Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
3 weken van te voren een datum bekend maken is prima, doe je het eerder dan vergeet iedereen het weer :yes: Nu is de opening door omstandigheden verplaatst.

Namens de evenmentencommisie onze excususes dat we je niet gebeld hadden om te overleggen met jou :hammer:

Ik zeg... kom ook lekker gezellig in de evenementencommisie :roll::sleeping:
/zeikmode=aan
Nou ja, in alle bladen worden 4 maanden van tevoren al evenementen bekend gemaakt en zelfs dat wordt over het hoofd gezien. Net als voorgaande feestelijkheden komt het op als kakken en dan is de kans groot dat die datum nog een week ervoor verzet wordt. Da's jammer. Dat van bijvoorbeeld de simdag en bouwwedstrijd waren prima met 6 à 8 weken. Misschien een idee eens meer en duidelijker te communiceren d.m.v. email en tijdig posters ophangen (en jij maakt hele mooie dus daar ligt het niet aan :thumbsup:).
/zeikmode=uit

Nee, mij ga je niet in een commisie vinden. :nooo: Been there, done that, almost killed the club... :mrgreen: Ik voeg me bij de partij die afzeikt en niet afgezeken wordt. :p :rolling:

Allereerst, goedesmoggels. Lekker weertje weer.. Succes aan de ATV vliegers.

/zeikmode=aan
Nou ja, in alle bladen worden 4 maanden van tevoren al evenementen bekend gemaakt en zelfs dat wordt over het hoofd gezien. Net als voorgaande feestelijkheden komt het op als kakken en dan is de kans groot dat die datum nog een week ervoor verzet wordt. Da's jammer. Dat van bijvoorbeeld de simdag en bouwwedstrijd waren prima met 6 à 8 weken. Misschien een idee eens meer en duidelijker te communiceren d.m.v. email en tijdig posters ophangen (en jij maakt hele mooie dus daar ligt het niet aan :thumbsup:).
/zeikmode=uit

Helemaal mee eens. Informeer eerst je leden doormiddel vane en nieuwsbrief, of een mailing en maak dan pas bekend dat er wat gaat komen. Doe het niet van te voren, door aan te kondigen dat het de 27e is en daarna toch maar niet en dan weer een week later te doen.

Ik snap dat het lastig is om kritiek te krijgen, maar in dit geval zou ik je / jullie willen vragen hier wel serieus naar te kijken.

Klaar, dat wilde ik even kwijt. :yes: ;) Wat ik nog wel op wil merken is dat de evenementen zelf verder wel goed georganiseerd zijn. Hiervoor absoluut hulde. :thumbsup: :worship:

Zooooo, dan nu weer :ontopic:
Omdat ik toch met een pijnlijke zak thuis zit (voelt alsof ik op de stang van mijn fiets ben gestuiterd maar die fiets is al maanden niet aangeraakt), waarschijnlijk omdat 6x wild doen op één avond toch teveel wordt op mijn leeftijd :mrgreen:, maar begonnen aan de bouw van de MiniMag en Blizzard.

Nu bij de Blizzard al die glasvezel stringers lijmen, wat een hels karwei is dat zeg. :? Gewoon met normale ZAP CA, ruim gieten, en lekker in laten werken op het kneiterharde schuim. Stringers erin drukken en rustig laten weken. Duurt dan wel een half uur voordat de CA echt droog is maar het zit echt mega-vast. 8) Dus snel bouwen is er niet bij maar sterk wordt het zeker.

Tussendoor dan weer wat aan de MiniMag doen, even de servootjes inbouwen. De HS-65/Tiny-S zijn iets groter dan de HXT900/HS-56/Nano-S maar de prijs was goed dus die moeten er gewoon in. :D

Foto's??? 8O Vast wel, moet Burpmans toch overtreffen. :yes: ;)

Nog een P.S. bericht, de opening van het vliegseizoen (welke opening? :hammer:) is op zaterdag 3 april. We hebben het een weekje verschoven omdat er een modelbouwbeurs in Duitsland is de 27ste. Aangezien er toch wel een hoop leden naartoe gaan (kern vaste vliegers) zouden we het jammer vinden als deze mensen er niet bij kunnen zijn met de opening :yes:
Klap op de vuurpijl: 's avonds is de feestavond :celebrate: Officiële uitnodiging komt nog.

