Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
@ Burp heb jij toevallig nog van die killswitch dingen liggen voor de Baja,mijn dochter heeft die van mij onder handen genomen met een hamertje(de schat).De Baja ligt helemaal uit elkaar vandaar.
@ Burp heb jij toevallig nog van die killswitch dingen liggen voor de Baja,mijn dochter heeft die van mij onder handen genomen met een hamertje(de schat).De Baja ligt helemaal uit elkaar vandaar.
Zou je er eventueel een ander lichtje op kunnen solderen zodat ik hem door de batterij box kan prikkenYep, een hamertje kunnen ze niet hebben geloof ik
Ik heb er nog wel een paar liggen hoor.
Op die van Burpie zit ook een ledje,alleen erg kort.Call Siggy,these are on-stock
Orginele TGN switch met ledje
EDIT:
Zeker een gaaf filmpje Burp,en wat een leuk commentaar,helemaal enthousiast dat wijffie TOP !!
Je hoeft je niet te excuseren voor mijn uitspraken hoor![]()
Jij bent diegene die zich zou moeten schamen Knaller.
Kom op nou man,dit soort uitspraken kunnen echt niet hoor![]()
Op die van Burpie zit ook een ledje,alleen erg kort.
Maar wat moet ie evt kosten
Mee eens, wat nou als Roel dit hier mee leest? Dat zou niet echt bepaald netjes en vriendelijk over komen lijkt mij..
Jij bent diegene die zich zou moeten schamen Knaller.
+1Jij bent diegene die zich zou moeten schamen Knaller.
Ben je thuis vanavond,zo ja pb je adres dan nog even als je wilt.Weet nog ong waar je huis woont,maar niet precies meer.Kom even kijken hoe ik dit heb opgelost heb Mark,de prijs komen we wel uit![]()
Nou ik verander het wel hoor, dan kunne njullie ook weer rustg slapen. watjes.