Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
ik ook :celebrate: maar wat later (as usual on thursdays)

Hmzz, wat hebben we daar nou weer aan :rolleyes::mrgreen:

Ik moet de club weer openen voor mezelf, dan 1½ uur wachten tot de eerste bezoeker komt :(

Wie speet ist das Phil?

Ik zit nog even op Hong Kong te wachten (de chinese voedsel bezorger that is) en daarna pak ik boeltje bij mekaar en kom ik kniknaknutselen :yes:

Kan je de kachel vast aanzetten in dat koudbouwlokaal ? :mrgreen:

*checklist FunJet*

Uhu Por :rolleyes:

Ja Patries had goedkope maandverband gehaald inplaats van Always:(

Wij blij,anders was er over 9 maanden een mini knaller,iets waar wij niet op zitten te wACHten hoor ;)

baby20in20handoek.jpg

Sja toen werd er nog wel echt gevlogen op HT!

junkiemayday.jpg

wow , tja junkie met zijn eigenbouwsel , helaas 0 punten ,leek te veel op een vliegtuig :rolling:

zo ,niet te veel schrijven hier , junkie is nu echt verrot na de 4e stucdag :morning::morning::morning::morning::morning::morning::morning:

morgen rustig dagje , misschien na werktijd rond 15;30 even de depron funjet testen met motor voorop , op ht that will be .
schijnt alleen weer te gaan miezeren , logisch ,het word weekend ,dus zal wel weer snotweer zijn :(

Laatst bewerkt:

tja ,jammer , was de hele week prachtig weer , ben je vrij , is het een natte bende :mad:
maar niet getreurd , ik maak er een gezinsweekend van met veeeeel en lang uitslapen ,en zaterdag naar zaangolf .
zondag mits droog ff vliegen .
hopen dat het volgende week zondag regent , gaan we toch indoor vliegen in de tref :p

tja ,jammer , was de hele week prachtig weer , ben je vrij , is het een natte bende :mad:
maar niet getreurd , ik maak er een gezinsweekend van met veeeeel en lang uitslapen ,en zaterdag naar zaangolf .
zondag mits droog ff vliegen .
hopen dat het volgende week zondag regent , gaan we toch indoor vliegen in de tref :p

Denk dat ik ook maar een gezinnetje ga stichten :confused:

*tenminste,proberen dan he,want oefenen blijft het leukst ;)

Gaat er nog gevlogen worden morgenmiddag? IK heb er eigenlijk wel heel veel zin in :)

Gevlogen?

Er wordt gebouwd!

Dit heb ik al afgewerkt de afgelopen 2 weken:
SDC11163.JPG

En hier ga ik morgen aan beginnen (als ik de handleiding gevonden heb @&#!)
SDC11162.JPG

Hier volgen wat foto's van de Nemesis:

SDC11157.JPG

Even heel slordig, maar wel effectief de 2 rolroersnoeren samen gebonden en voorzien van wat tin en krimpkous;
SDC11158.JPG

En dan is de Nemesis uiteindelijk klaar en ziet ie er zo uit:
SDC11160.JPG

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back