Nou ja, de oude datum kon ik niet maar de nieuwe wel :banana:

Ik deel die mening en ken de kist. :D Zelfs de verpakking was minder dan bijvoorbeeld MPX. :yes: ;)

Ik ben blij dat ik niet de volle pond betaald heb, anders had ik me echt bekocht gevoeld. Hij is op dit moment gereed, alle afstellingen gedaan. linkjes moest ik echt aanpassen. Verder alle electronica geplaatst en de zender afgeregeld. Uiteraard ook differentiaal gebruikt (uitslag boven meer dan onder) Even de Watts-up er tussen gezet en meten :shock: De flightmax 2200 kon het eigenlijk niet aan, 48A bij 10V. Werd wel redelijk vlot warm. Toen even de Hyperion accu er op, shit man, loopt soepel over de 55A heen bij 11V (meer dan 600W dus) De regelaar is 50A dus moet even kijken hoe ik dit ga doen.

Bijkomend nadeel is dus dat ik niet echt een accu heb waar ik helemaal los mee kan, moet het linkerhandje dus even onder controle houden tot ik een echt goede accu heb.

Hohoho, ik zat op het moment van jouw bericht niet achter het toetsenbord. Vergeet de concurrentie dus niet hè. Ik heb toch al heel wat bouwverslagen achter de rug (Monsun, Mini Monsun, Super Dimona, Xeno, een aantal EasyStars in allerlei varianten, Silent Mite, MiniMag, FunJet en vele andere Depron vliegertjes)

Ik zat op deze opmerking te wachten. Jij bent verder de enige met mij die echt wat foto's plaatst. Ook ik heb altijd veel foto's geplaatst, we delen de eerste plaats wat mij betreft :thumbsup:

+1 Wel vrij, geen ATV-vliegen. Lekker een beetje bankhangen en aan de MiniMag en Blizzard knutselullen. 8)

Even checken, kleine man is morgen jarig maar vrouw en ik zijn beide weg dus zondag vieren. Boodschappen moeten vandaag dus allemaal in huis zijn. Hoe laat gaan we?

Junkie zoekt verder naar zoiets :p Marktplaats.nl > Vw Transporter2008,Leer,Alarm,Navigatie,dubbeleschuifdeur - Auto's - Volkswagen
maar dan liefst in de kleur diep blauw metalic , wel deze bekleding en modelletje .
*gaat vast sparen *

Zoekt er ook zo een maar dan tot het jaar 6-2005. Omdat ik hem prive wil gebruiken zit ik anders nog met een rest BPM wat ik moet betalen als hij jonger dan 5 jaar oud is. Verder maakt de kleur me niet heel veel uit maar zwart is wel erg mooi. Ook heb ik dan nog liever de 174pk versie.

Wederom +1 :D Was inderdaad een supergoed vliegertje. :thumbsup: ;) Hier de plannen en bouwbeschrijving. Enige aandachtspuntje is dat knikje waar de voorkant van de "canopy" overloopt in de neus. Iets meer schuim houden om een gaatje te voorkomen.

Ligt bij mij ook nog gereed, dat ding is bijna niet stuk te krijgen als je hem goed bouwt ;)

Klaar, dat wilde ik even kwijt. :yes: ;) Wat ik nog wel op wil merken is dat de evenementen zelf verder wel goed georganiseerd zijn. Hiervoor absoluut hulde. :thumbsup: :worship:

Zooooo, dan nu weer :ontopic:
Omdat ik toch met een pijnlijke zak thuis zit (voelt alsof ik op de stang van mijn fiets ben gestuiterd maar die fiets is al maanden niet aangeraakt), waarschijnlijk omdat 6x wild doen op één avond toch teveel wordt op mijn leeftijd :mrgreen:, maar begonnen aan de bouw van de MiniMag en Blizzard.

