Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
zo , ff heerlijk gegeten , en weer *hop* a/h werk met frisse tegenzin :)

had wel even de depron funjet willen testen , maar helaas geen tijd , ben met 2 klussen tegelijk bezig ,en de klant is blij als ik doorwerk , ipv lope lege vliegennnnnn;)

nu hopen dat snel de eindbel gaat , en *plof* op den bank :sleepy: :p:p:p:p

burp ; ik wil jouw silent mite kopen !!!! ,en anders wil ik hem even lenen om over te tekenen ,maak ik er een flat out van in depron .

@nickos ; hopen dat het een beetje droog blijft dit weekend .

vliegse gewenst voor de vliegeniers

Zo, Julian de deur uit (incl vriendje) en de spullen weer netjes opgeruimd. Zie nu dat er al twee naar HT toe zijn dus ik ga ook maar.

Dit weekend voor mij geen vliegen, morgen zelf sporten en zondag de verjaardag van Julian (en aftrap F1).

Snel de accu's pakken en naar HT toe :yes:

Ik zit nu in heerde. Heb m'n heli mee, dus hoop dat jullie vanmiddag nog blijven vliege. Ik ben er pas om 15:30 denk ik. Rij we'll langs en zie het we'll.

grtz Jasper

Zo, net nog even snel een Hyperion 2200mAh liPo 35C besteld bij RCtechnics. Kan die eurofighter ook normaal vliegen zonder de accu te hoeven sparen :)

Dit alles als hij zo de maiden overleeft natuurlijk :twisted:

staat er veel wind op ht ?
Depfunjet ligt in de auto , misschien zo ff testen .

* krijgt weer energie v/d gedachte dat het weekend is *

Er staat best wat wind ja. We zijn inmiddels allemaal weer thuis. De heli heeft gevlogen en stond prima afgesteld. Ook even idle up gebruikt. Als het wat minder waait ga ik daar weer verder mee.

De eurofighter heeft gevlogen, beelden zijn beschikbaar. Bij de landing (ook op video) die naar mijn mening uiterst netjes was brak gewoon het voorwieltje af. Echt troep dus. Het zwaartepunt mag nog ietsjes naar voren maar dat komt goed met de nieuwe accu. Cockpit moest met een elastiek vastgezet worden omdat de 6 magneetjes hem niet fatsoenlijk vast houden.....

Graupner heeft voor mij even afgedaan met zijn vliegtuigen (alhoewel de Junior wel goed is)

De eurofighter heeft gevlogen, beelden zijn beschikbaar. Bij de landing (ook op video) die naar mijn mening uiterst netjes was brak gewoon het voorwieltje af. Echt troep dus. Het zwaartepunt mag nog ietsjes naar voren maar dat komt goed met de nieuwe accu. Cockpit moest met een elastiek vastgezet worden omdat de 6 magneetjes hem niet fatsoenlijk vast houden.....

Graupner heeft voor mij even afgedaan met zijn vliegtuigen (alhoewel de Junior wel goed is)
De Eurofighter en al die andere Depron en pipeschuim modelletjes die Graupner ineens had, waren niet van Graupner zelf maar hebben ze ingekocht. Ondertussen zijn de meeste van die modellen ook niet meer leverbaar. De Junior is een eigen ontwerp en eigen productie (hoewel dat ook wel in Azië zal zijn). Ook een aantal houtbouw/folie ARF-kisten zijn slecht van kwaliteit. Jammer dat zo'n gerenomeerd merk zich vergrijpt aan goedkope troep. :? :(

De Blizzard gaat lekker maar wat een kukelekontenklus om al die glasvezel veters erin te lijmen. :evil: Duurt ook allemaal zo'n 10 minuten voordat de CA droog is. Maar de CA is dan wel lekker ingeweekt in de Elapor en ABS dus alles zit supergoed vast (hoop ik ;)). Nog wat kleine stukjes op de vleugel violen en dan is dat klaar. Alleen morgen even nog twee HS-56HB's scoren en wachten op de brommer (3542-1450kV). Ook even morgen een bus knaloranje Motip halen en dat ding opvallender maken. Wingtips zwart maken en op de onderkant blokjes.

