Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
@Siggy :
geeft nie kerel!! Virus oplopen is makkelijk... deze is alleen nie meer vanaf te komen ;)
GOD I LOVE BEING SICK!!!

ga je ook nog vanavond ffies gluren bij de club?

@Sleur:

hmz... hebben ze er nu ook nog 1 met een Sikorsky Super SeaKing?? wil daar het effect wel een keer van zien ;)

Hmm heb zojuist het advies gekregen om NIET met de auto te rijden voorlopig nog en vooral VEEL rust te nemen. Ik vrees dat zondag niet gaat lukken :(

Neem jij vooral maar veel rust en ga zeker geen auto rijden,dan kaap je in ieder geval voorlopig niet alle handel voor mijn neus weg :mrgreen:

Spijker had al vanaf zijn geboorte hersenletsel alleen is dat nooit opgemerkt door de doktorren. ;)

Ik ben er vanavond om een uur of 8/9 denk ik.

Phil ook van de partij?

Wie gaan er allemaal vanavond?

O ja... tussen twee haakjes... 'de lader is binnen' :banana: :mrgreen:
Wat duurt dat toch allemaal lang met HongKong :nooo: :-D

Wie gaan er allemaal vanavond?

O ja... tussen twee haakjes... 'de lader is binnen' :banana: :mrgreen:
Wat duurt dat toch allemaal lang met HongKong :nooo: :-D

Kan je zelf solderen?

In dat geval wil ik de (nog ongebouwde :rolleyes: ) voeding wel voor je meenemen, met een beschrijving hoe die om te bouwen ?

En Knaller, ik heb strakjes de printer bij me.
Kom ff op de club langs.

Heren , bedankt voor de feli's :cool:

Weer een jaar erbij , 2 stoeltjes zeggen ze ;)

Mocht er morgen (of Zondag) :( iemand gaan vliegen op hoogtij , zal ik even kijken of ik het kan zien :D

We zijn aan het werk bij Vopak , waar we 48 werkvloeren moeten maken van asfalt , waar ze de opslagtanks op gaan bouwen van 48 mtr.breed en een ik dacht 25 mtr. hoog 8O

Hoogtij ligt er schuin tegenover , dus als je een beetje op hoogte vliegt zou ik het moeten kunnen zien :D

@junkie

Thnx man,super vliegertje die hellcat,en dat voor nada eypo's :-)

Ze schrijven in de manual trouwens alleen over 3s lipo voor dit toestelletje,dus dat wordt knallen :-)

ja leuk ding he !

3s klinkt goed ,ook wel logisch , hij zal niet voor de licht gewicht prijs gaan ;)

eerst ff de depron funjet afmaken , daarna door met de hellcat , als die af is heb ik in zeer korte tijd alweer 5 indoor vliegers incl het secret project X :)
dan las ik een bouw stop in ;)

---heeft ondertussen software voor de lader op internets gezocht, lader aan de USB gehangen en heeft reeds allemaal grafiekjes op de pc :mrgreen:---

Kan je zelf solderen?

In dat geval wil ik de (nog ongebouwde :rolleyes: ) voeding wel voor je meenemen, met een beschrijving hoe die om te bouwen ?

En Knaller, ik heb strakjes de printer bij me.
Kom ff op de club langs.

Zo'n ster ben ik niet in solderen :nooo: op zich werkt ie wel even prima op de accu :yes:
Misschien ff samen doen????

Gaat over een half uurtje maar weer eens werken. Gelukkig wel, 10 dagen in de lappenmand was geen pretje. Een virus mag niet genezen, het vliegvirus!

*knutselt druk verder aan de bouwwedstrijddinges* :?

Geen club voor mij. Straks om 22:00 uur begint een groot conversie-feest (vanaf huis 8)). Verwachte eindtijd is 05:00 uur. 8O :( Nou ja, morgen lekker uitslapen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back