik. Jammer dat Gorby snel weg was. Nu pitten. Trustehh

kaart-energiecommunicatie-322-kb.jpg

Nou ja, het licht aan hoeft al niet meer. Wordt steeds eerder licht.

Moggels allemaal. :morning: Is het al weekend? Ik wil vliegûhhhhhhhhh!!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back