Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey BYM, weer uit op rellûh? 8O ;) Alles wat je kopie-pasta doet van nu.nl kan niet door de beugel. Tenzij er een vliegtuig bij betrokken is. Beetje ontopic blijven. :yes:

Pffffff, eindelijk een paar uurtjes aan de wedstrijdbouwdinges geknutseld. Technisch ga ik het redden om zondag mee te doen. :thumbsup: Maar een strak verfje wordt lastiger. :( Nou ja, ik heb een vliegding. Punt.... .. . . :D

Pffffff, eindelijk een paar uurtjes aan de wedstrijdbouwdinges geknutseld. Technisch ga ik het redden om zondag mee te doen. :thumbsup: Maar een strak verfje wordt lastiger. :( Nou ja, ik heb een vliegding. Punt.... .. . . :D

Mee eens hoor Sleur.. Mijnes zal er niet strak uitzien. Vliegen zal ie, al is het een paar cm.. Maar voor de schoonheidsprijs gaat ie niet.

Sleur ik heb de nieuwe 401 kabel ingekort op de manier waarop jij mij advies gaf gisteren, dus solderingen niet naast elkaar maar versprongen. Het werkt perfect :) Thanks:) Op de 450 had ik de kabeltjes ingekort en er nieuwe stekkertjes op gesoldeerd maar dat was super priegelwerk, uiteindelijk wel netter dan het kabeltje doorknippen en er een stuk tussen uit halen en de uiteinden weer aanelkaar solderen.

Maar goed hij leeft nog en de kleurvolgorde van de draadjes vergeet ik van z'n lang zal ze leven niet meer:)

Hey BYM, weer uit op rellûh? 8O ;) Alles wat je kopie-pasta doet van nu.nl kan niet door de beugel. Tenzij er een vliegtuig bij betrokken is. Beetje ontopic blijven. :yes:

Nee niet op rellen, maar op lachers ..... :rolleyes: ;)

Betreft zondag, dit wordt mijn eerste normale vliegert die ik geheul zelfstandig en zonder hulp in elkaar gebedacht en gekniknaknutseld heb.
Er zit zelfs verf op, maar goed dit was mijn eerste zelfbrouwsel dus ach, goed voor de lol dus :mrgreen:

ja ik heb je filmpje gezien toen. gaan we zeker naartoe man! Met een beethe geluk hebben we nog knap weer ook gezien het dan eind maart is:)

Iemand nog interesse om mee te gaan naar deze meeting?

eerste-big-3dhelifreakz-meeting-2010-zon-28-maart

Had graag mee gegaan... zit helaas in Belgie :mrgreen:
Iemand trouwens nog een gouden tip om de JR G770 gyro af te stellen?
zit met een staart die extreem vibreert :S vlieg met een 10CG gain staat op 31% AVC en er zit een Savox servo achter... Gyro zelf staat halverwege...
Belt heeft een pink dikte speling met kracht uitgeoefend...

thanks alvast

Laatst bewerkt door een moderator:
Betreft zondag, dit wordt mijn eerste normale vliegert die ik geheul zelfstandig en zonder hulp in elkaar gebedacht en gekniknaknutseld heb.
Er zit zelfs verf op, maar goed dit was mijn eerste zelfbrouwsel dus ach, goed voor de lol dus :mrgreen:

Je gaat extra punten scoren zo te horen :mrgreen:

Iemand nog interesse om mee te gaan naar deze meeting?

eerste-big-3dhelifreakz-meeting-2010-zon-28-maart

Yep, lijkt me gezellig :thumbsup:

nog een uurtje werken en dan :sleepy::sleepy::sleepy: gouw naar de vlooien-bunker

Moet je nog bouwen op de club dan???? ;)

@ Kobus: :new-bday:

Laatst bewerkt door een moderator:
Moet je ook maar bij een kwaliteits provider gaan zitten he.. :mrgreen:

ik zit bij scarlet , nooit last gehad van bo in zijn onderbroek , dit is gewoon de modem die het begeeft , maar nu heb ik hem een schop gegeven , kabeltjes los/vast , en hij leeft weer op ;)

maar straks komt de nieuwe hoop ik .

nu maar ff het forum lezen ,als hij online blijft ;)

smorgens trouwens .

Nee niet op rellen, maar op lachers ..... :rolleyes: ;)

mijn project hangt zich te vervelen aan de muur , deze ook zelfstandig gebouwd , af en toe hielp maris me even en gaf ze goede tips :mrgreen:

wil er nou ook wel eens mee vliegen , mwa, nog een paar dagen wachten :mad:;)

desertstrike ; dat zijn vragen voor de helifreaks hier op het forum .
ik heb hem wel zien vliegen ,en dat zag er goed uit , beetje afstellen dus ;)

ben ik weer online , is iedereen a/h werk :?

mooi weertje op mijn verplichte ww dag :mrgreen:
zo even naar lynx om een lijstje af te werken , daarna nog even naar quartel voor een extra indoor ontvanger ,mits lynx ze niet heeft .
junkie heeft alweer bijna een indoor vlieger geknutseld , een kopie van wat ik al heb , ben benieuwd hoe dit indoor gaat vliegen .

*geeft het depron een spuitje *

werkse !! :p

@ Kobus.
Hee ouwe walsenist:thumbsup:, van harte met een jaar grijzer:D.
En maak er een mooie dag van:celebrate:.

Groeten Edwin.:fadein:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back