Was weer eventjes gezellig op HT3 met Phil,Burp en jawel hij leeft nog,ONZE Wolfman Ed :D

Twee vluchten met de minimag on-board cam gemaakt,stond toch nog een beste bries.
Hierdoor niet echt een stabiel beeld maar het blijft leuk om eventjes naar te kijken :p

Phil was lekker met de wentelwiek bezig,maar na een landing in het zand de heli toch maar weer ACHter in de Ford gekieperd :(

De filmpjes staan te UPPEN in koetube ;)
Zoals een ieder weet duurt dit even,vanavond on-line.

Sleurhut; ik heb je even een pm gestuurd omtrent dat FPV setje van je.

Hoe meer ik kijk naar FPV vliegbeelden, hoe sneller ik ermee aan de slag wil gaan haha

Deze zomer ga ik hoe dan ook mijn eerste FPV vlucht maken... dat staat al vast.

dan heb ik hullie net gemist ;) , was ook ff op ht3 met de depron funjet , even 3 lipo's geleegd , vliegt goed met motor voorop ,zelfs erg goed aangezien hij amper wat weegt ,hij gewoon prima vloog met wk 3 .
je kunt er ook heel langzaam mee vliegen .
junkie dus blij .

zo ,nu een pilske , en genieten dat het weekend is :banana:

De Eurofighter en al die andere Depron en pipeschuim modelletjes die Graupner ineens had, waren niet van Graupner zelf maar hebben ze ingekocht. Ondertussen zijn de meeste van die modellen ook niet meer leverbaar. De Junior is een eigen ontwerp en eigen productie (hoewel dat ook wel in Azië zal zijn). Ook een aantal houtbouw/folie ARF-kisten zijn slecht van kwaliteit. Jammer dat zo'n gerenomeerd merk zich vergrijpt aan goedkope troep. :? :(

De Blizzard gaat lekker maar wat een kukelekontenklus om al die glasvezel veters erin te lijmen. :evil: Duurt ook allemaal zo'n 10 minuten voordat de CA droog is. Maar de CA is dan wel lekker ingeweekt in de Elapor en ABS dus alles zit supergoed vast (hoop ik ;)). Nog wat kleine stukjes op de vleugel violen en dan is dat klaar. Alleen morgen even nog twee HS-56HB's scoren en wachten op de brommer (3542-1450kV). Ook even morgen een bus knaloranje Motip halen en dat ding opvallender maken. Wingtips zwart maken en op de onderkant blokjes.

ja ,de blizzard is niet zo ff gedaan , ik heb al die glasvezel veters gewoon met uhu por gedaan , gaat prima , en word gewoon stevig , werkt wel lekkerder dan ca lijkt me .
verder is het een gewoon een heerlijke strakke superkist :cool:

Dit wordt mijn volgende
Lyckeds.png
kist:)

Ik heb kostelijk gelachen bij het bekijken van dit filmpje, vooral het commentaar van zijn vriendin. Staat in een topic hier op het forum :) Wel dapper om deze ook gewoon te posten (piloot heeft inmiddels brevet en vliegt een YAK 55cc. Toch goed gekomen :rolling:

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb kostelijk gelachen bij het bekijken van dit filmpje, vooral het commentaar van zijn vriendin. Staat in een topic hier op het forum :) Wel dapper om deze ook gewoon te posten (piloot heeft inmiddels brevet en vliegt een YAK 55cc. Toch goed gekomen :rolling:

He wat een vervelend mens zeg.

Laatst bewerkt door een moderator:
hahahaha, ja zo op het filpmje is het leuk maar stel je is voor dat je dat mens achter je hebt staan als jij aan het vliegen bent. Maar hij was wel lachen ja hahahahah

Ze ziet de lol er in ieder geval van in :thumbsup:

Het kan wat irritant zijn als je eigenwijs bent en crashed maar ja, dat kun je dan ook verwachten :rolling:

@ Burp heb jij toevallig nog van die killswitch dingen liggen voor de Baja,mijn dochter heeft die van mij onder handen genomen met een hamertje(de schat :mad:).De Baja ligt helemaal uit elkaar vandaar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back