Nu bij de Blizzard al die glasvezel stringers lijmen, wat een hels karwei is dat zeg. :? Gewoon met normale ZAP CA, ruim gieten, en lekker in laten werken op het kneiterharde schuim. Stringers erin drukken en rustig laten weken. Duurt dan wel een half uur voordat de CA echt droog is maar het zit echt mega-vast. 8) Dus snel bouwen is er niet bij maar sterk wordt het zeker.

Tussendoor dan weer wat aan de MiniMag doen, even de servootjes inbouwen. De HS-65/Tiny-S zijn iets groter dan de HXT900/HS-56/Nano-S maar de prijs was goed dus die moeten er gewoon in. :D

Foto's??? 8O Vast wel, moet Burpmans toch overtreffen. :yes: ;)

Het wordt zo wel een echte bouw-wed-STRIJD he ;)

Zijn er nog mensen die geen last van hun ballen hebben en dus wel kunnen gaan vliegen ? :mrgreen:

EDIT:

@ Burp

Ik stel voor om zometeen naar het veld te gaan,kun je vanmiddag boodschapjes doen.

Laatst bewerkt:
Op HT2 kan de Eurofighter straks wel even een maiden krijgen. Daar kan ik goed starten vanaf het asfalt......

Geen idee waar ik de bouwbeschrijving van de Cularis gelaten heb, maar online was ie zo gevonden.
Ik kan aan de slag :)

@Burp: Veel succes met de maiden. Ik ben benieuwd hoe -ie vliegt. En ALS-tie vliegt, wel even foto's maken he ;)

Nee, eerst komt Julian zo thuis voor een broodje. Om 13:15 kan ik er zijn, dan gaat hij weer naar school.

eerder dan 13.15 uur ga ik ook niet redden :nooo: Waar? maakt mij niet uit, ik hoor/lees het wel.

@ Spijker & Sleur: van fouten leer je, kritiek moet je kunnen hebben. We gaan er dus aan werken :thumbsup:

Ik hoop voor jullie dat ik gisteravond niemand heb aangestoken, maar krijg het vermoeden dat ik een keelontsteking heb ......
Mijn keel raspt, ik zit proppiestortkokervol, blegh en dat op vrijdag :mad:

Ik ga ff mijn dingetje doen, zodat alles in huis is, en kruip denk ik mijn nest in grmbl ....

Ik hoop voor jullie dat ik gisteravond niemand heb aangestoken, maar krijg het vermoeden dat ik een keelontsteking heb ......
Mijn keel raspt, ik zit proppiestortkokervol, blegh en dat op vrijdag :mad:

Ik ga ff mijn dingetje doen, zodat alles in huis is, en kruip denk ik mijn nest in grmbl ....
Uh, was jij het die onder de bar rondhing bij het glory hole? Nou, je wordt bedankt dan. :evil: :puppydogeyes: Volgende keer minder hard zuigen graag. :mrgreen:

En niks je nest in, mesjes halen jij. :yes:

*verder Blizzard knutselt en foto's maakt* :pc:

Wat dachten jullie ervan om om een uurtje of 14:00u even op HT2 te vliegen? Ik doe even de maiden van de Eurofighter en dan weer naar huis denk ik. Misschien de heli even uit de koffer halen.

*moet nog een hoop regelen vandaag*

*%^#^*@% Vervloekte Q winkel...

Koop anderhalf jaar terug een zwever, begin nu eens aan de bouw en zie dat ik een heel zakje met onderdelen mis. De doos was open toen ik hem kocht, maar zag er erg compleet uit. Niet dus! :( Weer een reden te meer om niets meer te kopen bij die stomme Q winkel..

- gaat eens bedenken hoe dit op te lossen -

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back